Hop til indhold
Gæst

Sexparty hos Seductiongirls

Recommended Posts

Wuup wuup jepper, vi er ved at være klar igen og med nyheder, vores sm rum er bygget endnu større med gynge, bygget sofa osv og vi håber at kunne nå at få vores udestue lavet som en jungle, så i kan godt finde jeres indre Tarzan frem :D

Vi har sat faste datoer nu, så i bedre kan planlægge og vi kommer snart op med de sidste detaljer, pigerne står jo i kø for at deltage og det rette team skal vælges ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu lige op..Jeg har så svært ved at finde ord, efter at have set Seductions hjemmeside.

Det her oser så meget at stil, utrolige mange flotte piger som er på. Dog er de fleste ret så unge, savner en lille smule de modne, men det jeg ser er fandme flot præsenteret.

Og de 2600kr som det koster og opleve de 4 killinger på er da helt klart noget jeg ville give hvis jeg kom til Kbh, måske tager jeg alligevel en tur derover den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu lige op..Jeg har så svært ved at finde ord, efter at have set Seductions hjemmeside.

Det her oser så meget at stil, utrolige mange flotte piger som er på. Dog er de fleste ret så unge, savner en lille smule de modne, men det jeg ser er fandme flot præsenteret.

Og de 2600kr som det koster og opleve de 4 killinger på er da helt klart noget jeg ville give hvis jeg kom til Kbh, måske tager jeg alligevel en tur derover den dag.

Vi takker mange gange for rosen, det går jo lige i hjertet :P

Vi har da Miss Lulu, vores smækre lækre alderspræsident på 35 år, som bestemt er en tur værd og satser på hun vander haven igen i år med sine sprøjteorgasmer :lol::lol::lol:

Der skulle meget gerne være lidt for enhver smag ;)

Michella, den naturlige Jyske bondepige.

Caylee, den smukke debuterende brunette med nysgerrigt sind.

Mille, den vilde sexbombe med både noget til gården, gaden og et ekstremt unikt udseende og så den modne lille lækre Miss Lulu, der giver oplevelser ud over det sædvanlige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså det var ikke fordi de unge piger ser skidt ud på nogen som helst måde, for det ser skide godt ud må jeg blankt indrømme. Og jeg tror osse bare jeg vil opføre mig som en 9 årig dreng der lige er trådt ind i den største slikbutik der findes, hvis jeg satte mine ben hos jer.

I kan rolig være stolte af de piger i har, de ser flotte ud alle sammen, yderst stilfulde billeder af dem alle og en saftig profiltekst på alle pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...