Hop til indhold
elwis

topkarakter til Vanessa Engesvang ( Valhalla)

Recommended Posts

Hej med jer.  Efter ikke at have været afsted i snart 6 måender pga. corona,  syntes jeg nu altså jeg skulle have lidt godt her op til weekenden.    Som altid gik jeg efter at se hvem der var i Endesvang ( mellem Silkeborg og Herning.)  Jeg bruger næsten altid Valhalla, da jeg føgler mig tryg og godt tilpas der.  Steder er et lille hus ca 10km fra motorvejen mellem Silkeborg og Herning.  Der er ingen naboer eller andet som gør at dette ikke sted ikke er total privat.   der er plads til 4-5 biler bag huset og de kan på ingen måde ses fra vejen.  Så hvis man skulle møde nogle her, så ville det være en anden kunde.  ( jeg tror tit der er 2-4 piger i huset)   Når men nok om stedet, som 100% er mit place to go, når jeg skal have lidt motion.  ( og nej jeg kender ikke dem der har stedet og jeg får ikke rabat for at skrive om dem)

Men nok om Valhalla og nu over til Vanessa.   https://annoncelight.dk/showad/262884   (hvis man klikker på det lille icon hvor der står Hump. Så kan man se en del flere og bedre billeder)

Men først, Jeg laver denne anmeldelse med de informationer som jeg gerne selv vil have når jeg læser.   Og en af de vigtigest ting for mig er nr 1.

1. Det er Vanessa som er på de billeder, og de er up to date.  Så hvis man kan lide det man ser på disse billeder, så bliver man på ingen måde skuffet. Personligt syntes jeg at nogle af de andre billeder er noget bedre.  Men 100% ikke fake.

2. stedet betyder meget for mig, og det har jeg jo givet min holding til. Og for mig er det super fint, og det virker rent og pændt.

3. For mig betyder det meget at jeg kan tale med pigen, så vi også har lidt hygge og jeg får det jeg ønsker og at hun kan sige hvad hun måske har lyst til.  Og Vanessa taler super fint engelsk og jeg kan ikke forstille mig at folk ikke skulle kunne have en god samtale med hende.

4. jeg ringet for at bestille tid, og det var Vanessa der tog telefonen, så alt var også fint på det område.

5. Når det kommer til Vanessa, så syntes jeg at hun er super smuk ( som man kan se på hendes billeder) Og jeg gik efter en GFE, og det fik jeg.  det tog ikke mange min, før jeg næsten tænkte at jeg var igang med en kærste.  Kys,kram og øjen kontakt. Alt hvad man kunne ønske sig.  (bedste GFE jeg har prøvet)  Jeg vil ikke komme så meget ind på hvad vi lavet, da det bare var helt normalt kærstehygge.  Men hun var godt klar over hvad der skulle til.    Så hun får topkarakter..

6. når det kommer til om der var tid osv.  SÅ havde jeg betalt for 1 time.  Og jeg syntes 100% at jeg fik 1 time.   Ikke noget med at de først 10-15min var party, og så skulle jeg bare se at komme afsted.  Nej jeg fik hvad jeg betalte for.

Jeg talte lidt med hende, da vi var færdig,  for jeg var næsten klarover at jeg ville besøge hende igen.  Så hun sagte at hun var i Engesvang i denne uge.  Og så Vejle i Næste uge.  ( ved ikke hvor, men det skriver hun nok)  Og så ville hun være tilbage i Engesvang i midt august.

 Jeg vil slutte af med at sige at jeg roste Vanessa meget for at hendes billeder var ægte og at jeg syntes det betyder så meget for oplevelsen, at det ikke er fake fotos der er brugt.  

Så hvis i besøger Vanessa så være sød ved hende og skriv. evt. her, at jeg har ret i min anmeldelse.

Og som bonus info.  Så er der også en anden pige på stedet.  https://annoncelight.dk/showad/272047  hende kikket jeg også på,  Men blev lidt bange da der står at det er en mand på Annocelight.  Vanessa sagte at det var en en fejl hun ikke bare lige kunne rette.  Men det skulle være en 100% kvinde  :-) 

Jeg håber at mit input kan bruges.  For jeg nyder selv godt af at læse havd i andre skriver.  Og jeg ville ønske at vi kunne blive fri for fake profiler og dårlige oplevelser.

Så igen topkarakter til Vanessa fra mig...

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god og informativ anmeldelse - og jeg har lært noget nyt idag med hensyn til klik på det lille ikon, der viser en større profil billede samling af pigen. Synes også at det er super, at du linker til den anden pige på stedet. 
Jeg må en tur til Engesvang inden længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, for 8 timer siden:

Tak for en god og informativ anmeldelse - og jeg har lært noget nyt idag med hensyn til klik på det lille ikon, der viser en større profil billede samling af pigen. Synes også at det er super, at du linker til den anden pige på stedet. 
Jeg må en tur til Engesvang inden længe.

Det var da så lidt.  Jeg syntes godt folk kunne være bedre til at skrive om deres oplevelser.  Jeg kan se der er masser der læser, men ikke så mange som skriver.   Det ville jo være dejligt hvis vi kunne få rydet lidt op i alle de flaske profiler.  Og det kan en anmeldelse hjælpe til med.

 

du må meget gerne skriver om du giver mig ret i det jeg skriver om stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet flere gange altid tilfreds pigen på billedet stemmer overens med hbad man møder . Skal forbi i morgen ,der syntes at være 3 piger der ,hvem er bedst ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...