Hop til indhold
sportydick

Spar pengene - thai massage med hj og b2b i Århus

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020
sportydick skrev, for 12 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/288419

Jeg blev snydt hos Lampoo o løgten, som jeg havde glæde mig til at besøg. 

Jeg faldt over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/288419. Glem det og spar pengene.

Dårligt massage elendigt hj. Var tæt på at rejse mig og gå flere gange. Men fjederen trængte sgu....

hvorfor skal du nævne det link 2 gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, Lige nu:

hvorfor skal du nævne det link 2 gange

Hvorfor hænger du dig dog i sådan en bagatel, Jesus da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

kan du ikke bare være ligeglad jeg har det med at lægge mærke til ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige nu viser linket da ikke noget som helst til Lampoo i Løgten, det er da en helt anden sted den viser med mindre pigen er flyttet derud

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

de 2 links er da ens skal du ikke have pudset dine briller?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 7 minutter siden:

kan du ikke bare være ligeglad jeg har det med at lægge mærke til ting

Ja :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sportydick skrev, for 44 minutter siden:

"Jeg blev snydt hos Lampoo o løgten"

Snydt? Anmeldelsen ser - ud fra linket - ikke ud til at være om Lampoo.

Uddyb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sportydick skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/288419

Jeg blev snydt hos Lampoo o løgten, som jeg havde glæde mig til at besøg. 

Jeg faldt over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/288419. Glem det og spar pengene.

Dårligt massage elendigt hj. Var tæt på at rejse mig og gå flere gange. Men fjederen trængte sgu....

Ja det er ikke nogen god oplevelse, tæt på Søren French Vej. Hverken massagen eller hj. I annoncen står der naked massage. Det var så kun mig der skulle være nøgen, mens hun var "let påklædt". 

Efter massagen sagde hun at jeg skulle bestille længere tid næste gang. Et typisk tegn på, det handler om hun bare skal ha så mange penge som muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, for 43 minutter siden:

Snydt? Anmeldelsen ser - ud fra linket - ikke ud til at være om Lampoo.

Uddyb?

Jeg vil gætte på TS havde lavet en aftale med Lampoo, hvor han blev snyd, brændt af er mit gæt, og derfor fandt en hurtig erstatning som så viste sig er være et dårligt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
La Capra skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil gætte på TS havde lavet en aftale med Lampoo, hvor han blev snyd, brændt af er mit gæt, og derfor fandt en hurtig erstatning som så viste sig er være et dårligt valg.

Ja sådan kan vi jo gætte i uendelighed (og måske får vi aldrig svaret, da Ts ganske enkelt er i en hel anden Verden nu) så indtil da er Tråden total sort men passer dog fint på Eg :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 11 timer siden:

Ja sådan kan vi jo gætte i uendelighed (og måske får vi aldrig svaret, da Ts ganske enkelt er i en hel anden Verden nu) så indtil da er Tråden total sort men passer dog fint på Eg :(

Mit gæt viste sig så at være korrekt, man kan jo vælge at læse indlægget forskelligt, men korrekt så skriver folk på forskellig måde men det er da vel intet galt i.

Ts var så stadig i vores verden, du skal måske skære ned på hallucinations midlerne, der er vist nok stadig kun en verden.

og sort tråd er da helt oppe i tiden “BLM” ;)

kan du ha en vidunderlig dag, nyd solen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
La Capra skrev, for 9 timer siden:

Mit gæt viste sig så at være korrekt, man kan jo vælge at læse indlægget forskelligt, men korrekt så skriver folk på forskellig måde men det er da vel intet galt i.

Ts var så stadig i vores verden, du skal måske skære ned på hallucinations midlerne, der er vist nok stadig kun en verden.

og sort tråd er da helt oppe i tiden “BLM” ;)

kan du ha en vidunderlig dag, nyd solen :P

Nuvel at læse og skrive forskellig ændre vel ej på Ts skriver i sort, link til et sted i Åbyhøj og advarsel om et helt andet sted, Lampoo? Eller var den den i Åbyhøj :huh: 

dertil skriver Ts at han kørt til Løgten og så var Lampoo der slet ikke, så vidt jeg ved ligger Lampoo der stadig, så hvem er den manglende Lampoo, er det en ny pige som hedder Lampoo?

Nuvel hvis det ikk er sort så tror jeg bare jeg får min Analfabet ven til til at læse fremover, go aften til alle jer der som elsker sort :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...