Hop til indhold
Joey Joe Joe

Krænket

Recommended Posts

Jeg sidder sgu lige og er krænket over, at jeg ikke kan finde noget at være krænket af. Kender i det?

Når nu alle andre er krænket af noget, så sidder man tilbage uden at kunne finde noget at være krænket af. Det krænker mig sgu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

jeg er mest krænket over de krænkede...

Godt tip. Jeg vil lige mærke efter, om jeg kan være krænket af, at der er så mange, der for tiden er krænket af noget. Tak for tippet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, Lige nu:

Øv ... Joey... blev du slet ikke krænket? Bare lidt?

Ha ha - nå det var med den på. Så siger jeg tak for forsøget :-) Nej, der skal mere til at krænke mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan en kedelig fredag på arbejde, hvor jeg går på ferie fra i morgen, og der er bare intet jeg kan blive krænket over. Så jeg føler mig lidt uden for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 59 minutter siden:

Jeg sidder sgu lige og er krænket.........

Det krænker mig sgu.

Og så løste du selv problemet ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Jeg sidder sgu lige og er krænket over, at jeg ikke kan finde noget at være krænket af. Kender i det?

Nææh, det kender jeg ikke. Du har sku stadig meget at lære unge mand.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 1 time siden:

Tag dig sammen Joey J J ... magen til ligegyldig indlæg skal man lede længe efter.

Jeg er krænket over dit svar, dit svar virker meget krænkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krænket Joey joe joe, her er da et par idéer til dig:


Det er en genial idé at rive de der statuer ned og ændre vejnavne.

Og jeg forstår sørme godt, at man har lyst til at omdøbe Christian den 5.´s vej og smide Christoffer Columbus-statuer i vandet.

Den italienske uldvæversøn brød sin sociale arv og besluttede som den første i verden at bevise, at kloden var rund. Og med sit vovemod og sit banebrydende sømandsskab er han klart skyldig i at have bragt alskens dårligdomme til Amerika.

Og kun det! Det er han! Det er hans skyld, at George Floyd blev brutalt myrdet i gaderne….for vi regner da baglæns og vi er så enorm vigtig en generation, at vi selvfølgelig er langt klogere og langt bedre end alle andre mennesker, som har levet på denne jord. Os...du og jeg….vi er de moralske ledestjerner, hvis lige verden aldrig har set (eller er det Kim Il-Sung, det kan jeg ikke huske?)

Men hey! Ligemeget hvad ved vi bedre og verden vil aldrig se en generation som os.

Så lad os dømme alle andre generationer end os selv. Lad os kaste Churchill i havet. Lad os brænde Pippi Langstrømpe (eller var det nazisterne, der brændte bøger? Jeg kan ikke huske det.)

Lad os fjerne negerkonger og jævne Danmarks gravhøje med jorden - for hvis noget er slemt er det da virkelig gravhøjene.

Æreshøje for vikingekonger! Vikinger!! Slavehandlere af værste skuffe! Brutale mordere!

Og lad os i samme åndedræt vælte Jelling-stenene og afskaffe torsdag og tirsdag. Hyldestdage skabt af slavehandlere for deres guder.

Og hey, hvad med Colosseum. Du ved det der sted, hvor imperialister tvang slaver til at kæmpe til døden? Lad os sprænge det i luften (eller er det islamisk stat, der sprænger monumenter i luften? Jeg kan ikke huske det). Og tag pyramiderne med i samme åndedrag. Please. Og Akropolis og den Kinesiske mur.

Og hey! Lad os omdøbe Anker Jørgensens plads. Ham den forurenende, cigaretrygende, kødædende statsminister. Og Jens Otto Krags nu vi er i gang...ham den gamle metoo-statsministertype.

Væk med dem. Det er ligemeget, at vi ikke har begreb om, hvordan verden så ud for andre mennesker….alt og alle skal vejes på vores vægt. Det kan vi nemlig tillade os som de første i historien.

Og væk med Biskop Absalon og alle rytterstatuerne….de der konger havde fæstebønder og det er jo faktisk slaver. Så lad os fjerne samtlige statuer af konger og dronninger i vores land…..det bør vi...for vi er den reneste, alvidende generation og verden har aldrig eller vil aldrig se vor lige.

Hey, endnu bedre! Lad os slette alt om alle fra alle. Og lad os gøre det NU! Det tilkommer nemlig os i vores ultrakorte tid på den her planet, at gøre os til dommere over alt og alle der har levet og eksisteret i en helt anden tid og gennem tusinder af år. Det gør det! For vi er så “oplyste” og “vigtige” og meget bedre end alle andre mennesker, som nogensinde har levet.

Og om 200 år vil vores efterkommere helt sikkert tænke, at vi gjorde alt ret, at vi var frelste og fede og at vi bare lige nailede det der moral og liv…vi lever nemlig, i modsætning til alle andre generationer før og efter os, ikke i en historisk kontekst.

Hil os! Hvor er det godt, vi kom. 
Vi er de oplyste. 
Og nu skal vi dælme sørge for at kun vi og vores moral står tilbage i historien.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Københavnerstang
Frankfurter
wienerbrød
Fransk hotdog
Berliner
Svensknøgle
Belgiske vafler
Jødekager
Jamaica rom
Kinakål
Russisk salat
Italiensk salat
Dyrlægens natmad
Persertæppe
Amerikansk lotteri

Hvad med en jydekrog, bliver du ikke krænket over det hedder det? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle. :)

Gad vide om en blind. Bliver krænket over Yousee ???

Eller sort/hvid peber bliver det stødt.

Ja folk bliver nemt krænket i dag.

Men god krænkelses weekend til jer alle. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

 

Fejlindlæg

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
La Capra skrev, for 1 time siden:

Krænket Joey joe joe, her er da et par idéer til dig:


Det er en genial idé at rive de der statuer ned og ændre vejnavne.

Og jeg forstår sørme godt, at man har lyst til at omdøbe Christian den 5.´s vej og smide Christoffer Columbus-statuer i vandet.

Den italienske uldvæversøn brød sin sociale arv og besluttede som den første i verden at bevise, at kloden var rund. Og med sit vovemod og sit banebrydende sømandsskab er han klart skyldig i at have bragt alskens dårligdomme til Amerika.

Og kun det! Det er han! Det er hans skyld, at George Floyd blev brutalt myrdet i gaderne….for vi regner da baglæns og vi er så enorm vigtig en generation, at vi selvfølgelig er langt klogere og langt bedre end alle andre mennesker, som har levet på denne jord. Os...du og jeg….vi er de moralske ledestjerner, hvis lige verden aldrig har set (eller er det Kim Il-Sung, det kan jeg ikke huske?)

Men hey! Ligemeget hvad ved vi bedre og verden vil aldrig se en generation som os.

Så lad os dømme alle andre generationer end os selv. Lad os kaste Churchill i havet. Lad os brænde Pippi Langstrømpe (eller var det nazisterne, der brændte bøger? Jeg kan ikke huske det.)

Lad os fjerne negerkonger og jævne Danmarks gravhøje med jorden - for hvis noget er slemt er det da virkelig gravhøjene.

Æreshøje for vikingekonger! Vikinger!! Slavehandlere af værste skuffe! Brutale mordere!

Og lad os i samme åndedræt vælte Jelling-stenene og afskaffe torsdag og tirsdag. Hyldestdage skabt af slavehandlere for deres guder.

Og hey, hvad med Colosseum. Du ved det der sted, hvor imperialister tvang slaver til at kæmpe til døden? Lad os sprænge det i luften (eller er det islamisk stat, der sprænger monumenter i luften? Jeg kan ikke huske det). Og tag pyramiderne med i samme åndedrag. Please. Og Akropolis og den Kinesiske mur.

Og hey! Lad os omdøbe Anker Jørgensens plads. Ham den forurenende, cigaretrygende, kødædende statsminister. Og Jens Otto Krags nu vi er i gang...ham den gamle metoo-statsministertype.

Væk med dem. Det er ligemeget, at vi ikke har begreb om, hvordan verden så ud for andre mennesker….alt og alle skal vejes på vores vægt. Det kan vi nemlig tillade os som de første i historien.

Og væk med Biskop Absalon og alle rytterstatuerne….de der konger havde fæstebønder og det er jo faktisk slaver. Så lad os fjerne samtlige statuer af konger og dronninger i vores land…..det bør vi...for vi er den reneste, alvidende generation og verden har aldrig eller vil aldrig se vor lige.

Hey, endnu bedre! Lad os slette alt om alle fra alle. Og lad os gøre det NU! Det tilkommer nemlig os i vores ultrakorte tid på den her planet, at gøre os til dommere over alt og alle der har levet og eksisteret i en helt anden tid og gennem tusinder af år. Det gør det! For vi er så “oplyste” og “vigtige” og meget bedre end alle andre mennesker, som nogensinde har levet.

Og om 200 år vil vores efterkommere helt sikkert tænke, at vi gjorde alt ret, at vi var frelste og fede og at vi bare lige nailede det der moral og liv…vi lever nemlig, i modsætning til alle andre generationer før og efter os, ikke i en historisk kontekst.

Hil os! Hvor er det godt, vi kom. 
Vi er de oplyste. 
Og nu skal vi dælme sørge for at kun vi og vores moral står tilbage i historien.

 

Er det ikke præcis hvad Joey Joe Joe vil opnår?:). Han poster et ligegyldigt indlæg og selvfølgeligt vil nogen derude svare med et langt indlæg hvad der godt og hvad der er mindre godt. Hvordan kan man går op i sådan noget?:P Så kunne jeg havde undgået denne her ligegyldige svar fra min side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
La Capra skrev, for 2 timer siden:

Krænket Joey joe joe, her er da et par idéer til dig:


Det er en genial idé at rive de der statuer ned og ændre vejnavne.

Og jeg forstår sørme godt, at man har lyst til at omdøbe Christian den 5.´s vej og smide Christoffer Columbus-statuer i vandet.

Den italienske uldvæversøn brød sin sociale arv og besluttede som den første i verden at bevise, at kloden var rund. Og med sit vovemod og sit banebrydende sømandsskab er han klart skyldig i at have bragt alskens dårligdomme til Amerika.

Og kun det! Det er han! Det er hans skyld, at George Floyd blev brutalt myrdet i gaderne….for vi regner da baglæns og vi er så enorm vigtig en generation, at vi selvfølgelig er langt klogere og langt bedre end alle andre mennesker, som har levet på denne jord. Os...du og jeg….vi er de moralske ledestjerner, hvis lige verden aldrig har set (eller er det Kim Il-Sung, det kan jeg ikke huske?)

Men hey! Ligemeget hvad ved vi bedre og verden vil aldrig se en generation som os.

Så lad os dømme alle andre generationer end os selv. Lad os kaste Churchill i havet. Lad os brænde Pippi Langstrømpe (eller var det nazisterne, der brændte bøger? Jeg kan ikke huske det.)

Lad os fjerne negerkonger og jævne Danmarks gravhøje med jorden - for hvis noget er slemt er det da virkelig gravhøjene.

Æreshøje for vikingekonger! Vikinger!! Slavehandlere af værste skuffe! Brutale mordere!

Og lad os i samme åndedræt vælte Jelling-stenene og afskaffe torsdag og tirsdag. Hyldestdage skabt af slavehandlere for deres guder.

Og hey, hvad med Colosseum. Du ved det der sted, hvor imperialister tvang slaver til at kæmpe til døden? Lad os sprænge det i luften (eller er det islamisk stat, der sprænger monumenter i luften? Jeg kan ikke huske det). Og tag pyramiderne med i samme åndedrag. Please. Og Akropolis og den Kinesiske mur.

Og hey! Lad os omdøbe Anker Jørgensens plads. Ham den forurenende, cigaretrygende, kødædende statsminister. Og Jens Otto Krags nu vi er i gang...ham den gamle metoo-statsministertype.

Væk med dem. Det er ligemeget, at vi ikke har begreb om, hvordan verden så ud for andre mennesker….alt og alle skal vejes på vores vægt. Det kan vi nemlig tillade os som de første i historien.

Og væk med Biskop Absalon og alle rytterstatuerne….de der konger havde fæstebønder og det er jo faktisk slaver. Så lad os fjerne samtlige statuer af konger og dronninger i vores land…..det bør vi...for vi er den reneste, alvidende generation og verden har aldrig eller vil aldrig se vor lige.

Hey, endnu bedre! Lad os slette alt om alle fra alle. Og lad os gøre det NU! Det tilkommer nemlig os i vores ultrakorte tid på den her planet, at gøre os til dommere over alt og alle der har levet og eksisteret i en helt anden tid og gennem tusinder af år. Det gør det! For vi er så “oplyste” og “vigtige” og meget bedre end alle andre mennesker, som nogensinde har levet.

Og om 200 år vil vores efterkommere helt sikkert tænke, at vi gjorde alt ret, at vi var frelste og fede og at vi bare lige nailede det der moral og liv…vi lever nemlig, i modsætning til alle andre generationer før og efter os, ikke i en historisk kontekst.

Hil os! Hvor er det godt, vi kom. 
Vi er de oplyste. 
Og nu skal vi dælme sørge for at kun vi og vores moral står tilbage i historien.

 

Jeg føler mig krænket over, at du kritikløst har kopieret et indlæg som værende dit eget.

Det florerer i mange fora i nøjagtig samme version.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Københavnerstang
Frankfurter
wienerbrød
Fransk hotdog
Berliner
Svensknøgle
Belgiske vafler
Jødekager
Jamaica rom
Kinakål
Russisk salat
Italiensk salat
Dyrlægens natmad
Persertæppe
Amerikansk lotteri

Hvad med en jydekrog, bliver du ikke krænket over det hedder det? :P

Molly du må hjertens gerne krænke min københavnerstang :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 5 timer siden:

Jeg sidder sgu lige og er krænket over, at jeg ikke kan finde noget at være krænket af. Kender i det?

Når nu alle andre er krænket af noget, så sidder man tilbage uden at kunne finde noget at være krænket af. Det krænker mig sgu.

Kære Joey Joe Joe  :)

- vi kan da ikke have du går rundt og savner at blive krænket :)- -  måske jeg kan krænke dig !?!? - jeg forsøger :

Du er bare en lille flommefed lavstammet pusling der nærmest ligner en edderkop man har trådt på:twisted:, det bliver hellere ikke bedre af at du er så grim:mrgreen: at din mor blev idømt dødsstraf for at have født dig. Du er så skeløjet på begge øjne:shock: at du kan kigge omkring 2 hushjørner på samme tidspunkt når du holder for rødt lys 

- -  er du krænket ?  - -  eller preller det bare af på dig som på en teflonpande ?

- - -  du har selv budt op til dans;), og så skal du fandeme ikke anmelde mig til Førerbunkeren.

Mange hilsner - -  og god weekend 

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 1 minut siden:

Kære Joey Joe Joe  :)

- vi kan da ikke have du går rundt og savner at blive krænket :)- -  måske jeg kan krænke dig !?!? - jeg forsøger :

Du er bare en lille flommefed lavstammet pusling der nærmest ligner en edderkop man har trådt på:twisted:, det bliver hellere ikke bedre af at du er så grim:mrgreen: at din mor blev idømt dødsstraf for at have født dig. Du er så skeløjet på begge øjne:shock: at du kan kigge omkring 2 hushjørner på samme tidspunkt når du holder for rødt lys 

- -  er du krænket ?  - -  eller preller det bare af på dig som på en teflonpande ?

- - -  du har selv budt op til dans;), og så skal du fandeme ikke anmelde mig til Førerbunkeren.

Mange hilsner - -  og god weekend 

Nye tider

Tak for forsøget. Nej, der skal desværre meget mere til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Nye tider skrev, for 4 minutter siden:

Kære Joey Joe Joe  :)

- vi kan da ikke have du går rundt og savner at blive krænket :)- -  måske jeg kan krænke dig !?!? - jeg forsøger :

Du er bare en lille flommefed lavstammet pusling der nærmest ligner en edderkop man har trådt på:twisted:, det bliver hellere ikke bedre af at du er så grim:mrgreen: at din mor blev idømt dødsstraf for at have født dig. Du er så skeløjet på begge øjne:shock: at du kan kigge omkring 2 hushjørner på samme tidspunkt når du holder for rødt lys 

- -  er du krænket ?  - -  eller preller det bare af på dig som på en teflonpande ?

- - -  du har selv budt op til dans;), og så skal du fandeme ikke anmelde mig til Førerbunkeren.

Mange hilsner - -  og god weekend 

Nye tider

Næææh men jeg kan anmelde dig @Nye tider håber ikke du føler dig krænket:P

Redigeret af DoctorLove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...