Unggut25 34 Skrevet 17. Juli, 2020 Godaften Nogen der har erfaringer med dette sted? Sakset fra annoncen: Citat Hej... vi er Rin og Soda fra Thailand på 29 år Og 27 år lande hår og har D-skål bryster Jeg tilbyder tungekys/body to body massage/episk massage, lingam/superfransk/slukke til mig og til dig/69/dansk kun med kondom. anal sex 15min 500(hurtigt) 30min 800 fuld pakken+superfransk 60min 1200 fuld pakken+superfransk 2pige 30min 1500 Ring og bestille tid før du komme 30min Du kan tag bad før/efter massage Open 24 h. Ring til min telefor pige eller sms til mig på tlf nr. 91878853 Alle billederne er hukket af forskellige modeller på nettet, så billederne er falske, men det ved jeg ikke om stedet også er? Håber der er nogen der har været der og haft success På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1723 Skrevet 17. Juli, 2020 Du skulle nok lige have smidt et link med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 17. Juli, 2020 Unggut25 skrev, for 42 minutter siden: Godaften Nogen der har erfaringer med dette sted? Sakset fra annoncen: Alle billederne er hukket af forskellige modeller på nettet, så billederne er falske, men det ved jeg ikke om stedet også er? Håber der er nogen der har været der og haft success På forhånd tak! Her er så den annonce du refererede fra https://annoncelight.dk/showad/300505 Ved ikke hvilken adresse det er du taler om. Annoncen fortæller kun om området de er i (Fyn), så om adressen er ægte eller ej, må du finde ud af, ved at ringe til dem. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg