Hop til indhold
hooot

Fisting

Recommended Posts

Hej 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig 

jeg skal til Nordjylland sidst i August 

og har en drøm om at prøve at fiste en kvinde , måske der er nogle der kan anbefale en dejlig kvinde der kan tage hele hånden til håndleddet ( min hånd er ikke stor ) håber der er en kvinde der tilbyder dette i det nordjyske ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, for 6 timer siden:

Hej 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig 

jeg skal til Nordjylland sidst i August 

og har en drøm om at prøve at fiste en kvinde , måske der er nogle der kan anbefale en dejlig kvinde der kan tage hele hånden til håndleddet ( min hånd er ikke stor ) håber der er en kvinde der tilbyder dette i det nordjyske ;-) 

Hende her gør. https://annoncelight.dk/showad/299489 Hun er af og til i det nordjyske, men er ofte rundt over det meste af landet. Så bare kontakt hende i god tid. 

Hun er en ganske almindelig sød dansk kvinde, lidt buttet men jo derfor med gode former. Desværre er hun ryger, hvilket får mig til at springe yderligere besøg over 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 1 time siden:

Hende her gør. https://annoncelight.dk/showad/299489 Hun er af og til i det nordjyske, men er ofte rundt over det meste af landet. Så bare kontakt hende i god tid. 

Hun er en ganske almindelig sød dansk kvinde, lidt buttet men jo derfor med gode former. Desværre er hun ryger, hvilket får mig til at springe yderligere besøg over 

Tusinde tak for info , ser spændende ud , og hun kan tage hele hånden helt op i sig ? håber hun er på de kanter når jeg er i det nordjyske ;-) jeg prøver at skrive til hende god tid i forvejen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 2 timer siden:

Hende her gør. https://annoncelight.dk/showad/299489 Hun er af og til i det nordjyske, men er ofte rundt over det meste af landet. Så bare kontakt hende i god tid. 

Hun er en ganske almindelig sød dansk kvinde, lidt buttet men jo derfor med gode former. Desværre er hun ryger, hvilket får mig til at springe yderligere besøg over 

Glemte også at spørge om du kan huske hvad hendes pris er  for fisting ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 3 timer siden:

Hende her gør. https://annoncelight.dk/showad/299489 Hun er af og til i det nordjyske, men er ofte rundt over det meste af landet. Så bare kontakt hende i god tid. 

Hun er en ganske almindelig sød dansk kvinde, lidt buttet men jo derfor med gode former. Desværre er hun ryger, hvilket får mig til at springe yderligere besøg over 

Hende kan jeg absolut ikke anbefale. 

Prøv at søg på Saftig Maria herinde. 

Hun har bla selv skrevet falske anmeldelser og er permanent udelukket fra EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 15 minutter siden:

Hende kan jeg absolut ikke anbefale. 

Prøv at søg på Saftig Maria herinde. 

Hun har bla selv skrevet falske anmeldelser og er permanent udelukket fra EG. 

Det vil jeg gøre , men det lyder på lovingboobs at det eneste han syntes er et minus det er at hun er ryger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Hende kan jeg absolut ikke anbefale. 

Prøv at søg på Saftig Maria herinde. 

Hun har bla selv skrevet falske anmeldelser og er permanent udelukket fra EG. 

Har nu søgt på hende , og syntes der er rigtig mange positive anmeldelser også ,  har du selv besøgt hende ? 
måske der er nogle der har besøgt hende for nylig kunne være spændende at høre 

Redigeret af hooot
Manglede noget tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, for 33 minutter siden:

Har nu søgt på hende , og syntes der er rigtig mange positive anmeldelser også ,  har du selv besøgt hende ? 
måske der er nogle der har besøgt hende for nylig kunne være spændende at høre 

It's all your decision... just saying... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 36 minutter siden:

It's all your decision... just saying... 

Takker for info ;-) hvis hun er i det nordjyske samtidig med lig tror jeg at jeg vil besøge hende , hendes profil og billeder ser spændende ud men glad for du kom med info 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 19.7.2020 at 21:37:

Hende kan jeg absolut ikke anbefale. 

Prøv at søg på Saftig Maria herinde. 

Hun har bla selv skrevet falske anmeldelser og er permanent udelukket fra EG. 

Er slet ikke enig maria skal man besøge hvis man vil give fist. 

Jeg vil gerne give hende den bedste anbefaling. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 2 timer siden:

Er slet ikke enig maria skal man besøge hvis man vil give fist. 

Jeg vil gerne give hende den bedste anbefaling. 

 

Det lyder rigtigt godt , jeg holder øje med hendes kalender og håber hun er i det nordjyske samtidig med mig i uge 36 kunne være så spændende at prøve og fiste en dejlig kvinde , så xxxx fingre , ellers må jeg håbe på der er andre der også tilbyder dette i det nordjyske ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 2 timer siden:

Er slet ikke enig maria skal man besøge hvis man vil give fist. 

Jeg vil gerne give hende den bedste anbefaling. 

 

Jeg vil aldrig kunne finde på at besøge en pige der har laver falske anmeldelser af sig selv. 

Det ødelægger ligesom en af grundene til at være på EG. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...