Guest ahfs Skrevet 18. Juli, 2020 Nogen der har været her, og vil anmelde? https://annoncelight.dk/showad/300095 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 136 Skrevet 20. Juli, 2020 Hej ahfs har du nappet en runde med de 2 piger for holdet skyld ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 20. Juli, 2020 Har skrevet med dem, de er ikke danske, så en eller anden har skrevet de laaaaange tekster for dem. 1600 for en halv time, 3000 for en hel De arbejder kun sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 280 Skrevet 20. Juli, 2020 Hejsa jeg besøgte dem i dag. De er fra Estland og arbejder sammen på et lille motelværelse. Det er dem på billederne. Dog tror jeg at billederne er nogle år gamle og der er lidt flere kilo. Dog ikke meget misvisende. Jeg købte 15 min med begge for 800 kr. kys Og superfransk af begge. Kom ikke til det danske, men kom i munden af den mørkhårede. De er søde og giver så god service som man kan forvente i 15 min. De rejser snart videre sagde de... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg