Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er anmeldt flere gange... har været her mange gange.
Har overvejet hende mange gange pga de bryster der.. men hun bliver sjældent anmeldt særlig godt...

Her er et eksempel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
newpussyhunter2 skrev, den 17.7.2020 at 09:58:

Har lige besøgt hende, betalte 300 kr for 15 min, var ude af døren efter 10 min, hun vil have det hurtigt overstået, kommer ikke igen, men fik hva jeg kom efter, et hurtigt knald til billige penge og det var også det ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 1 minut siden:

Har lige besøgt hende, betalte 300 kr for 15 min, var ude af døren efter 10 min, hun vil have det hurtigt overstået, kommer ikke igen, men fik hva jeg kom efter, et hurtigt knald til billige penge og det var også det ..

10 min... det er satme hurtigt:D

Ligner hun reelt hendes billeder og er bryster så store som de ser ud i annoncen..?

Er hun totalt uden indlevelse, eller var det bare fordi du kun købte den kortest mulige tid..??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Kubrick skrev, for 2 timer siden:

10 min... det er satme hurtigt:D

Ligner hun reelt hendes billeder og er bryster så store som de ser ud i annoncen..?

Er hun totalt uden indlevelse, eller var det bare fordi du kun købte den kortest mulige tid..??

Det er hende på billederne, men blot taget for nogle år siden, hun er tykkere nu , ja hendes bryster er ok store og hårde, og ja hun har ikke den største indlevelse og virker som hun blot vil ha det overstået, desuden ringede hendes tlf da jeg var på vej ud af døren og hun beklagede sig over at alle vil komme til hende, jeg sagde at det var da godt, så var der kunder i biksen og penge i kassen, men hun sagde at hun var træt af det, måske hun skulle finde et nyt erhverv tænker jeg .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom akkurat tilbake etter et 30 min besøk hos Bianca. Søt jente som prater ok Engelsk.

Ga meg en herlig blowjob uten gummi der hun også slikket mine baller. 

Deretter la jeg meg ned på sengen der hun sugde meg godt før hun tok på meg en kondom og satte seg på pikken min. Etter hun hadde vært litt rytterske tok jeg henne bakfra og kjørte på til jeg fyllte opp kondomen.. 

Hun er trang og glatt og har en deilig stor røv som man kan holde seg fast i.

Kanskje ikke den store innlevelsen under sexen, men hva forventer man når man betaler for et knepp..

Etterpå fikk jeglitt massasje før hun ga meg en liten runde med blowjob..

En søt og hyggelig jente som er helt ok..

Hun fortalte at hun hadde lite Danske kunder, men mange Tyrkiske som egentlig var noen svin og oppførte seg respektløst..

600kr betalte jeg for alt dette og jeg ruslet fornøyd ut etter ca 40 min..

Hun er forøvrig mye tykkere enn på bildene, men hun er fast og brystene er faste og store..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello. I started working in Aalborg in July. Announcements and posts from January that have been commented out are not mine. Best regards.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...