Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er i København hun er alle pengene værd lækker parter lækker fisse hun er villig til at lade sig gemme slikke hendes er virkelig lækker kommer rundt på kroppen prikken bryst hals ører rundt i min mund kommer igen end jeg kører hjem 

  • Haha 1
  • Forvirret 6
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Fisse slikkeren skrev, for 11 minutter siden:

Hun er i København hun er alle pengene værd lækker parter lækker fisse hun er villig til at lade sig gemme slikke hendes er virkelig lækker kommer rundt på kroppen prikken bryst hals ører rundt i min mund kommer igen end jeg kører hjem 

Øhhh ikke meget info hvem er der tale om her @Fisse slikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje

Muligvis Kaudervælsk oversat af Google Translate til dansk?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel Reje skrev, for 18 timer siden:

Muligvis Kaudervælsk oversat af Google Translate til dansk?????

Nej:

Parter=patter

Gemme slikke=gennemslikke

Prikken=pikken

End=inden

Der er tale om en med sprogvanskeligheder eller lidt sjusk+autocorrect.

 

Mit gæt er, at det er hende her, som jeg selv har mødt engang - hun er nemlig vild med at blive slikket:

https://annoncelight.dk/showad/295908

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 19 minutter siden:

Der er tale om en med sprogvanskeligheder eller lidt sjusk+autocorrect.

Lyder rigtigt.

Bebop skrev, for 19 minutter siden:

Mit gæt er, at det er hende her, som jeg selv har mødt engang - hun er nemlig vild med at blive slikket:

https://annoncelight.dk/showad/295908

Her er jeg imponeret!!!! Du har sikkert ret, jeg ville bare have forsvoret man kunne udlede nogetsomhelst af trådstarters text. Jeg tog helt fejl. Well done.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 5 minutter siden:

Du har sikkert ret,

Det er kun et gæt. Faktisk holder hun til uden for kommunegrænsen, men især for ikke-københavnere er det sikkert stadig København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Nej:

Parter=patter

Gemme slikke=gennemslikke

Prikken=pikken

End=inden

Der er tale om en med sprogvanskeligheder eller lidt sjusk+autocorrect.

 

Mit gæt er, at det er hende her, som jeg selv har mødt engang - hun er nemlig vild med at blive slikket:

https://annoncelight.dk/showad/295908

Fedt. Kan du fortælle lidt mere om hende? Hun er i mine overvejelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legio skrev, for 18 timer siden:

Fedt. Kan du fortælle lidt mere om hende? Hun er i mine overvejelser.

De jeg mødte hende var hendes koncept et andet - lidt ligesom exchange student, bare med gensidig oralsex - til gengæld uden betaling. Hun blev lidt utålmodig under den seksuelle del af  vores møde, men vi havde en fin lang snak bagefter. Jeg tror måske, at det ikke gjorde noget godt for mødet, at hun havde bind for øjnene - men det kan have været andre ting, der spændte ben. Men hvor vi havde fin kemi til samtale, så klikkede vi ikke seksuelt - ellers var det nok blevet noget fast. Hun kan helt klart godt lide at sutte pik. Da det jo var for egen fornøjelses skyld hun havde det setup, jeg deltog i, så er jeg ikke i tvivl om, at hun faktisk tænder på det. Hun fortalte om andre private erfaringer, hvor hun havde haft aftaler med mænd, hvor det også fokuserede på at hun skulle sutte i forskellige setups.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 18.7.2020 at 12:00:

De jeg mødte hende var hendes koncept et andet - lidt ligesom exchange student, bare med gensidig oralsex - til gengæld uden betaling. Hun blev lidt utålmodig under den seksuelle del af  vores møde, men vi havde en fin lang snak bagefter. Jeg tror måske, at det ikke gjorde noget godt for mødet, at hun havde bind for øjnene - men det kan have været andre ting, der spændte ben. Men hvor vi havde fin kemi til samtale, så klikkede vi ikke seksuelt - ellers var det nok blevet noget fast. Hun kan helt klart godt lide at sutte pik. Da det jo var for egen fornøjelses skyld hun havde det setup, jeg deltog i, så er jeg ikke i tvivl om, at hun faktisk tænder på det. Hun fortalte om andre private erfaringer, hvor hun havde haft aftaler med mænd, hvor det også fokuserede på at hun skulle sutte i forskellige setups.

Tak for svar.

Jeg tænker, at hun sikkert er ret fræk, men hun lyder også lidt krævende i sin annonce... så jeg ved ikke lige. Så godt hendes annonce, dengang det ikke var med betaling, men synes at det lød for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 17 minutter siden:

Ser ud til at annoncen er væk....

Jeg mener ikke dette kritisk, men oprigtigt nysgerrigt: Hvad er egentlig pointen med at skrive det i en tråd? Jeg er med på, at der er tradition for det, men jeg undres hver gang.

 

Annoncen er her:

https://annoncelight.dk/showad/300799

  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mener ikke dette kritisk, men oprigtigt nysgerrigt: Hvad er egentlig pointen med at skrive det i en tråd? Jeg er med på, at der er tradition for det, men jeg undres hver gang.

Jeg tror bare, at det er udtryk for at man ikke kan finde annoncen. Jeg undredes også over, at linket ikke virkede i en forholdsvis opdateret tråd.

Men det virkede jo således at du bragte et aktivt link ind i tråden. Tak for det :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare at søge på "sanseligt" på AL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
BlackMagic2020 skrev, den 16.7.2020 at 21:46:

Øhhh ikke meget info hvem er der tale om her @Fisse slikkeren

Det skal prøves. 
 

kommerrundt på kroppen prikken bryst hals ører rundt i minmund :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sandheden charmerende at blive diskuteret som var jeg en bil samt kaldt blæst i hovedet samt uden situationsfornemmelse. Siger i sandheden langt mere om afsender end om mig. Og til jer usikre mænd, der finder mig krævende og kører jeres selvforagt ud over mig....Måske I skulle finde nogle mere egnede sysler end modtagelse af blowjobs. Eller måske I skulle stille højere krav til jer selv og jeres selvreflektion.

Jeg sutter ikke pik på hvem som helst. 

Slutteligt må jeg skuffe de mest indebrændte af jer....Jeg kan vælge og vrage. #Triller rundt af grin#

Fortsat god aften folkens

 

Redigeret af Sanseligt Blowjob
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohh Christ søster lagkage !!!! LOL

feminist og l.der samtig - damm go girl go !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sanseligt Blowjob skrev, for 14 timer siden:

samt kaldt blæst i hovedet samt uden situationsfornemmelse.

Hvem skriver det? Jeg kan ikke se det i tråden.

Jeg er selv identisk med @Bebop i tråden.

Sanseligt Blowjob skrev, for 14 timer siden:

Og til jer usikre mænd, der finder mig krævende

@legio er den, der skriver "krævende", man han skriver kun om, hvordan du lyder i annonceteksten. Sammenlignet med andre der tager penge for seksuelle ydelser er din tekst relativt krævende af kunden (der findes dog enkelte, som er mere krævende). Der er intet galt i det, for nogle kan det være et turn off, men det er jo ikke kritik af dig - det er bare et udtryk for præference.

@Rvm17 derimod ser ud til at være en af dem, der føler sig personligt truet af kvinder.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@advarsel Jeg bøjer mig i støvet for dit intellekt....det er Så stort at du bliver nød til ar fordele det på to brugere i samme tråd !

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, Lige nu:

fordele det på to brugere i samme tråd !

Det skyldes nu bare at bebop ikke kan skrive noget.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sanseligt Blowjob skrev, den 9.4.2021 at 23:08:

I sandheden charmerende at blive diskuteret som var jeg en bil 

 

Dine øvrige kritikpunkter skal jeg ikke kloge mig på. Men når man annoncerer på internettet med kommercielle tjenester, må man leve med forbrugerdebat. Sådan er det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Åh nej, nu skændes mor og far igen, og Silas er godt med...

 er der mom en moderater der kan få dem til at elske hinanden igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...