Hop til indhold
zooga69

Pas på - Forførendebabe69

Recommended Posts

Hun snyder og bedrager.  vil lige have lidt penge inden aftale imod nogle billeder. . . .ser ingen billeder, og bliver herefter totalt ignoreret.

Nogen der ved om man via sin bank kan få oplyst hvem hun er? (betalte over mobilepay)

 

Ja ja ved godt det var dumt. . .

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Forførendebabe69

 

 

Snyder.jpg

Redigeret af zooga69
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

F*ck hvor træls! Hader scammere, du er nok nødt til (desværre) at fjerne billedet af hende, det er vist imod Eroguides politik. 

Det gode ved Mobilepay er at der er en bankkonto i den anden ende, så jeg vil kontakte dem og bede dem om at stoppe/tilbage kalde overførslen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen. Hun skrev til mig. 

Friskpige23 fra Fredericia er samme slag profil. Vil have forudbetaling og vil ud og køre. Man kan ikke mødes ved hende eller andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 24 minutter siden:

Tak for advarslen. Hun skrev til mig. 

Friskpige23 fra Fredericia er samme slag profil. Vil have forudbetaling og vil ud og køre. Man kan ikke mødes ved hende eller andre steder.

Hader bare de møg curling tøser

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 32 minutter siden:

F*ck hvor træls! Hader scammere, du er nok nødt til (desværre) at fjerne billedet af hende, det er vist imod Eroguides politik. 

Det gode ved Mobilepay er at der er en bankkonto i den anden ende, så jeg vil kontakte dem og bede dem om at stoppe/tilbage kalde overførslen

 

Problemet er jo at pigerne ikke skal betale for medlemskab derinde. . .så de opretter bare en ny og fortsætter. . . .  men godt at vi kan advare hinanden her (desværre er det ike alle der ved dette).

Del dette indlæg


Link til indlæg
zooga69 skrev, 1 time siden:

Nej kun skrevet over sms. . . .inden hun blev tavs

Såååå... Kan det også være en mand, der ‘hygger’ sig ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med hende ...Aftalte besøg.Tog en enkelt screen shot af hende.SÅ flippede hun helt ud!!!!

A hva ba skrev jeg.Hun var 15 min fra mig...Spurgte hvor gammel hun egentligt var...Svar venter jeg stadig på.Loool.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 15 timer siden:

Såååå... Kan det også være en mand, der ‘hygger’ sig ;-) 

Ja desværre, og hvis det er så skulle han have så mange bank - så han kunne lære det. . . . ..spilde seriøse menneskers tid å den måde. .. . usmageligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at jeg er bagklog.

Penge på forhånd er altid no go.

Det er svært at gardere sig hvis man bliver smid ud eller hvis man givet middag og hun skrider når hun har spist.

Derfor må man tænke sig om inden pengene betales. Bliver man snydt er det bare ærgerligt og derfor brug ikke for mange penge før varen er leveret. Man kan altid selv skride. Den der betaler kan altid bestemme om man tr på aftalen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 3 timer siden:

Det er hende der huserede før og tidligere omtalt som vist nok baben fra Toflund.Der findes links herinde!

Babsemis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...