Hop til indhold
Tyren13

Nyt i Randers??

Recommended Posts

Var forbi Markedsgade 34 i dag. Ligner nu ikke et sted der åbner de første par dage. :?

Var også selv forbi igår, og nej det ser nu ikke ud til at det bliver i denne uge der blir åbnet. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om "Jenny" stadig er til at finde?

Har hørt så meget om hende. :)

Hvad med Lanna, nogen specielt man skal spørge efter. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

Har lige været forbi markedsgade igen, og de var i fuld gang med at male.

De åbner på torsdag... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nixon

Ved du mere omkring Rosa. Er det samme standard som tidligere

Hej igen.

Har lige været forbi markedsgade igen, og de var i fuld gang med at male.

De åbner på torsdag... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved desværre ikke hvordan standarden var tidligere, da jeg aldrig nåede at komme forbi Nørrebrogade.

Men var yderst tilfreds med den behandling jeg fik, hun er rigtig sød og gav en super god massage, plus lidt ekstra :P

Har gået og tænkt over hvor turen går hen næste gang. Nogen forslag, eller favorit steder?? Hvor der tilbydes lidt af hvert. ;)

Er der nogen steder, man kan få BTB??

Nixon

Ved du mere omkring Rosa. Er det samme standard som tidligere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Nixon

Har nogle gange besøgt St Voldgade 1A. Det var en rigtig god oplevelse. Massage måske ikke det bedste Men de er med på lidt af hvert . De er lidt hidsige med prisen men jeg fik hele pakken for 1000, hvilket var ok for ydelsen

Pigen var sød og jeg følte kemien var ok. Så jeg foreslog "boom boom". 1200 - jeg tilbød 1000, hvorpå hun smed alt tøjet, tryllede et condom frem. så gik hun ellers igang, det blev til en rigtig god gang sex i flere forskellige stillinger, og herefter fransk af den gode slags. Det var pengene værd. Kommer igen.

Du kan være heldig at træffe dem på 50 14 88 04.

Eller drop ind, det har virket for mig,

Held og lykke med det. Lad os høre om dine oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker Tyren13, tror måske der er kommet nye eller ny pige i St voldgade. Fik et visit kort hvor hun stregede det gamle navn og nr ud, og skrev et andet nr.

Det samme gælder Nørrebrogade, snakkede med Rosa om det, og hun sagde at det var et par piger fra Aalborg der er der nede nu.

Hvad med Lanna og Kat, nogen erfaringer derfra??

Til Nixon

Har nogle gange besøgt St Voldgade 1A. Det var en rigtig god oplevelse. Massage måske ikke det bedste Men de er med på lidt af hvert . De er lidt hidsige med prisen men jeg fik hele pakken for 1000, hvilket var ok for ydelsen

Pigen var sød og jeg følte kemien var ok. Så jeg foreslog "boom boom". 1200 - jeg tilbød 1000, hvorpå hun smed alt tøjet, tryllede et condom frem. så gik hun ellers igang, det blev til en rigtig god gang sex i flere forskellige stillinger, og herefter fransk af den gode slags. Det var pengene værd. Kommer igen.

Du kan være heldig at træffe dem på 50 14 88 04.

Eller drop ind, det har virket for mig,

Held og lykke med det. Lad os høre om dine oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt flere gange at få svar fra klinik i st voldgade . De svarer aldrig. Skriver både dansk og engelsk til dem. Det samme med Lanna, de svarer aldrig.

Prins Christiansgade, Kat, Jiramonn og Bankok i Adelgade svarer altid

Takker Tyren13, tror måske der er kommet nye eller ny pige i St voldgade. Fik et visit kort hvor hun stregede det gamle navn og nr ud, og skrev et andet nr.

Det samme gælder Nørrebrogade, snakkede med Rosa om det, og hun sagde at det var et par piger fra Aalborg der er der nede nu.

Hvad med Lanna og Kat, nogen erfaringer derfra??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej - hej

Jeg var en lille tur i Randers i går, hos Kat i Vester Kirkestræde, men der var som mange tidligere har omtalt lidt forvirring, og ikke mulighed for andet end massage :?: - og så ikke en gang med Kat selv. Gik i stedet til Jiramonn og Baan Gann. Ingen af de to steder var der tilsyneladende heller ikke noget at hente ud over massage og HJ. :o Er det mon mig, der har gjort/sagt noget forkert. Derfor gik turen til Lanna, hvor jeg blev lukket ind af Apple eller noget i den retning. Hun forlangte først 1.200 for "det hele", men vi blev hurtigt enige om 1.000 for hele pakken. Udmærket massage med efterfølgende. Jeg kommer igen... :P:P

Ud fra de sidste beskrivelser, jeg har læst her, skal jeg nok inden så længe en tur i St Voldgade 1A - det ser jo ud til at være "stedet" p.t.

Evt. alternative muligheder og steder med unge/flotte piger imødeses gerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evt. alternative muligheder og steder med unge/flotte piger imødeses gerne...

Hos Kat bliver jeg altid spurgt om hele pakken, selvom de ved jeg for det meste siger nej.

I Adelgade øverst, er der muligheder men det er ikke unge smukke piger. De er dog mega søde, og de bliver lidt småmopsede, hvis du kun vil have hj.

Prins Christiansgade er et regulært bordel dog med lidt massage.

Nørrebrogade - det gamle rosa - kan du også få det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj igen..

Dejligt med lidt liv på tråden, bliv endelig ved. :D

Hvor mange piger er der ved Lanna, nogen specielt man skal spørge efter??

Nogen der har været forbi Nørrebrogade, efter de piger fra Aalborg har overtaget biksen??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har Kat igen fået en hjælper??? Er det en ny denne gang, eller den samme som sidst. Troede egentlig at hun kun opererede alene for tiden. Er der nogen der har været inde ved hende ????

Hej - hej

Jeg var en lille tur i Randers i går, hos Kat i Vester Kirkestræde, men der var som mange tidligere har omtalt lidt forvirring, og ikke mulighed for andet end massage :?: - og så ikke en gang med Kat selv. Gik i stedet til Jiramonn og Baan Gann. Ingen af de to steder var der tilsyneladende heller ikke noget at hente ud over massage og HJ. :o Er det mon mig, der har gjort/sagt noget forkert. Derfor gik turen til Lanna, hvor jeg blev lukket ind af Apple eller noget i den retning. Hun forlangte først 1.200 for "det hele", men vi blev hurtigt enige om 1.000 for hele pakken. Udmærket massage med efterfølgende. Jeg kommer igen... :P:P

Ud fra de sidste beskrivelser, jeg har læst her, skal jeg nok inden så længe en tur i St Voldgade 1A - det ser jo ud til at være "stedet" p.t.

Evt. alternative muligheder og steder med unge/flotte piger imødeses gerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glad og tilfreds efter en dejlig time hos Kat.

Havde hørt så meget godt om stedet at jeg tænkte nu skulle det prøves efter nogle meget dårlige besøg andre steder i Randers.

Bankede på og gik ind og spurgte om der var tid. En thai på ca 30 år svarede at jeg skulle komme tilbage om 15 min så ville der være plads til mig.

Vendte så tilbage og havde egentlig satset på at jeg ville have den forholdsvis unge thai som bad mig komme tilbage efter 15 min, men hun var optaget af og give en anden thai kvinde massage :D

Så jeg fik tilbudt en lidt ældre thai ( mit bud var ca 40-45 ) år, lille 150 cm, og nogle pæne bryster .

Tænkte what ever hun var naturlig køn og smilende så jeg kunne da bare nyde min massage .

lagde mig på briksen med boxers på, hun kom ind og grinede og sage boxers´s off ellers kommer der olie på. Man adlyder vel :)

Hun spurgte om jeg havde nogle problemer, og jeg svarede ja da jeg døjer lidt med en tilbagevendende hold i nakken efter et brækket kraveben.

Jeg fik en dejlig nakke/skulder/ryg massage, og jeg kunne tydeligt mærke at med hende her kunne man komme langt hvis man havde lyst . Hun sad på hug over min ryg og hun gned sit skød mod min ryg mens hun masserede uden det skulle virke for påtaget. Jeg nød det bare og lod hende arbejde.

Det var først da hun satte sig ved mit hoved og og lænede sig ind over mig for og massere at kjolen gled op og der var frit udsyn til en trusseløs mig :D Der blev masseret med både hænder, skød og bryster .

Samtidig begyndte de forsigtige strejf af mine ædlere dele, og ja lillePer nød det i fulde drag.

Derefter vendte hun mig om efter ca 30 min og spurgte om der var andre steder jeg havde ondt, eller om der var andet hun kunne hjælpe med mens hun strøg mig kælent mellen benene. Hun gjorde tegn til HJ eller boom boom. Jeg valgte HJ med forventning og endelig en skøn oplevelse. Det HJ var det bedste jeg har fået på nogle thaisteder i randers pt. Det var i starten meget sensuelt, og langsomt øgede hun farten mens kugler , mellemkød og anus fik mere og mere opmærksomhed :) Der gik max 10 min hvorefter jeg fik en laaang udløsning hvorpå hun grinte og sagde ( i make you happy )

Derefter brugte hun meget tid på og tørre/vaske mig af. Her var jeg allerede solgt og sikker på at hende skulle jeg tilbage til og have hele pakken. Ville så rejse mig for og tage tøj på og betale, men hun trak mig ned til sig og sagde vent lig dig ned jeg har ikke travlt lige nu.

Der lå hun så tæt ind til mig og kælede for mit bryst, arme, lår og bare hyggesnakkede om hvor jeg var fra, hvad jeg lavede osv, og samtidig fortalte hun mig meget om hendes liv, og hvorfor, hvornår hun var kommet til DK og meget andet mere personligt snak.

efter 5 kvarter tog jeg tøj på, fik et glas kold vand, en kæmpe krammer og en langt kys på halsen og gik derfra med lovning på at jeg ville komme tilbage :)

Dette er min hidtil KLART bedste oplevelse hos et thaisted, og hele seancen føltes mere som en blind date end et sted man bare betaler for for 1 time og så bare videre igen.

Jeg spurgte om hendes navn, og hun sagde jeg kunne kalde hende Bee :)

Stedet Kat i Randers.

Pigen 8-10 I mine øjne en flot thai når man er 45 år og med så flotte bryster.

massagen 8-10 Veludført, og ja der var mindre nakkesmerter bagefter :)

Personlighed på pigen. 10-10 Super sød og venlig, og gav mig 15 min hyggesnak gratis

HJ. 10-10, Det bedste jeg har fået.

Håber i kan bruge min lille anmeldelse til noget :), ville bare lige dele min glæde over at jeg synes jeg fandt en diamant pga pigen jeg gik efter var optaget 8-)

Krebsen out .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god anmeldelse. Må erkende at mine sure tjente penge, vist skal bruges hos Kat. Håber at det er samme dame der tilbyder massage.

Din oplevelse, skal opleves, hvis muligt

Glad og tilfreds efter en dejlig time hos Kat.

Havde hørt så meget godt om stedet at jeg tænkte nu skulle det prøves efter nogle meget dårlige besøg andre steder i Randers.

Bankede på og gik ind og spurgte om der var tid. En thai på ca 30 år svarede at jeg skulle komme tilbage om 15 min så ville der være plads til mig.

Vendte så tilbage og havde egentlig satset på at jeg ville have den forholdsvis unge thai som bad mig komme tilbage efter 15 min, men hun var optaget af og give en anden thai kvinde massage :D

Så jeg fik tilbudt en lidt ældre thai ( mit bud var ca 40-45 ) år, lille 150 cm, og nogle pæne bryster .

Tænkte what ever hun var naturlig køn og smilende så jeg kunne da bare nyde min massage .

lagde mig på briksen med boxers på, hun kom ind og grinede og sage boxers´s off ellers kommer der olie på. Man adlyder vel :)

Hun spurgte om jeg havde nogle problemer, og jeg svarede ja da jeg døjer lidt med en tilbagevendende hold i nakken efter et brækket kraveben.

Jeg fik en dejlig nakke/skulder/ryg massage, og jeg kunne tydeligt mærke at med hende her kunne man komme langt hvis man havde lyst . Hun sad på hug over min ryg og hun gned sit skød mod min ryg mens hun masserede uden det skulle virke for påtaget. Jeg nød det bare og lod hende arbejde.

Det var først da hun satte sig ved mit hoved og og lænede sig ind over mig for og massere at kjolen gled op og der var frit udsyn til en trusseløs mig :D Der blev masseret med både hænder, skød og bryster .

Samtidig begyndte de forsigtige strejf af mine ædlere dele, og ja lillePer nød det i fulde drag.

Derefter vendte hun mig om efter ca 30 min og spurgte om der var andre steder jeg havde ondt, eller om der var andet hun kunne hjælpe med mens hun strøg mig kælent mellen benene. Hun gjorde tegn til HJ eller boom boom. Jeg valgte HJ med forventning og endelig en skøn oplevelse. Det HJ var det bedste jeg har fået på nogle thaisteder i randers pt. Det var i starten meget sensuelt, og langsomt øgede hun farten mens kugler , mellemkød og anus fik mere og mere opmærksomhed :) Der gik max 10 min hvorefter jeg fik en laaang udløsning hvorpå hun grinte og sagde ( i make you happy )

Derefter brugte hun meget tid på og tørre/vaske mig af. Her var jeg allerede solgt og sikker på at hende skulle jeg tilbage til og have hele pakken. Ville så rejse mig for og tage tøj på og betale, men hun trak mig ned til sig og sagde vent lig dig ned jeg har ikke travlt lige nu.

Der lå hun så tæt ind til mig og kælede for mit bryst, arme, lår og bare hyggesnakkede om hvor jeg var fra, hvad jeg lavede osv, og samtidig fortalte hun mig meget om hendes liv, og hvorfor, hvornår hun var kommet til DK og meget andet mere personligt snak.

efter 5 kvarter tog jeg tøj på, fik et glas kold vand, en kæmpe krammer og en langt kys på halsen og gik derfra med lovning på at jeg ville komme tilbage :)

Dette er min hidtil KLART bedste oplevelse hos et thaisted, og hele seancen føltes mere som en blind date end et sted man bare betaler for for 1 time og så bare videre igen.

Jeg spurgte om hendes navn, og hun sagde jeg kunne kalde hende Bee :)

Stedet Kat i Randers.

Pigen 8-10 I mine øjne en flot thai når man er 45 år og med så flotte bryster.

massagen 8-10 Veludført, og ja der var mindre nakkesmerter bagefter :)

Personlighed på pigen. 10-10 Super sød og venlig, og gav mig 15 min hyggesnak gratis

HJ. 10-10, Det bedste jeg har fået.

Håber i kan bruge min lille anmeldelse til noget :), ville bare lige dele min glæde over at jeg synes jeg fandt en diamant pga pigen jeg gik efter var optaget 8-)

Krebsen out .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber du får ligeså go en oplevelse 22stolt :)

kemien den var der bare med det samme mellem mig og hende, og trods det at hun er 9 år ældre end mig, så var jeg bare solgt da hun først begyndte og snakke, smile og grine :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var vist en af hendes første kunder, og jeg følte mig ikke i så godt selskab. Hun var sød, men hverken massage eller sex sagde mig ret meget. Hun prøvede også at presse flere penge ud af mig end aftalt. Har ikke været ved Kat siden, så medhjælperen kan jo godt have lært noget og blevet markant bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gav du for sådan en god omgang

Rigtig god anmeldelse. Må erkende at mine sure tjente penge, vist skal bruges hos Kat. Håber at det er samme dame der tilbyder massage.

Din oplevelse, skal opleves, hvis muligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker Tyren13, tror måske der er kommet nye eller ny pige i St voldgade. Fik et visit kort hvor hun stregede det gamle navn og nr ud, og skrev et andet nr.

Det samme gælder Nørrebrogade, snakkede med Rosa om det, og hun sagde at det var et par piger fra Aalborg der er der nede nu.

Hvad med Lanna og Kat, nogen erfaringer derfra?

Hej Nixon.

Jeg har prøvet det nummer jeg oplyste uden held. Du nævner at du har fået et nyt. Vil du oplyse det her, så vil det være dejligt.

Til alle

Dette skal ikke opfattes som et surt opstød, men forsøg på at finde nye oplevelses muligheder i Randers, da jeg synes oasen er ved at tørre ud og der er for langt mellem snapsene.

De faste steder er ikke noget problem at finde . meeeen jeg synes ikke de har noget spændende at tilbyde. De er "sgu" blevet for satte. Kat har for travlt så der får man tilbudt en veninde, som slet ikke når Kat til sokkeholderne!!! Hos Lanna får man en ældre let buttet model, som gerne vil det hele for en tudse, men nej tak.

Det er lidt svært med de klinikker, der skyder op og lukker igen. Jeg havde f.eks en fantastisk oplevelse hos "Sara" på Nørrebrogade 5. Hun har ikke været at træffe siden. Der ser meget lukket ud nu. Jeg har også haft flere gode oplevelser med Jenny i st. Voldgade 1A. Men hun er også væk.

Har hørt Prins Christiansgade skulle tilbyde det hele, har bare ikke haft held med mig der, måske manglende kemi. Jeg synes bare når man får tilbudt HJ til 700 og 200 ekstra hvis hun skal vise bryster, så er min grænse nået.

Nogen forslag fra forummet - jeg modtager gode forslag med tak. KOm frit frem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes at service i Randers er blevet ringe. Der vil kun tjenes penge. Ydelser er ikke altid pengene værd. Jirramon, tilbyder ikke ekstra ydelser mere. Kat har en stand in, der ikke er i samme kaliber. St Voldgade svarer ikke på sms, der sidder ofte andre mænd derinde og snakker. Det gør ikke at man ligefrem får lyst til at gå derind.

Prins Christiansgade er efterhånden blevet til bordel. Trist udvikling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Hate 2218!

Tilbyder Jiramon ikke ekstra længere?

Er det kun indehaver eller pigerne??

Er noget tid siden jeg har været der!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været lidt rundt omkring i Randers på det seneste. Normalt går jeg efter enten god massage uden afslutning, eller bare afslutningen og så er jeg egentlig ligeglad med massagen, for den er normalt ikke særlig god, når det handler om seksuelle ydelser.

Jeg prøve st. voldgade 1a, hvor der lå en mand på den sofa de har derinde, og hende der "masserede" mig var buttet, for at sige det mildt. Det var slet ikke noget jeg tændte på. Massagen var elendig, og hun blev ved med at spørge om jeg ikke ville ha ekstra, selvom jeg havde takket pænt nej tak. Bestemt ikke et sted jeg kommer igen.

Prøvede også at gå op til Hong Kong thaimassage i adelgade. Det var faktisk en okay massage, men stedet er lidt lurvet, og som jeg havde læst herinde, kunne man få lidt af hvert. Jeg overvejede faktisk også her at sige nej tak til HJ, men endte nu med at sige ja. Det var ikke specielt godt, men tror måske mere det var pga. mine personlig præferencer for den slags end kvindens skyld.

Rosa´s det gamle sted virker til at være lukket helt. Jeg nåede kun at være der en gang, men pigen var sød og også okay attraktiv, men tror stedet er lidt lusket. Rosa´s nye sted er blevet ret flot, massagen er nogenlunde, men ikke hvad jeg betegner som god massage. Pigerne er både søde og attraktive, og jeg blev også tilbudt HJ, hvilket jeg takkede ja til, og det var også okay. Er dog ikke sikker på om Rosa satser mere på almindelig massage uden mulighed for afslutning, eller om hun køre videre på samme vis som da hun havde stedet ved savbladet.

Men der er ligesom ikke "stedet" i Randers hvor man kan få både rigtig god massage og god afslutning. Jeg har været hos Jiramon ret tit efter hånden, og er aldrig blevet tilbud hj. Jeg tror måske det er fordi jeg har lagt ud med ikke at ville have HJ, og så ender pigerne med at kende en, som en der ikke er interesseret i den slags. Det er også fint nok, for som jeg nævnte går jeg enten efter god massage eller et godt hj.

Omvendt bør man måske ikke "kræve" både at få en god massage af en der faktisk ved hvad hun har med at gøre, og så samtidig håbe på et godt HJ. Måske må man bare indse at man må vælge, det ene, for så at misse det andet. Den gode massage har trods alt ikke noget med den seksuelle ydelse, når alt kommer til alt :) 2 forskellige verdener.

Den gode massage får man hos Jiramon, Riwer Kwai, Hende der ligger lidt længere nede ved kirken end Kat, hende bag apoteket i vestergade. Disse steder bliver man så vidt jeg ved ikke tilbudt HJ eller andre seksuelle ydelser, men massagen er god hvis man har ømme muskler eller ondt i ryggen. Jeg startede med at gå til thai massage stederne pga ømme muskler og en dårlig ryg. Og blev derfor introduceret til den mere lyssky side af de forskellige steder, da jeg begyndte at blive tilbudt HJ. Var overrasket over hvor mange der tilbød det, men blev selvfølgelig fristet.

Jeg vil dog stadig bruge hoveddelen af mine penge på den gode massage, for det kan de altså bare finde ud af, når man finder de rigtige (ligesom dem jeg nævnte før). Det hjælper i hvert fald på mig efter en hård eller stresset arbejdsdag. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stadig ekstra hos jiramon. Fik tilbudt hele pakken idag men nøjes med hj.

Det er meget længe siden jeg har været hos jiramon, så vil lige høre hvem det var med, for jeg overvejer at tage derind igen for at prøve om det er blevet bedre. Sidst jeg var der var massagen rigtig ringe, men man kunne få alt muligt ekstra til dyre penge, og ikke særlig godt udført.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...