Hop til indhold
Administrator

Vi gør opmærksom på, at vi et utal af gange har fjernet falske anmeldelser om Kate. Vi kan derfor på ingen måde stå inde for om anmeldelser af Kate er oprigtige eller om også disse er falske. Så tag dine forbehold hvis du overvejer at besøge Kate.

Message added by Administrator

Recommended Posts

Kate er netop vendt  retur til hovedstaden fra Polen, og nu er det 5. gang jeg har leget med hende; hver gang med et forskelligt ´tema´, og HVER GANG superklasse; ganske enkelt. Det er altid nemt at korrespondere med Kate; og selv i hendes tekstbeskeder, er det tydeligt, at vi taler om en intelligent, morsom og kreativ kvinde. Hendes engelsk-niveau er meget kompetent, hun er klart den udenlandske kvinde jeg har møde, med den mest optimale engelske accent; og hver gang jeg ankommer får jeg altid en meget varm og intim hilsen, også suppleret med forførende kram og kys. Det tænder mig også at blive kysset af en meget høj, slank og spændstig kvinde.

Jeg havde bestilt GFE i 1 time, med bl.a. økofransk, 69, deepthroath, tungekys etc.; og denne gang tog Kate fusen på mig - efter vi havde snakket 10-12 min i sofaen, gik hun lige ind i et tilstødende værelse, og før jeg havde set mig om, kom hun ud igen og sætte noget frækt musik ´til´, og begyndte at danske frækt henimod mig; hendes ´dress´ var lårlange støvler, fræk BH og sexet bluse; hvor der var rigelig adgang til fantasien. Jeg kyssede hendes støvler som en overstadig puddelhund i en slagterbutik; og pludselig var der tale om facesitting; aldrig har jeg duftet til en så vidunderlig vagina, lidt senere kom 69´ere i spil og 10 min senere trak hun min diller ind i dobbeltsengen; resten vil jeg ikke gå i detaljer med, andet end at Kate slugte mig til sidste dråbe med de kønneste og mest sensuelle dådyrøjne jeg mindes i mit liv. Som hun skriver i annoncen: "I´m an angel, that will fulfill all your dreams"; dette skriver jeg gerne under på!

Kate er megafræk, kreativ, pirrende, alsidig og har ingen som helst problemer med at være nærmest vulgær fræk; eksempelvis prostata og rimming samt det faktum at hun elsker analsex, er jo vildt, når man kigger på hendes billeder, der jo er meget modelagtige - faktisk synes jeg Kate er smukkere i sin mere naturlige ´udgave´.  Kate skriver også: "... good looks, class and sophisticated companion - then look no further"; igen har Kate så sandelig ret; så jeg bruger ikke tid på andre så længe Kate er indenfor rækkevidde; og næste gang tror jeg temaet skal være den frække og forførende skolepige, og den ´stakkels` lærer, der kommer på afveje …

#   Personlighed: 10

#   Udseende: 10  (jeg elsker høje slanke girls)

#   `Seksuelle færdigheder`: 10

#   Stedet: 10  

 

Jeg glæder mig allerede til næste gang, som helt sikkert bliver primo næste uge … go´ weekend derude

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 7 minutter siden:

Kate er netop vendt  retur til hovedstaden fra Polen, og nu er det 5. gang jeg har leget med hende; hver gang med et forskelligt ´tema´, og HVER GANG superklasse; ganske enkelt. Det er altid nemt at korrespondere med Kate; og selv i hendes tekstbeskeder, er det tydeligt, at vi taler om en intelligent, morsom og kreativ kvinde. Hendes engelsk-niveau er meget kompetent, hun er klart den udenlandske kvinde jeg har møde, med den mest optimale engelske accent; og hver gang jeg ankommer får jeg altid en meget varm og intim hilsen, også suppleret med forførende kram og kys. Det tænder mig også at blive kysset af en meget høj, slank og spændstig kvinde.

Jeg havde bestilt GFE i 1 time, med bl.a. økofransk, 69, deepthroath, tungekys etc.; og denne gang tog Kate fusen på mig - efter vi havde snakket 10-12 min i sofaen, gik hun lige ind i et tilstødende værelse, og før jeg havde set mig om, kom hun ud igen og sætte noget frækt musik ´til´, og begyndte at danske frækt henimod mig; hendes ´dress´ var lårlange støvler, fræk BH og sexet bluse; hvor der var rigelig adgang til fantasien. Jeg kyssede hendes støvler som en overstadig puddelhund i en slagterbutik; og pludselig var der tale om facesitting; aldrig har jeg duftet til en så vidunderlig vagina, lidt senere kom 69´ere i spil og 10 min senere trak hun min diller ind i dobbeltsengen; resten vil jeg ikke gå i detaljer med, andet end at Kate slugte mig til sidste dråbe med de kønneste og mest sensuelle dådyrøjne jeg mindes i mit liv. Som hun skriver i annoncen: "I´m an angel, that will fulfill all your dreams"; dette skriver jeg gerne under på!

Kate er megafræk, kreativ, pirrende, alsidig og har ingen som helst problemer med at være nærmest vulgær fræk; eksempelvis prostata og rimming samt det faktum at hun elsker analsex, er jo vildt, når man kigger på hendes billeder, der jo er meget modelagtige - faktisk synes jeg Kate er smukkere i sin mere naturlige ´udgave´.  Kate skriver også: "... good looks, class and sophisticated companion - then look no further"; igen har Kate så sandelig ret; så jeg bruger ikke tid på andre så længe Kate er indenfor rækkevidde; og næste gang tror jeg temaet skal være den frække og forførende skolepige, og den ´stakkels` lærer, der kommer på afveje …

#   Personlighed: 10

#   Udseende: 10  (jeg elsker høje slanke girls)

#   `Seksuelle færdigheder`: 10

#   Stedet: 10  

 

Jeg glæder mig allerede til næste gang, som helt sikkert bliver primo næste uge … go´ weekend derude

 

Link????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er vi henne i hovedstaden, sådan cirka? Amager eller skal man med toget?

Pft.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja dejlig Pige har også været fobi til en time med anal sex og hun tager den som en klar champ i røven og hun elsker det, uanset str Og jeg høre ikke til de mindste

klar anbefaling herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ibund
hotshot skrev, den 19/7/2020 at 12:15:

Ja dejlig Pige har også været fobi til en time med anal sex og hun tager den som en klar champ i røven og hun elsker det, uanset str Og jeg høre ikke til de mindste

klar anbefaling herfra

Kan man godt køre lidt hårdt på ved anal og kan man køre helt i bund? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at forestille sig at denne yndige og bly kvinde rimmer, men fuck det er frækt at tænke på. Hvis ikke det var for sillikasserne, så havde jeg været forbi!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ibund skrev, for 24 minutter siden:

Kan man godt køre lidt hårdt på ved anal og kan man køre helt i bund? 

Ja det kan du og helt i bund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ibund
hotshot skrev, for 4 timer siden:

Ja det kan du og helt i bund

Så skal jeg helt klart forbi :razz:

Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Svært at forestille sig at denne yndige og bly kvinde rimmer, men fuck det er frækt at tænke på. Hvis ikke det var for sillikasserne, så havde jeg været forbi!!

Optur for mig at det er sillikasser, sådan er vi så forskellige! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor længe plejer Kate at være i landet..?

Et par dage eller måske uger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Svært at forestille sig at denne yndige og bly kvinde rimmer, men fuck det er frækt at tænke på. Hvis ikke det var for sillikasserne, så havde jeg været forbi!!

say what? Silikasser?? Pigen på billedet har meget små bryster (??)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ibund
Mutha skrev, 1 time siden:

say what? Silikasser?? Pigen på billedet har meget små bryster (??)

På billerne der står de lige ud i luften som et par modne grapefrugter :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ibund skrev, for 59 minutter siden:

På billerne der står de lige ud i luften som et par modne grapefrugter :razz:

Jeg tager sjældent fejl, men ved nærmere åsyn, kan der godt være jeg har været for hurtigt ude her. Nogen der kan kaste lys over om de er ægte eller ej? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hovedsagen er at Kate tager den analt :P.Noget som mange unge danske piger kviger/gyser ved tanken over..næsten uanset hvor velludrustet man er. (Lille og hurtig eller tyk og lang) Blot tanken om noget op bagi, måske endda i opskruet tempo, får det kolde vand til at risle ned af ryggen på dem.

Man burde.... næsten.. rejse en statue af Kate et eller andet sted i byen. I hvert fald være taknemmig over at piger som hende med de ydelser stadig  findes i en tid hvor alt skal være så strømlinet og fint.

Det er dejligt når piger går lidt op i deres beskidte fantasier og ikke mindst går skridtet fuldt ud og udleverer dem for sig selv, pengepungen og det modsatte køn.

Tak Kate. <3

Med ønsket om at du foretager et længere ophold så der er nok til os alle! 

(Hvis nogle kan oversætte dette til Kate er de velkomne til det.)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ibund
ppd skrev, for 14 timer siden:

Hovedsagen er at Kate tager den analt :P.Noget som mange unge danske piger kviger/gyser ved tanken over..næsten uanset hvor velludrustet man er. (Lille og hurtig eller tyk og lang) Blot tanken om noget op bagi, måske endda i opskruet tempo, får det kolde vand til at risle ned af ryggen på dem.

Man burde.... næsten.. rejse en statue af Kate et eller andet sted i byen. I hvert fald være taknemmig over at piger som hende med de ydelser stadig  findes i en tid hvor alt skal være så strømlinet og fint.

Det er dejligt når piger går lidt op i deres beskidte fantasier og ikke mindst går skridtet fuldt ud og udleverer dem for sig selv, pengepungen og det modsatte køn.

Tak Kate. <3

Med ønsket om at du foretager et længere ophold så der er nok til os alle! 

(Hvis nogle kan oversætte dette til Kate er de velkomne til det.)

Smuk skrevet. Der er mange glædes piger som burde have en statue. Jeg er fascineret over at de gider rejse helt til Danmark bare for at tilfredsstille os gamle orner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvor lang tid Kate bliver?

Edit: Kunne ikke finde annoncen før, så troede hun var taget hjem på en overskyet søndag.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor Kate i egen lejlighed denne gang? Har overvejer et besøg, hun er her til den 31, nogen som har erfaringer med om hun er mere slidt de sidste dage med dårlig service til følge? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ibund

Jeg kommer lige derfra, super diskret sted. Hun er stadig frisk og leverede fantastisk god service. 

Jeg tog 30 min og nåede alle mine favorit stillinger, og ja, jeg var helt i bund :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der idag tidlig til 1 time PSE. 

Kate får godkendt herfra, men ikke helt den inlevelse som hun lægger op til. 

Super fine små bryter og det anale ok

Billeder er grundlig fotoshoppede men helt sikkert hende, stedet et ældre hus på en villavej, pænt og rent. 

Så ja helt godkendt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm..

Hvordan er det med Kate.

SKAL man bestille 

30 min pakken til 1600 kr?

Der står også "anal 500 kr" i hendes menu men den kan man ikke ligge oveni "30 min 800 kr"..?

Kunne også være indbydende hvis man..blot kom for anal til hende og intet andet..

Men ja. Hun skal nok varmes op før der går analsex i den

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 17 timer siden:

Hmm..

Hvordan er det med Kate.

SKAL man bestille 

30 min pakken til 1600 kr?

Der står også "anal 500 kr" i hendes menu men den kan man ikke ligge oveni "30 min 800 kr"..?

Jeg har besøgt hende, og der tog jeg 30min plus anal - det var uden problemer. Så var der ikke CIM/COF/Swallowing/deepthroat, men det er jo også begrænset hvad man kan nå på 30 minutter :). Så jo - for mig var det muligt at få det for kr. 1.300

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...