Hop til indhold

Dumt svin i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Jeg faldt over denne - kan man være et større fjols?

https://annoncelight.dk/annonce/46883/oplysning-til-et-fjols-i-kolding

Teksten fra annoncen:

En lille oplysning til det fjols som forleden smed et anonymt brev ind til mig Mai i Kolding. Du ved måske godt selv hvem du er.

Du kopierede min hjemmeside med tekst og tilføjede også 2 linier med at jeg tog imod somaliere (hvilket jeg aldrig ville gøre), og så udstillede du mig med 4 billeder, 2 nøgenkropsbilleder og 2 ansigtsbilleder, puttede brevene anonymt i 42 postkasser på hele min vej i Kolding. Så alle kunne se hvad jeg foretog mig.

Før jeg nåede og anmelde dig til politiet, kom en anden mig i forkøbet og det er nu anmeldt som blufærdighedskrænkelse.

Hvad har jeg gjort dig siden du skulle handle så dumt?

Skrevet

nej ... man kan faktisk ikke være et større fjols!! Godt han er blevet anmeldt!

Skrevet

Hvis det virkelig er rigtigt....at vedkommende har gjort det.....så er det jo alt for diplomatisk, at kalde ham/hende for et "fjols".....jeg kan ikke finde et ord der er stærkt nok for det....en ussel skiderik, er jo heller ikke dækkende.

Det kan vel være, enten en kunde, der føler sig dårlig behandlet, men mon dog...... måske en fra "vejen", der har ondt i røven over det der foregår......eller en helt tredje "fjende".....

Håber politiet finder vedkommende ynkelige røvhul.

Skrevet

Jeg spekulerer over hvorfor hun indrykker den viste AL annonce?? For at skræmme afsender af det anomyme brev??? Hmmmmm

Skrevet

Ingen tvivl om at han er et mega dumt svin, så dumt et svin, at det ikke kan beskrives med ord.

Jeg undrede mig også lidt som Århuselsker dog ved første øjekast, men omvendt er der måske en forklaring på det. Ved hun hvem der har gjort det, så er sagen jo klar også for politiet, og så ender det forhåbentlig med et efterspil for manden, og så kan man måske godt undre sig over at hun også skrive indlægget lidt. Omvendt kan det jo være skrevet i arrighed også.

Ved hun ikke hvem manden er, men er det bare episoden/handlingen, der er anmeldt til politiet, så forstår jeg på en måde godt at hun skriver indlægget. Det er jo ikke sikkert at politiet finder ud af hvem han er, og så har han sku godt af i det mindste at have fornøjelsen af forhåbentlig at gå rundt og ryste noget i bukserne over at han kan risikere at blive anklaget for hans svinske handlinger.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert det er en HAN.....det kunne også være en "hende".....måske en "veninde" der ønsker at ydmyge skribenten, af en eller anden grund, vi ikke kender....nogle piger kan jo også ligesom nogle mænd, være nogle usympatiske uslinge.....og hvis det der skrives er rigtig....så er det jo en rigtig ussel kujonagtig handling.....

Skrevet

må være dejlig at have så meget tid, så man har tid til sådan nogle unoder ;) men udover det, så er han godt nok ikke et særlig sympatisk menneske!!

Han har jo på ingen måde forstået hvad købesex går ud på......

pigen bliver rig og manden bliver fattig.... og så snakker vi ikke mere om det ;)

kom lige til at nærlæse PJ indlæg.... ja det kan ligeså vel, være en "veninde" der lige har brug for at være en Bitch... har man jo hørt før ;)

Skrevet

Det er sikkert en kone til en af hendes kunder, som har følt sig fornærmet :twisted:

• 1 month later...
Skrevet

Du kopierede min hjemmeside med tekst og tilføjede også 2 linier med at jeg tog imod somaliere (hvilket jeg aldrig ville gøre), og så udstillede du mig med 4 billeder, 2 nøgenkropsbilleder og 2 ansigtsbilleder, puttede brevene anonymt i 42 postkasser på hele min vej i Kolding. Så alle kunne se hvad jeg foretog mig.

Det er godt nok en utrolig masse energi og arbejde, den pågældende "chikanør" investerer i at udstille og skade pigen... :roll:

Der kan vel næsten kun findes 4 forklaringer på sådan en adfærd:

1. Chikanøren er sindssyg

2. Han/hun er religiøs fanatiker af en slags og anser "hor" for at være en dødssynd, som skal bekæmpes med alle midler :roll:

3. Chikanøren har selv været gæst hos den pågældende pige og fik tømt tegnebogen for tusindkronesedler, da han tog imod hendes "venlige" tilbud om et brusebad efter akten.. 8-):idea:

4. Chikanøren er en ekstremt jaloux kvinde, som er kæreste/gift med en mand, der har besøgt den pågældende glædespige...

Ingen normale mennesker tager 42 kopier af nøgenbilleder og fordeler dem på 42 postkasser blot for at genere andre.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.