Hop til indhold
Mich

Dogging - Sex i det fri, med fræk studine på Østerbro

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255452

 

Mødte Emma i går i Fælledparken og wauvv det var frækt og kinky at møde hende. Hun er sød, fræk og kunne sit kram

Skøn slank krop, små frække bryster og ingen trusser på inden under kjolen.

 

Startede med at slikke hendes frække bryster, mens hun kælede for min bule i bukserne. Hun satte sig på hug foran mig og trak den godt stive dreng ud og hurtigt var der gummi på og sutteriet startede. Frækt at stå inde mellem buske og høre folk og biler lige i nærheden mens man får et blow. Kunne mærke at det kunne vi ikke blive ved med, så fik vendt hende om, op med kjolen så der var frit udsyn til den skønne røv og fik mærket lidt på varerene til hun var klar. Ind med drengen bagfra og en skøn kneppetur til jeg kom oppe i hende.

Alt var med gummi

Kan absolut anbefales hvis man er til Dogging og vildt frækt med folk 5-10 meter væk som gik forbi mens jeg høvlede løs bagfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi denne lille gudinde. 
 

mega cute og smuk lille spinkel drømme studine. 
 

men er super sød og uskyldig. 
 

var helt solgt. 
 

sindsygt frækt og en gammel fantasi for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Mich skrev, for 12 minutter siden:

Ja det vil jeg mene

Øhh hvad lægger du i det her svar: Ja det vil jeg mene du må da have mødt hende og vide om det er samme tøs som på hendes billeder det svar du kommer med kan jeg ikke bruge til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt Emma i det fri, og hun er en super skøn og fræk pige, som jeg uden tvivl godt kunne tænke mig at se igen.

 

BlackMagic2020 skrev, for 13 minutter siden:

Øhh hvad lægger du i det her svar: Ja det vil jeg mene du må da have mødt hende og vide om det er samme tøs som på hendes billeder det svar du kommer med kan jeg ikke bruge til noget

Det er 100% hende på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

Øhh hvad lægger du i det her svar: Ja det vil jeg mene du må da have mødt hende og vide om det er samme tøs som på hendes billeder det svar du kommer med kan jeg ikke bruge til noget

:rolleyes: du virker vred  ... svar dog pænt tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
DoctorLove skrev, for 59 minutter siden:

:rolleyes: du virker vred  ... svar dog pænt tak

 

jeg er ikke vred men undre mig bare over den måde som @Mich svare tilbage på den her: Ja det vil jeg mene

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 4 timer siden:

vide om det er samme tøs 

Kan du ikke overveje at tage Folkeskolen om, knægt? Svaret var helt almindelig dansk. Når man ikke kan se ansigtet og der ikke er andre unikke kendetegn på kroppen, så kan det jo være svært at bedømme uden nogen tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...