Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have luret på Pim fra Pims Wellness i Birkerød valgte jeg forleden at lægge vejen omkring hende. Hun er af andre blevet rost ganske pænt for massagen, og for en gangs skyld var jeg ikke på forhånd fast besluttet på at inkludere ekstraydelser, men omvendt se hvordan tingene udviklede sig.

Selvom stedet har adresse på hovedgaden i Birkerød, er det faktisk rimelig diskret, da det ikke ligger med indgang direkte ud til hovedgaden, men snarere i en åben baggård. Det var i øvrigt nemt at aftale en tid.

Pim tog imod mig med smil. Det er hende på billederne, som dog nok har nogen år på bagen, men hun har stadig samme sortkrøllede hår og smilende mørke øjne og virker serviceminded. Hun spurgte til, hvor jeg havde ondt eller særligt brug for massage, og det er faktisk første gang jeg har oplevet det. Jeg glædede mig over at være i hænderne på en pige, som virkede til at have styr på massagen, og de næste 25-30 minutter fik jeg god thaimassage uden brug af massageolie, men med en god del tryk og stræk. Mod slutningen af den halve time kom så tilbuddet om ekstra, og hun havde gjort mig tilstrækkelig nysgerrig på hende til, at jeg opgraderede til den fulde pakke (1000kr oveni massageprisen). Til gengæld fik de udpegede, særligt trængende massageområder undervejs ingen særbehandling, så hendes indledende spørgsmål var egentlig ligegyldigt.

Hun gik ud og kom ind igen, og tøjet kom af hende. Hun satte kondom på mig og begyndte et blow. Det var dejligt at se ind i hendes brune øjne, mens hun havde min pik i munden, men derudover var blowet desværre ikke noget særligt. Hun gnubbede derpå sin krop mod mig og lavede nogle fjollede bollelyde, hvilket i min optik var rimeligt malplaceret, og som jeg i situationen tolkede som om, at hun gerne ville speede tingenes gang lidt op. Nu havde jeg imidlertid købt en times massage, og havde kun fået massage i den halve tid, så jeg havde ikke så travlt og fik hende ned på briksen og slikkede hende. Hun har en lækker fisse, trimmet.

Efter en god lang slikketur til hende var det tid til en omgang i missionæren. Troede jeg, men det var min nu kun halvstive pik ikke indstillet på. Hmm, hvad så nu? Vi kom op i en 69’er, og samtidigt med at Pims mundarbejde gjorde mig stiv igen, fik min tunge også leget videre med hende lækre klit og skamlæber.

Til sidst droppede hun sit blow og rystede en smule i kroppen. Om det var en ægte orgasme eller lidt skuespil, kunne jeg ikke afgøre, men efter hun havde sundet sig et kort øjeblik, fik hun smurt noget olie på kondomet og begyndte at ride mig. Rytmisk, og skiftevis med lukkede og åbne øjne, og med hendes lange sorte hår faldende ned over de fine bryster (b-skåle, gætter jeg på). Jeg kunne mærke, hvordan jeg gradvist stødte længere og længere op i hende, og jeg valgte at lade hende ride videre, indtil jeg til sidst kom oppe i hende (i kondomet).

Efterfølgende var vi begge en tur i bad i det lille badeværelse, og jeg fik en kold vand at gå hjem på.

Samlet set er jeg lidt i to sind omkring besøget. På plussiden tæller, at Pim helt klart er god til at massere. Hun er også serviceminded og virker som en pige med en sød personlighed, omend det kan være lidt i den fjollede ende af skalaen. Til gengæld trækker det i min bog altså væsentligt ned, at man afslutter massagen allerede inden en halv time, når vi nu fra start har aftalt og afregnet for en hel time. Og som nævnt virkede det indledningsvist som om, at sexen også gerne måtte overstås hurtigt. Det blev dog retfærdigvis bedre, efterhånden som vores tid sammen skred frem.

Så alt i alt lidt en blandet fornøjelse for mit vedkommende. Men trods alt stadig en fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

På plussiden tæller, at Pim helt klart er god til at massere... Til gengæld trækker det i min bog altså væsentligt ned, at man afslutter massagen allerede inden en halv time, når vi nu fra start har aftalt og afregnet for en hel time. Og som nævnt virkede det indledningsvist som om, at sexen også gerne måtte overstås hurtigt. Det blev dog retfærdigvis bedre, efterhånden som vores tid sammen skred frem.

Altså, man aftaler massage i en time og betaler for det.

Så opgraderer man undervejs og betaler ekstra for fuld pakke.

Så får man da ikke først en times massage, og dernæst overtid med fuld pakke.

Det har jeg da aldrig været ude for.

Når du opgraderer, er det da stadig indenfor den tid som pigen har sat af til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i går. Massagen helt fin men jeg fik ikke lyst til mere. Hun virkede lidt træt, men som sagt god massage og 55 min. Ok. Helt sikkert ældre fotos. Men ok køn. Tog telefonen undervejs - hader det.  Kommer jeg igen? Tvivler. 

Redigeret af Frisker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, den 20.7.2020 at 00:55:

Altså, man aftaler massage i en time og betaler for det.

Så opgraderer man undervejs og betaler ekstra for fuld pakke.

Så får man da ikke først en times massage, og dernæst overtid med fuld pakke.

Det har jeg da aldrig været ude for.

Når du opgraderer, er det da stadig indenfor den tid som pigen har sat af til dig.

Jeg kan godt følge DGA - de er snu de kære Thai-massører - de opnår på den måde en alt for høj pris. ½ time massage koster 300,- altså tager hun 1.200,- for ½ time sex - det må siges at være oppe i den eksklusive ende.

Det ville ikke undre mig hvis du havde bestilt FP på forhånd - så havde du fået 45 min. massage og 15 min sex. Jeg har ikke været hos Pim, men har oplevet det hos andre thai-massører, hvorfor jeg hurtigt valgte det omvendt sex først og så massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evigtsøgende skrev, for 2 timer siden:

hvorfor jeg hurtigt valgte det omvendt sex først og så massage.

Det er vel for at være sikker på at have den tid til rådighed til sex, som du ønsker (og fordi det er nemmere at tilpasse massagen efter, hvornår den købte tid udløber), går jeg ud fra? Hvor lang tid bruger I så typisk på hhv sex og massage?

Jeg genlæste lige min anmeldelse fra i sommers, og kan nu egentlig godt forstå den indvending, som @Kim Nielsen kom med, for tilvalget af fuld pakke medfører ikke pr automatik mere tid. Omvendt har jeg hverken før eller efter mit besøg hos Pim oplevet andre steder, at der kun masseres i under en halv time. Men det lader til, at andre har gode erfaringer hos hende, så det er nok unfair at dømme hende ude bare på baggrund af den oplevelse, jeg havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Enig, den “rigtige” rækkefølge er selvfølgelig først sex, så massage. Under massagen kan man så komme lidt til hægterne igen, så man forhåbentlig indenfor tiden kan nå en yderligere omgang sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 33 minutter siden:

Enig, den “rigtige” rækkefølge er selvfølgelig først sex, så massage. Under massagen kan man så komme lidt til hægterne igen, så man forhåbentlig indenfor tiden kan nå en yderligere omgang sex ;)

Tja, det kommer jo an på præferencerne, hvilket du jo også hinter til med dine anførselstegn. Har man på forhånd bestemt sig for den fulde pakke og samtidig er godt liderlig allerede inden man ankommer, så er vi enige. Ellers ligger man alligevel bare og tænker på sex, mens pigen er i gang med massagen.

Omvendt sætter jeg i stigende grad pris på massagen og kan godt lide det spil, som foregår, når pigen undervejs mere eller mindre diskret pirrer de ædlere dele for at finde ud af, om der kan sælges ekstraydelser. Så bliver der bygget en stemning op, som også ofte giver brede smil til slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun annoncerer heller ikke mere men svarer sms. Har selv været der hvor der så lukket ud og døren var låst, men tænker hun har haft en kunde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Th3M3lt skrev, for 2 timer siden:

Hun annoncerer heller ikke mere men svarer sms. Har selv været der hvor der så lukket ud og døren var låst, men tænker hun har haft en kunde?

Hun har annonceret mange gange siden denne 2021 hvor det sidste indlæg før dit er fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...