Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur. Jeg har nydt meget godt af alle jeres anmeldelser herinde og der skal lyde et stort tak, da disse er kommet mig til gavn. Dette bliver en af de længere, så følg dig fri til at hoppe fra hvis du ikke ønsker en lang og detaljeret anmeldelse. 
Kort om mig: jeg er en ung fyr på de 22 somre, jeg har kæreste, lejlighed og vovhund og er bosat i Kolding. Jeg mangler intet seksuelt og har derfor kun opsøgt Thai klinikker udelukkende for massagen. Dog er der flere gange opstået kemi og det ene er ført til det andet og det er disse jeg nu vil fortælle lidt om. Jeg vil fortælle om min 1 oplevelse, selvom jeg har mange flere.

Dette var min første Thai massage 

Det foregik i Vejle, jeg husker ikke navnet på den men ved at adressen var Koldingvej 144E.       Jeg havde været til en slags fest, så klokken var på dette tidspunkt nok 1-2. Jeg bliver mødt af en af en ung og veldrejet Thai kvinde, virkelig flot og gode former. Vi aftaler 1 times massage til 450kr. Massagen tager form og der bliver næsten fra start pirret til mere. Ca 1/2 time inde i massagen giver jeg op da hun næsten har hånden rundt om min snabel. Hun ved godt hvad jeg hentyder til og siger uden tøven “800”. Jeg ligger 400 mere, og det er ederperkme de bedste 400 jeg nogensinde har givet ud. Mig rundt, og hende på toppen, vi laver mange stillinger og hun giver den virkelig alt, intet “lad os blive færdige”. Jeg kan have utroligt svært ved at komme, men hun gav ikke op, da vi nåede os de 85 min tænkte jeg nu skal den få. Og kæft hvor hun tog imod, hun fløj rundt på den lille briks og klynkede næsten, noget af det det bedste sex jeg har fået. Jeg fik lov til at komme udover hende og hun tog godt imod. Som sagt var dette min første oplevelse og hvilken én. Jeg har flere men vil lige se modtagelsen på denne an før jeg forsætter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frækkert666 skrev, for 9 timer siden:

Der mangler et link !

Et bud kunne være Yen Thai Massage, men det ser umiddelbart ud til at der måske er kommet nye ejere eller at stedet er lukket ned her pr. 30/06.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...