Hop til indhold
Tømmeren

SEXY KYSSEGLAD BLONDINE MELANI FYN MIDDELFART

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300543

 

Halløj folkens.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte... Faldt over Melani's annonce på annoncelight. Teksten lød ophidsende, og jeg kan godt lide en stor bagdel, så jeg bookede en tid hos hende.

30 min med superfransk, 1000 kroner. Det var lidt pebret syntes jeg, så jeg pressede hende ned på 800 kroner.

Jeg spurgte, for at bekræfte hendes "kysseglad" i titlen, om hun tungekyssede. Det gjorde hun, fuld GFE pakke.

Nå, jeg ankommer ved stedet, det ligger i et industriområde i Middelfart, og jeg var der efter folk var kørt hjem, så lige der var det diskret nok.

Døren åbner, og Melani åbner. Jeg blev lidt overrasket hvor meget mørkere hun var i virkeligheden. Jeg elsker chokobabes, så jeg tog det ikke som et minus.

Pengene skifter hænder, kl er nu 18.30. Jeg tager et bad inden, og ligger mig ind på sengen. Hun går igang med superfransk, efter at hun diskret forsøgte at give mig gummi på først. Ikke fedt. 

Jeg forsøger nu at kysse hende, og hun siger nononono, I never kiss. Sjovt når hele hendes overskrift går på at hun er "kysseglad". Nå, fuck det, hun sutter videre. Jeg tager en hånd om og forsøger at lege med hendes fisse. Igen, nononono, no touch pussy. Forståeligt at mange ikke vil have fingre op, men jeg måtte rent overfladisk ikke røre hende. Efter små 2 minutters blow, så siger hun time to come baby, you must be tired from work. Men hell no, jeg har betalt for en halv time. Jeg går igang med at kneppe hende, og i løbet af 5 minutter siger hun: time to come baby adskillige gange. Det er et enormt turnoff for mig. Hendes stønnelyde er mekaniske. Efter at have bollet hendes i missionær i 2 minutter, siger hun: now doggystyle, faster cum. Jeg trækker mig ud efter 2 minutters doggy for at skifte stilling, og hun går nu igang med at spille min pik mens hun siger cum now baby, you tired after work.

Jeg ender med selv at spille pik i kondomet. Jeg beder om at låne hendes bad, tager tøj på, og præcis kl 18:41 er jeg ude af døren. Det er 11 minutter hvor jeg både var i bad før og efter.

Det er de riiiiiingeste 800 kroner jeg nogensinde har spenderet, jeg ville hellere brænde sedlerne frem for at besøge hendes igen. 

Hvis i ønsker mekanisk, koldt og forretningspræget sex, så besøg Melani.

Stedet: 8/10 Diskret hvis man kommer uden for normal arbejdstid. Kun industri som naboer.

Pigen: 5/10 Melani er ikke specielt køn, og en del kraftigere end forventer.

Sexen: 1/10. Nej, 0/10. Ikke engang en enkelt stjerne kan det blive til. Det ringeste jeg nogensinde har oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til at du fik det, du har fortjent. Du tilbød en (for pigen) dårlig pris, så hvorfor skulle du så ikke have en dårlig oplevelse? 

Tømmeren skrev, for 10 timer siden:

30 min med superfransk, 1000 kroner. Det var lidt pebret syntes jeg, så jeg pressede hende ned på 800 kroner.

Du er tømrer - ikke sandt https://www.eroguide.dk/forum/profile/38991-tømmeren/? Hvis jeg hyrer dig til at bygge mig et skur, så nævner du en pris - feks 10000,-. Jeg presser dig og vil imidlertid kun give 8000,-. Får jeg så et bedre skur ved at lade mine 10 tommelfingre bygge det selv? Jeg har bare på fornemmelsen at du næppe giver noget rabat. Og da slet ikke til en tilfældig førstegangskunde, der bare henvender sig ud af den blå luft. Men måske jeg tager fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når kvinden har accepteret prisen er der jo rimelighed i at hun leverer varen. Syns prisen på 1.000 for blow er helt godnat. Jeg ville også være skuffet desværre synes jeg der er langt mellem de gode oplevelser rundt omkring. Holder mig generelt til danske kvinder men dog ikke de helt unge. Men træls med en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, for 5 minutter siden:

Når kvinden har accepteret prisen er der jo rimelighed i at hun leverer varen. Syns prisen på 1.000 for blow er helt godnat

Det vil jeg give dig helt ret i. Hvis hun ikke ville gøre det for 800 kr kunne hun jo bare sige nej tak. Hvis @Tømmerenhavde betalt den pris hun forlangte var han bare blevet tørret for 200 kr mere.

Og tak til @Tømmerenfor at dele den dårlige oplevelse med os andre. Nu får hun da forhåbentlig en del færre kunder end hun ellers ville have opnået.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, for 24 minutter siden:

Når kvinden har accepteret prisen er der jo rimelighed i at hun leverer varen. Syns prisen på 1.000 for blow er helt godnat. 

Det var heller ikke 1000 for et blow. Det var 1000 for 30 min med super. Det er helt godnat, at man ikke vil betale det, der forlanges. Så beder man selv om den dårlige oplevelse. Ham her er i hvert fald ikke gået forgæves i graven https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-07-10-laasby-svendsen-er-doed

Hvor mange gange er det, det har været diskuteret herinde, at pris og kvalitet som regel hænger sammen? Pigen bestemmer da fuldstændig selv, hvilket engagement hun lægger i jobbet. Hvor svært er det at forstå, at man ikke kan forvente topklasse, når man betaler bundpris? Det var jo derfor, jeg hev sammenligningen med bygning af et skur frem! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 4 minutter siden:

Det er helt godnat, at man ikke vil betale det, der forlanges

Pigen er fra Spanien og burde da derfor være vant til at man "prutter" om prisen... Og nej, pris og kvalitet hører ikke altid sammen - heller ikke, eller måske specielt ikke, når det gælder købesex. Hvis man køber bil, brugt såvel som ny, er det også meget almindeligt at man lige kan få vinterdæk, gummimåtter eller noget andet med i prisen. Selvfølgelig lidt afhængig af prisniveau.
At man skulle have fået en god og super betjening hos hende ved fuld pris tvivler jeg på. Hun skriver jo "kysseglad" i annoncen og siger så til ham at hun aldrig kysser, desuden forsøger hun at få tingene til at gå alt for stærkt så hun kan komme videre til den næste kunde. Begge ting tyder på at man aldrig ville få en god oplevelse hos hende lige meget hvor meget man betaler. Men når det så er sagt er en ting pigernes indstilling og "opofrelse" man skal bare også altid huske på ens egen opførelse. Hvis man selv er høflig, roser hende lidt og i det hele taget opfører sig som en sand gentleman og behandler hende med respekt kan man tit højne kvaliteten af ens besøg temmelig meget. Og dette var på ingen måde henvendt til trådstarter da jeg naturligvis på ingen måde ved om han selv var skyld i det....

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 18 minutter siden:

Det var heller ikke 1000 for et blow. Det var 1000 for 30 min med super. Det er helt godnat, at man ikke vil betale det, der forlanges. Så beder man selv om den dårlige oplevelse. Ham her er i hvert fald ikke gået forgæves i graven https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-07-10-laasby-svendsen-er-doed

Hvor mange gange er det, det har været diskuteret herinde, at pris og kvalitet som regel hænger sammen? Pigen bestemmer da fuldstændig selv, hvilket engagement hun lægger i jobbet. Hvor svært er det at forstå, at man ikke kan forvente topklasse, når man betaler bundpris? Det var jo derfor, jeg hev sammenligningen med bygning af et skur frem! 

Nu kommer det jo så an på hvad msn synes er en høj pris jeg har det sådan at betaler man fx 1.000 kr så forventer jeg fuld valuta og det får man heldigvis en del steder. Ps hvis jeg kan spare 200 kr vil jeg da også gøre det hun kan jo bare sige nej og så er den ikke længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 23 minutter siden:

Hvis man selv er høflig, roser hende lidt og i det hele taget opfører sig som en sand gentleman og behandler hende med respekt kan man tit højne kvaliteten af ens besøg temmelig meget. Og dette var på ingen måde henvendt til trådstarter da jeg naturligvis på ingen måde ved om han selv var skyld i det....

En sand gentleman skriver du. Hvordan synes du så det lyder, når du kan læse, at trådstarter lægger ud med at underbyde hende 200,-? Er man så et dumt svin, hvis man pludselig vælger at tage 200,- ekstra med til pigen? Eller lyder det lidt mere gentlemanlike og respektfuldt i dine ører? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, 1 time siden:

En sand gentleman skriver du. Hvordan synes du så det lyder, når du kan læse, at trådstarter lægger ud med at underbyde hende 200,-? Er man så et dumt svin, hvis man pludselig vælger at tage 200,- ekstra med til pigen? Eller lyder det lidt mere gentlemanlike og respektfuldt i dine ører? 

Når du citerer hvad jeg skriver synes jeg du skulle tage det hele med der er relevant. Den efterfølgende sætning lyder:

22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Og dette var på ingen måde henvendt til trådstarter da jeg naturligvis på ingen måde ved om han selv var skyld i det....

Altså har det jeg skrev intet at gøre med om han opførte sig som en gentleman eller om han var et "dumt svin" over for hende. Igen - det er ikke på nogen måde henvendt til trådstarter da jeg på ingen måde kender ham.
Mener da sagtens man kan opføre sig pænt og ordentligt selvom man prøver at få det til en lidt billigere penge. Og det gælder hvad enten det er køb af ny bil, gammelt skrammel på et marked eller som her seksuelle ydelser hos en kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Når du citerer hvad jeg skriver synes jeg du skulle tage det hele med der er relevant.

Hvorfor skulle jeg dog det, når du ikke engang selv evner det? Jeg stiller her i første omgang trådstarter et par relevante spørgsmål, som stadig står og blafrer lidt i den lune sommerluft. Hvilket selvfølgelig ikke er din skyld. 

lovingboobs skrev, for 11 timer siden:

 Det er helt godnat, at man ikke vil betale det, der forlanges. 

Herover vælger du lige præcis IKKE at citere det hele. I stedet kommer du med en længere sang om noget, som du faktisk ikke har mere forstand på, end jeg har. 

22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Pigen er fra Spanien og burde da derfor være vant til at man "prutter" om prisen... Og nej, pris og kvalitet hører ikke altid sammen - heller ikke, eller måske specielt ikke, når det gælder købesex. Hvis man køber bil, brugt såvel som ny, er det også meget almindeligt at man lige kan få vinterdæk, gummimåtter eller noget andet med i prisen. Selvfølgelig lidt afhængig af prisniveau.
At man skulle have fået en god og super betjening hos hende ved fuld pris tvivler jeg på. Hun skriver jo "kysseglad" i annoncen og siger så til ham at hun aldrig kysser, desuden forsøger hun at få tingene til at gå alt for stærkt så hun kan komme videre til den næste kunde. Begge ting tyder på at man aldrig ville få en god oplevelse hos hende lige meget hvor meget man betaler. Men når det så er sagt er en ting pigernes indstilling og "opofrelse" man skal bare også altid huske på ens egen opførelse. Hvis man selv er høflig, roser hende lidt og i det hele taget opfører sig som en sand gentleman og behandler hende med respekt kan man tit højne kvaliteten af ens besøg temmelig meget. Og dette var på ingen måde henvendt til trådstarter da jeg naturligvis på ingen måde ved om han selv var skyld i det....

Og på en eller anden måde lykkedes det dig at kludre noget med opførsel og respekt over for pigen ind i det - "sand gentleman" skriver du. 

22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Mener da sagtens man kan opføre sig pænt og ordentligt selvom man prøver at få det til en lidt billigere penge. Og det gælder hvad enten det er køb af ny bil, gammelt skrammel på et marked eller som her seksuelle ydelser hos en kvinde.

Så forklar da venligst, hvordan du vil "hustle" dig til en billigere pris hos en pige, samtidig med at du fremstår som en sand gentleman? Du har maks 3 linier. Alt derover resulterer i, at det hele ender som vrøvl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 38 minutter siden:

Så forklar da venligst, hvordan du vil "hustle" dig til en billigere pris hos en pige, samtidig med at du fremstår som en sand gentleman? Du har maks 3 linier. Alt derover resulterer i, at det hele ender som vrøvl. 

Jeg hustler mig som regel ikke til lavere priser hos pigerne. Holder mig generelt væk fra dem hvor jeg synes prisen er for høj, så slipper jeg for besværet. Nogen gange, specielt hos Thai-piger, forhandler jeg mig frem til en pris for givne ydelser og tid som de måske ikke lige har på menukortet. Hvis du prøvede det og så samtidig opfører dig som en sand gentleman ville du finde ud af hvor nemt det er. Man skal bare huske ikke at faldbyde pigerne med en latterlig lav pris. Specielt ikke hvis man fornemmer de er desperate efter at få kunder. Enten fordi de selv vil tjene pengene eller fordi deres eventuelle bagmænd forlanger det. Btw... Er du for øvrig klar over hvor lang en linie er på en 4k skærm når man maksimerer browservinduet? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 18.7.2020 at 09:15:

Det lyder til at du fik det, du har fortjent. Du tilbød en (for pigen) dårlig pris, så hvorfor skulle du så ikke have en dårlig oplevelse? 

Du er tømrer - ikke sandt https://www.eroguide.dk/forum/profile/38991-tømmeren/? Hvis jeg hyrer dig til at bygge mig et skur, så nævner du en pris - feks 10000,-. Jeg presser dig og vil imidlertid kun give 8000,-. Får jeg så et bedre skur ved at lade mine 10 tommelfingre bygge det selv? Jeg har bare på fornemmelsen at du næppe giver noget rabat. Og da slet ikke til en tilfældig førstegangskunde, der bare henvender sig ud af den blå luft. Men måske jeg tager fejl. 

Jeg er ikke tømrer, jeg tømmer mig.

Jeg pruttede ikke om prisen. Jeg forespurgte om hendes pris for 30 min med SF, hun sagde 1.000, jeg takkede nej tak og hun svarede tilbage med 800 kroner. Så pak din prædiken væk. Jeg prutter ikke om prisen med piger der har deres priser i deres annoncer, men min erfaring med piger uden priser er at de altid starter højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg desværre slettet vores SMS samtale, men den var som følgende:

Mig: Hello. How much do you charge for a 30 min cocktail with SF?

Hende: 1000 baby

Hende: When you come

Mig: 1.000 is in the high end of my budget, I usually pay around 800. Have a nice day :)

Hende: 800 ok

Hende: Come to me baby

Mig: So, just to be clear: 30 min with sex, tonguekisses and superfrench for 800?

Hende: Yes when you come

 

 

Jeg er ikke ny i gamet. Jeg er høflig og respektfuld, jeg prutter ikke om FASTE priser i deres annoncer. Hvis de er for dyre så scroller jeg videre. Betaler fx glædeligt 1.000 kroner ved Sandra i Aarhus UDEN superfransk, da hendes priser er nævnte og jeg ved hvad jeg får.

Her er en ny spiller som ikke er anmeldt. Jeg satsede, og jeg er glad for at jeg ikke betalte 1.000 kroner. Så pak dit negative fis væk lovingboobs, besøg du hende og betal 1.000 kroner og fortæl mig om de 200 kroner ændrer noget. Billeder, profiltekst og ydelser var fake og opreklameret hele vejen igennem, og at du tager hende i forsvar er til grin.

 

God dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 18.7.2020 at 09:15:

Det lyder til at du fik det, du har fortjent. Du tilbød en (for pigen) dårlig pris, så hvorfor skulle du så ikke have en dårlig oplevelse? 

Du er tømrer - ikke sandt https://www.eroguide.dk/forum/profile/38991-tømmeren/? Hvis jeg hyrer dig til at bygge mig et skur, så nævner du en pris - feks 10000,-. Jeg presser dig og vil imidlertid kun give 8000,-. Får jeg så et bedre skur ved at lade mine 10 tommelfingre bygge det selv? Jeg har bare på fornemmelsen at du næppe giver noget rabat. Og da slet ikke til en tilfældig førstegangskunde, der bare henvender sig ud af den blå luft. Men måske jeg tager fejl. 

Du er da ikke helt almindelig. Selvfølgelig er det OK at prutte om prisen eller bede om nedslag, alt efter hvad man foretrækker at kalde det !!
Så sent som i går, ringede jeg til en Thaipige, som forlangte kr. 1000,- for en fullpack/30 min. og 1500,-/60 min. Jeg sagde til hende at det var for dyrt til mig, da jeg plejer at få det billigere, og vi afbrød samtalen. 5 minutter efter kom der en sms, hvori der stod: "700,-/30 min. if you come today"
Det kalder jeg da ikke at presse hende. Jeg fortæller hende bare, at det er for meget til mig. Så vender hun selv retur med en billigere pris !!??

Del dette indlæg


Link til indlæg
kette skrev, for 1 time siden:

Selvfølgelig er det OK at prutte om prisen eller bede om nedslag

Det er jeg helt enig med dig i. Dog skal man lige huske at acceptere hvis de skriver "no discounts" eller lignende. Så er det nok fordi de ikke vil give nedslag, altså med mindre de selv giver en bedre pris hvis man ellers har sagt nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kette skrev, for 3 timer siden:

Du er da ikke helt almindelig. Selvfølgelig er det OK at prutte om prisen eller bede om nedslag, alt efter hvad man foretrækker at kalde det !!
Så sent som i går, ringede jeg til en Thaipige, som forlangte kr. 1000,- for en fullpack/30 min. og 1500,-/60 min. Jeg sagde til hende at det var for dyrt til mig, da jeg plejer at få det billigere, og vi afbrød samtalen. 5 minutter efter kom der en sms, hvori der stod: "700,-/30 min. if you come today"
Det kalder jeg da ikke at presse hende. Jeg fortæller hende bare, at det er for meget til mig. Så vender hun selv retur med en billigere pris !!??

Det var præcis det der skete i mit tilfælde. Jeg takkede nej til hendes pris, og hun kom med et modsvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...