Hop til indhold
Galantic

2 stk mørke piger

Recommended Posts

Jeg er på jagt efter 2 mørke piger her mener jeg som i neger eller mulatter, alle dem jeg har skrevet gider ikke. 

Er der nogle som kender nogle gode steder i København/Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pervy skrev, for 4 timer siden:

Der er intet der tænder piger mere end forældede og racistiske udtryk 

Aha. Så forstår jeg bedre at jeg bliver smidt ud af thai-saloner når jeg kalder dem for  " skævøjer  " eller " kanøjsere ".

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er jo negere, hvad skulle de ellers kaldes? Nu kalder jeg dem det ikke, men jeg gider ikke sidde og pakke tingene ind i vat, når jeg sidder og skriver herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galantic skrev, den 18.7.2020 at 16:50:

 som i neger 

Måske skulle du følge lidt med i tiden og reflektere lidt over dine egne evner i kommunikation. 

Man behøver ikke bruge erklærede sårende udtryk bare fordi man kan, heller ikke herinde bare fordi man er beskyttet af anonymitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, 1 time siden:

Man behøver ikke bruge erklærede sårende udtryk bare fordi man kan, heller ikke herinde bare fordi man er beskyttet af anonymitet.

Nemlig. Den slags er der da meget få der gider høre på, og jo nok også årsagen til at der ingen brugbare svar er kommet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap dog af et øjeblik med al den politiske korrekthed, det er fandme lige til at brække sig over. Ordet neger er der ganske vist ikke mange sorte som der bryder sig om, men her i Danmark har det da aldrig været et racistisk udtryk,  det betyder i virkeligheden blot sort. At trådstarter har brugt ordet i denne tråd betyder jo ikke nødvendigvis at han har tænkt sig at tiltale sorte folk med det og/eller at han er racist. At man ytrer sig om at man har lyst til en negerpige er da ganske uskyldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, 1 time siden:

Slap dog af et øjeblik med al den politiske korrekthed, det er fandme lige til at brække sig over. Ordet neger er der ganske vist ikke mange sorte som der bryder sig om, men her i Danmark har det da aldrig været et racistisk udtryk,  det betyder i virkeligheden blot sort. At trådstarter har brugt ordet i denne tråd betyder jo ikke nødvendigvis at han har tænkt sig at tiltale sorte folk med det og/eller at han er racist. At man ytrer sig om at man har lyst til en negerpige er da ganske uskyldigt.

Nu er der ingen grund til at gå ind i en politisk diskussion, det forum er nedlagt. Neger har i Danmark været nedsættende siden midten af 50'ne, uanset det i oprindelsen betød sort. Ikke alle formår at følge med tiden, men som sagt ovenfor, kan man ikke tale ordenligt om andre, skal man ikke forvente et svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 12 minutter siden:

Nu er der ingen grund til at gå ind i en politisk diskussion, det forum er nedlagt. Neger har i Danmark været nedsættende siden midten af 50'ne, uanset det i oprindelsen betød sort. Ikke alle formår at følge med tiden, men som sagt ovenfor, kan man ikke tale ordenligt om andre, skal man ikke forvente et svar. 

Selv Martin Luther King brugte ordet, og han døde først i 1968

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 2 minutter siden:

Selv Martin Luther King brugte ordet, og han døde først i 1968

Jeg tvivler på Dr King talte dansk, og som jeg skrev har order "neger" været nedsættende i Danmark siden midten af 50'ne. Og så er der ingen yderligere grund til at tale politik, eller politisk korrekthed. Bare lev med at nogle mennesker ikke gider svare andres efterlysninger, hvis det er åbenlyst de alligevel ingen respekt har for de mennesker de efterlyser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 1 time siden:

Slap dog af et øjeblik med al den politiske korrekthed, det er fandme lige til at brække sig over. Ordet neger er der ganske vist ikke mange sorte som der bryder sig om, men her i Danmark har det da aldrig været et racistisk udtryk,  det betyder i virkeligheden blot sort. At trådstarter har brugt ordet i denne tråd betyder jo ikke nødvendigvis at han har tænkt sig at tiltale sorte folk med det og/eller at han er racist. At man ytrer sig om at man har lyst til en negerpige er da ganske uskyldigt.

Hvis det er vigtigere, at beskytte afsenderens ret til at ytre sig krænkende, end beskytte modtageren imod uønsket krænkelse, så har du ret.

Men fordi du synes, at ordet spasser er iorden at bruge, så er det stadig ikke iorden at kalde en spastiker for spasser, da det er krænkende. Og neger er defineret som og opfattes af sorte, som krænkende uanset hvad ens egen holdning er.

Så hvis Man har et udpræget ønske om at krænke andre mennesker, så skal man da bare fyre løs. Det vil sikkert fortælle andre mennesker en del om personen bag ved, især når man ovenikøbet søger sexuelle relationer med pågældende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 43 minutter siden:

Nu er der ingen grund til at gå ind i en politisk diskussion, det forum er nedlagt.

Helt enig, men jeg ser nu dette som en moralsk diskusion. Det handler i bund og grund bare om respekt for andre mennesker, 

Det er indiskutabelt, hvordan sorte modtager begrebet, og det har det, som du selv skriver, været igennem mange år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En neger er en neger, det er i min verden ikke forkert at bruge ordet, så kan vi forsætte diskussionen til evigheder, men hvis andre syntes at jeg har en dårlig måde at kommunikere på er de velkommen til at skrive det. Bare ikke sikkert at jeg lytter til det da jeg det ikke er det korrekte sted at få feedback på omkring ens kommunikations evner, samt vi lever i et frit land lidt endnu da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Galantic skrev, for 24 minutter siden:

En neger er en neger, det er i min verden ikke forkert at bruge ordet, så kan vi forsætte diskussionen til evigheder, men hvis andre syntes at jeg har en dårlig måde at kommunikere på er de velkommen til at skrive det. Bare ikke sikkert at jeg lytter til det da jeg det ikke er det korrekte sted at få feedback på omkring ens kommunikations evner, samt vi lever i et frit land lidt endnu da. 

Nå, men hvis din verden er den der skal definere det for alle andre, inklusive de der føler sig talt ned til, når du bruger ordet forkert, kommer vi sgu nok ikke længere her. Og gode råd kommer ihvertfald ikke herfra.

Good luck med selv at finde nogle negere du kan bolle

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 9 minutter siden:

Nå folk herinde er også krænkelses parate, ja hvorfor ikke. 

Krænkelsesparate?? Nej. Men respekt for sine medmennesker, ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

sikke en gang ævl  over ordret NEGER .   En  neger er jo neger     hvad er problemet,      hvad med lille sorte sambo    fed bog

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt666 skrev, for 25 minutter siden:

sikke en gang ævl  over ordret NEGER .   En  neger er jo neger     hvad er problemet,      hvad med lille sorte sambo    fed bog

Sikke en gang ævl over at nogen mennesker taler ordentligt......

Men gå du bare hjem og læs lille sorte Sambo. Den passer dig nok bedre end eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 22 timer siden:

Sikke en gang ævl over at nogen mennesker taler ordentligt......

Men gå du bare hjem og læs lille sorte Sambo. Den passer dig nok bedre end eroguide.

Der tager du fejl  . vil du mene at fordi man kalder en neger en neger   .så taler man ikke ordentligt    du må tage dig sammen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt666 skrev, for 3 minutter siden:

Der tager du fejl  . vil du mene at fordi man kalder en neger en neger   .så taler man ikke ordentligt    du må tage dig sammen 

Du kan jo bare kigge på definitionen fra dansk sprognævn. Neger er nedsættende. Måske du skulle tage dig sammen og lære dansk?

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=neger&tab=for

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 11.8.2020 at 11:54:

så taler man ikke ordentligt    du må tage dig sammen 

Nix. Du må få hovedet ud af busken og hold op med at leve i '50-erne. Min vennekreds af afrikansk oprindelse kigger på personer som dig med afsky når i bruger det ord. Du kan have holdninger til, at så må det være dem der er galt afmarcheret. Det er dog et faktum at ordet er krænkende for alle dem du bruger ordet om.

Hvor svært er det at lade være og bare stå på din ret til at bruge et ord som fornærmer og gør folk kede af det?

Bare fordi du siger: " der tager du fejl " så betyder det ikke at han tager fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...