stivert 157 Skrevet 16. Juli, 2020 Jeg havde uheld med at få noget på krogen i dag på Gl. Struervej 8 i Holstebro. Er der nogen, som har været forbi for nylig? På annoncelight hedder hun SWEET SEXY LILLY. Hun skulle have speciale i analsex. Skriv gerne her eller en PM. Lige et link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/233491 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 53 Skrevet 16. Juli, 2020 Annoncen du linker til er dateret d. 28/11 2019.....! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 157 Skrevet 16. Juli, 2020 JohnCoffey skrev, for 5 minutter siden: Annoncen du linker til er dateret d. 28/11 2019.....! Det er jeg med på, og hun tog telefonen, da jeg ringede. Hun bekræftede, at det var Gl. Struervej, og jeg går ud fra, at det er en eller anden chokoladegodte, der betjener stedet. Om det så lige er den samme Lilly fra 2019, der er på stedet i dag, må stå hen i det uvisse. Det er mange år siden, jeg var der sidst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 157 Skrevet 24. Juli, 2020 Det kan være, at de har lukket helt. Underligt. Hvis der er nogen, som skal forbi, vil det være fedt med en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg