Hop til indhold

GP som lader sig filme til privat brug.

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften antyder, så søger jeg glædespiger som ønsker at lade sig filme, mens man besøger dem.
Dette er udelukkende til eget brug, og der betales et fornuftigt tillæg for ydelsen.

Er der nogle som har genskab til nogle GPer som yder denne service? Jeg bliver oftest mødt af et nej, og at det ikke er til forhandling, desværre.

Jeg modtager også gerne ideer og svar i privat beskeder, hvis dette ønskes for diskretion.

Skrevet
KimLL skrev, for 26 minutter siden:

Som overskriften antyder, så søger jeg glædespiger som ønsker at lade sig filme, mens man besøger dem.
Dette er udelukkende til eget brug, og der betales et fornuftigt tillæg for ydelsen.

Er der nogle som har genskab til nogle GPer som yder denne service? Jeg bliver oftest mødt af et nej, og at det ikke er til forhandling, desværre.

Jeg modtager også gerne ideer og svar i privat beskeder, hvis dette ønskes for diskretion.

prøv foto zuzan i himmerland hun er med på det med film og en fræk dame

Skrevet
KimLL skrev, for 52 minutter siden:

Leder efter det samme. Helst danske. :-) 

Skrevet
KimLL skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fotograferet en del og der kan være forskel på om pigerne ønsker med eller uden ansigt... du kan komme langt ved at spørge pænt og tilbyde lidt ekstra mønt

Skrevet
  • Author

Jeg spørger altid pænt, og skriver altid hvad de gerne vil have for det. Mest af høflighed således, at jeg ikke giver dem en pris, som de føler er forkert ift. opgaven. Jeg vil helst ikke tilbyde mindre end de vil forvente.
Men det kan da godt være, at jeg skal være mere specifik, og se om det hjælper på responsen :)

Skrevet
jan j skrev, for 7 timer siden:

prøv foto zuzan i himmerland hun er med på det med film og en fræk dame

Hvem er hun? Har du et link eller mobilnummer ?

Skrevet
Giorgio skrev, for 17 timer siden:

Hvem er hun? Har du et link eller mobilnummer ?

bare google fotozuzan så dukker der noget op

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.