Hop til indhold
kordegnen

Sugardaters sender falske mails ?

Recommended Posts

Fik her til morgen en mail fra Sugardaters om at en specifik profil ønskede at se mine billeder, teksten på profilen passer perfekt til det jeg søgte da min profil var aktiv, men jeg skal selvfølgelig betale for at skrive til pigen.

Det underlige er at iflg Online listen så har denne profil aldrig været online, så det er en falsk profil der er genereret kun for at få mig til at forny mit medlemskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bestemt ikke udelukke at den slags metoder benyttes. Syntes selv jeg har oplevet af en masse profiler begynder at svarer lige så snart mit medlemskab udløb. Men det er kun spekulationer.

Men det virker utroligt dumt at deres udviklere ikke sørger for at profilen ser "aktiv" ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kordegnen skrev, for 42 minutter siden:

Fik her til morgen en mail fra Sugardaters om at en specifik profil ønskede at se mine billeder, teksten på profilen passer perfekt til det jeg søgte da min profil var aktiv, men jeg skal selvfølgelig betale for at skrive til pigen.

Lyder underligt at en sugardater kontakter dig, medmindre du er ung, veltrænet, udholdende og tilbyder dig selv til ældre overvægtige husmødre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 44 minutter siden:

Lyder underligt at en sugardater kontakter dig, medmindre du er ung, veltrænet, udholdende og tilbyder dig selv til ældre overvægtige husmødre ;-)

Nej, det har jeg oplevet masser gange. Kan ikke huske noget SB møde hvor det er mig der har taget første kontakt. Og jeg er hverken ung eller veltrænet :) Men sender måske nogle sympatiske signaler, både i billeder og tekst.

Jeg har ikke taget SD i fusk endnu af den art der antydes. Har oplevet det rigeligt på andre sites!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Lyder underligt at en sugardater kontakter dig, medmindre du er ung, veltrænet, udholdende og tilbyder dig selv til ældre overvægtige husmødre ;-)

Det har jeg været ude for nogle gange på det sidste. Det er imidlertid ikke noget der sker ofte. Det virker som om der er nogle damer der er i akut pengenød og vil være med på hvad som helst, hvis de bliver presset. Jeg har ikke haft aftaler med disse damer, men vil ikke udelukke at det sker.

I perioder hvor min profil ikke har været aktiv, har jeg fået mail med henvisning til 4 damers profiler. Der har ikke været tale om personlige henvendelser, kun reklame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

De mangler nok trafik på siden og måske mange lige holder “corona pause” med SD aktiviteter. Så mange må lade sig nøje med konen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 21 timer siden:

Jeg får stadig promotionmails med nye piger næsten dagligt. Har ikke været aktiv en evighed. 

Det får jeg også nu, efter jeg ikke er betalende medlem, og for det meste er det udenlandske piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
kordegnen skrev, den 17.7.2020 at 09:50:

det er en falsk profil der er genereret kun for at få mig til at forny mit medlemskab.

Det har jeg også prøvet. Indenfor 8-12 timer efter medlemskab er udløbet, kommer der pludselig en uopfordret henvendelse fra en pige. Meget mystisk, når der nærmest ikke overhovedet i de foregående 30 dage som betalende medlem er kommet en eneste henvendelse, med mindre det da er dem, man starter med at skrive til. Det stinker derfor af FAKE.

 

underdog40 skrev, den 17.7.2020 at 16:26:

Jeg får stadig promotionmails med nye piger næsten dagligt. Har ikke været aktiv en evighed. 

De der mails kommer kun, når du ikke er aktiv. Hvis du logger af og på dagligt, holder det op. Når du ikke har været logget på en 2-3 dage, begynder de igen. Og mener det er lige meget, om man er betalende eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...