Hop til indhold

Recommended Posts

hun er en af dem som skriver til nye profiler , som ikke endnu er betalende, for at få dem til at betale , intet andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig bekendt går jeg IKKE under mere end én profil på sugardaters.dk. Der må være en faker derude, som fornøjer sig over,  at benytte sig af min identitet. 
Derudover skriver jeg ikke til nogle "ikke betalende" medlemmer, for at få dem til at betale. Hvad i alverden skulle man få ud af det?

@Mr.NiceGuy1980 Det er helt fint jeg virkelig ikke er din type. Men hvad det af relevans. Jeg går ikke under flere navne, jeg har en gang brugt en anden snapchat. Men jeg går ikke udfra mr.niceguy er dit rigtige navn.. ha ha.

Tænk man er nødsaget til at forsvarer sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må altså virkelig enten være et netværk, som har denne side under overvågning, eller der er medlemmer der lækker informationer, siden at der så ofte dukker svar op, fra de, der diskuteres. Ikke at jeg har noget imod det, det gør bare, at jeg er mere forsigtig med at følge links, eller svare på spørgsmål, der stilles på dette board. På længere sigt er det måske med til at underminere sitets formål?!

Er der noget at være bange for?? Måske/måske ikke - men man skal åbenbart blot være opmærksom på, at sitet er hullet som en si.

Kunne måske være interessant, om vi kunne lave et "hemmeligt" forum for at imødekomme problemstillingen? Har dog ikke tænkt tanken igennem blot t.o.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 13 minutter siden:

Der må altså virkelig enten være et netværk, som har denne side under overvågning, eller der er medlemmer der lækker informationer, siden at der så ofte dukker svar op, fra de, der diskuteres. Ikke at jeg har noget imod det, det gør bare, at jeg er mere forsigtig med at følge links, eller svare på spørgsmål, der stilles på dette board. På længere sigt er det måske med til at underminere sitets formål?!

Er der noget at være bange for?? Måske/måske ikke - men man skal åbenbart blot være opmærksom på, at sitet er hullet som en si.

Kunne måske være interessant, om vi kunne lave et "hemmeligt" forum for at imødekomme problemstillingen? Har dog ikke tænkt tanken igennem blot t.o.

Jeg synes ikke det er så overraskende, at nogle af pigerne læser med herinde. Det ville jeg også gøre, hvis jeg var dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, Lige nu:

Jeg synes ikke det er så overraskende, at nogle af pigerne læser med herinde. Det ville jeg også gøre, hvis jeg var dem. 

Enig, men så er der da gonnok mange, der skulle "læse med". Sammentræffet er lidt for lidt for tilfældigt, synes jeg. Anyway, sår'n er det vel bare ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig svært at vide. Det kan jo godt være, at der er nogle af dem, der kender hinanden og giver hinanden et tip, når der dukker en anmeldelse op herinde. Men personligt synes jeg egentlig det er fint at høre lidt fra sb'erne selv engang imellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var som end ingen mindre en sugardaddy som sendt link til mig, til siden/tråden herinde. 
Så så nemt er det egenligt.

tænkte han synes jeg skulle vide det.

Redigeret af Laksenmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Ret sjov kommentar, når man på SD hedder Lærkemusen og herinde hedder Laksemusen. :-)

Nu forstod jeg kommentaren som at jeg skulle gå under flere navne på sammetid, på sugardaters
Lærkemusen var IKKE ledigt inde på siden her. 
Amen stop dig selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laksenmus skrev, for 2 timer siden:

Nu forstod jeg kommentaren som at jeg skulle gå under flere navne på sammetid, på sugardaters
Lærkemusen var IKKE ledigt inde på siden her. 
Amen stop dig selv 

Godt ord igen, det var morsom sagt, men det kan du nok ikke se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Godt ord igen, det var morsom sagt, men det kan du nok ikke se. 

Jeg kan heller ikke se det var sjovt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 20 minutter siden:

Som sagt fornemmer jeg ikke at vi kan enes om ret meget. 

Næ jeg synes humor skal dreje sig om andre. Jeg at det skal gamle om en selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 9 timer siden:

Ret sjov kommentar, når man på SD hedder Lærkemusen og herinde hedder Laksemusen. :-)

Men du hedder altså gammel rotte på sugardaters ookkkkk

Del dette indlæg


Link til indlæg
hppv skrev, for 1 time siden:

Næ jeg synes humor skal dreje sig om andre. Jeg at det skal gamle om en selv

Prøv lige en gang til; det giver ikke mening det du skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Prøv lige en gang til; det giver ikke mening det du skriver. 

Næ der gik vist stavekontrol i den

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...