Hop til indhold
love64$

Camille Vejle med på det meste.

Recommended Posts

Kunne ikke helt bestemme mig for om det skulle være gfe idag eller beskidt. Men faldt så over denne annonce hvor jeg kunne få begge dele. https://annoncelight.dk/showad/296558
 

Fik aftale en tid med hende, og da jeg møder op åbner hun er lækkert lingeri. Så lang så godt. Vi aftale en time med gfe, slug og rimming. Jeg tager et bad, da jeg kommer ud af badet ligger hun på sengen med en kold drik i hånden. Jeg giver hende et kys imens jeg tager imod drinken. Dejlig intens kys længe siden jeg har oplevet dette hos en gp. 
Vil ikke skrive om hele agten herinde men kan varmt anbefale hendes rimming og hun sluger også til sidste dråbe. Den tunge er meget ligeglad.  Hun er nem at snakke med (engelsk) og gør meget for at man skal føle sig tilfreds. Bestemt ikke travlt med at få en ud af døren.  
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
love64$ skrev, for 9 minutter siden:

Kunne ikke helt bestemme mig for om det skulle være gfe idag eller beskidt. Men faldt så over denne annonce hvor jeg kunne få begge dele. https://annoncelight.dk/showad/296558
 

Fik aftale en tid med hende, og da jeg møder op åbner hun er lækkert lingeri. Så lang så godt. Vi aftale en time med gfe, slug og rimming. Jeg tager et bad, da jeg kommer ud af badet ligger hun på sengen med en kold drik i hånden. Jeg giver hende et kys imens jeg tager imod drinken. Dejlig intens kys længe siden jeg har oplevet dette hos en gp. 
Vil ikke skrive om hele agten herinde men kan varmt anbefale hendes rimming og hun sluger også til sidste dråbe. Den tunge er meget ligeglad.  Hun er nem at snakke med (engelsk) og gør meget for at man skal føle sig tilfreds. Bestemt ikke travlt med at få en ud af døren.  
 

 

Lyder som en god oplevelse for dig. Hun ser køn ud, er desværre for giga stor til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også en af mine bekymringer, men valgte hendes mest pga hendes ydelser. Og må erkende jeg faktisk ikke tænke meget over at hun var en stor pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du havde en god oplevelse hos Camille. Hun er bestemt en skøn Og varm kvinde. Jeg havde også selv en virkelig god oplevelse hos hende, og hun er bestemt et besøg mere værd :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej, thank you for letting me have another positive experience. I really like Danish men and there is probably no other nation that is so personally oriented.

I really like sex and meeting new people. I like to break the distance and I manage to create a friendly atmosphere.
@Jok7r If I'm not in your taste please don't visit me. I will soon realize that you don't like me and it won't be a nice experience for me. I'm excellent observer and I read face and gesture very quickly. I won't feel comfortable and I won't give my best and the atmosphere at our meeting may not be the way as I want :(

Nice evening for everyone :) 

Camille

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyGirlfriend skrev, for 2 minutter siden:

 

Hej, thank you for letting me have another positive experience. I really like Danish men and there is probably no other nation that is so personally oriented.

I really like sex and meeting new people. I like to break the distance and I manage to create a friendly atmosphere.
@Jok7r If I'm not in your taste please don't visit me. I will soon realize that you don't like me and it won't be a nice experience for me. I'm excellent observer and I read face and gesture very quickly. I won't feel comfortable and I won't give my best and the atmosphere at our meeting may not be the way as I want :(

Nice evening for everyone :) 

Camille

I Come to you to morrow you sound like a good visit 

Redigeret af Rudo

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyGirlfriend skrev, for 10 timer siden:

 

Hi, thank you for letting me have another positive experience. I really like Danish men and there is probably no other nation that is so personally oriented.

I really like sex and meeting new people. I like to break the distance and I manage to create a friendly atmosphere.
@ Jok7r  If I'm not in your taste please do not visit me. I will soon realize that you do not like me and it will not be a nice experience for me. I'm excellent observer and I read face and gesture very quickly. I will not feel comfortable and I will not give my best and the atmosphere at our meeting may not be the way I want:(

Nice evening for everyone :) 

Camille

Thank you for being very open. I appreciate this. Very nice approach... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

flere skriver "stor pige", på billederne ser hun da ikke stor ud ?  måske lidt former, men stor ?

Hvordan er hendes bryster ?

Og hvor meget hår er der på hendes mis ?

Nød hun at blive slikket ?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er stadig i Danmark - så tænker at folk kender hende uanset om tråden er gammel eller ej :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...