Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Prøv og søg på, thai massage i grenaa, på Al, - det er samme pige. Jeg har haft fornøjelsen af hende i grenaa, det var ganske udmærket. Om hun kan masserer ved jeg ikke, det sprang vi over.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har brændt mig af 2 gange, og svarer i øvrigt først efter mange timer på SMS og kun med 3-4 ord. 
Jeg kender stedet hun er og der er ikke bad, så det er smart at være dagens første kunde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Hun har brændt mig af 2 gange, og svarer i øvrigt først efter mange timer på SMS og kun med 3-4 ord. 
Jeg kender stedet hun er og der er ikke bad, så det er smart at være dagens første kunde :) 

Så alt ved det gamle hva det vedr Thai, hellere dobbelt book end ingen book og spørger man en Thai ja så er  blot 3 - 4 ord er nok :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 31 minutter siden:

Så alt ved det gamle hva det vedr Thai, hellere dobbelt book end ingen book og spørger man en Thai ja så er  blot 3 - 4 ord er nok :(

Njaa jeg synes nu de fleste er meget seriøse og svarer fint indenfor rimelig tid. En beder mig faktisk om at bekræfte mit besøg en times tid før, hvis jeg har bestilt dagen før. 
De gange hun har brændt mig af var en tidlig morgen aftale, hvor hun ikke var på stedet som aftalt. Der var i al fald lukket og al lys slukket. Pyt der er en del dejlige, smukke og seriøse piger i byen pt, så det går jo strygende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Njaa jeg synes nu de fleste er meget seriøse og svarer fint indenfor rimelig tid. En beder mig faktisk om at bekræfte mit besøg en times tid før, hvis jeg har bestilt dagen før. 
De gange hun har brændt mig af var en tidlig morgen aftale, hvor hun ikke var på stedet som aftalt. Der var i al fald lukket og al lys slukket. Pyt der er en del dejlige, smukke og seriøse piger i byen pt, så det går jo strygende. 

Har også besøgt rigtig mange thai steder og aldrig haft problem med at de overholdt aftalen.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...