Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/287343

Jeg havde et møde med Isabella i dag (1 time) og det kan skarpt anbefales at besøge hende hvis man er i Horsens.

 

Som det også står i hendes profil er hun en voksen dame, men hun er meget fit og ligner mere en i starten af trediverne. Selvom hun absolut er lækker, er det faktisk hendes personlighed der skinner igennem mest fordi hun er ufatteligt nem at snakke med og gør alt for at man føler sig tilpas i hendes nærvær.

Selve samlejen og foreplay foregik med expertise og vi skiftede stillinger organisk undervejs, samleje er altid med kondom men kunne godt få fransk og hj uden og hun er meget god til det.

Under hele forløbet var der ikke noget tidspres og der var fin tid til at hygge og nyde. Efter vores horizontale tango fik vi også en fin snak og hun er meget interessant at tale med.

 

Når der er penge til det kommer jeg helt sikkert igen.

Redigeret af Newguy8700
Havde glemt at lave linket til en clickable URL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Newguy8700 skrev, for 14 minutter siden:

Link: https://annoncelight.dk/showad/287343

Jeg havde et møde med Isabella i dag (1 time) og det kan skarpt anbefales at besøge hende hvis man er i Horsens.

 

Som det også står i hendes profil er hun en voksen dame, men hun er meget fit og ligner mere en i starten af trediverne. Selvom hun absolut er lækker, er det faktisk hendes personlighed der skinner igennem mest fordi hun er ufatteligt nem at snakke med og gør alt for at man føler sig tilpas i hendes nærvær.

Selve samlejen og foreplay foregik med expertise og vi skiftede stillinger organisk undervejs, samleje er altid med kondom men kunne godt få fransk og hj uden og hun er meget god til det.

Under hele forløbet var der ikke noget tidspres og der var fin tid til at hygge og nyde. Efter vores horizontale tango fik vi også en fin snak og hun er meget interessant at tale med.

 

Når der er penge til det kommer jeg helt sikkert igen.

https://annoncelight.dk/showad/287343

Del dette indlæg


Link til indlæg
Newguy8700 skrev, den 16.7.2020 at 17:02:

Link: https://annoncelight.dk/showad/287343

Jeg havde et møde med Isabella i dag (1 time) og det kan skarpt anbefales at besøge hende hvis man er i Horsens.

 

Som det også står i hendes profil er hun en voksen dame, men hun er meget fit og ligner mere en i starten af trediverne. Selvom hun absolut er lækker, er det faktisk hendes personlighed der skinner igennem mest fordi hun er ufatteligt nem at snakke med og gør alt for at man føler sig tilpas i hendes nærvær.

Selve samlejen og foreplay foregik med expertise og vi skiftede stillinger organisk undervejs, samleje er altid med kondom men kunne godt få fransk og hj uden og hun er meget god til det.

Under hele forløbet var der ikke noget tidspres og der var fin tid til at hygge og nyde. Efter vores horizontale tango fik vi også en fin snak og hun er meget interessant at tale med.

 

Når der er penge til det kommer jeg helt sikkert igen.

Tak for en god anmeldelse.

kan du give en ca placering i Horsens?

Jeg arbejder i Horsens lige pt og hun lyder interessant. Men jeg skal et smut på gåben fra togstationen. Så bare for at kunne planlægge tiden

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter FL skrev, for 2 timer siden:

Tak for en god anmeldelse.

kan du give en ca placering i Horsens?

Jeg arbejder i Horsens lige pt og hun lyder interessant. Men jeg skal et smut på gåben fra togstationen. Så bare for at kunne planlægge tiden

Tak

Der er da fine kontaktoplysninger på pigen, det er altid den bedste mulighed for konkrete svar og korrekte svar :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter FL skrev, for 10 timer siden:

Tak for en god anmeldelse.

kan du give en ca placering i Horsens?

Jeg arbejder i Horsens lige pt og hun lyder interessant. Men jeg skal et smut på gåben fra togstationen. Så bare for at kunne planlægge tiden

Tak

sidst jeg besøgte hende var det i nærheden af falck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter FL skrev, den 20.8.2020 at 08:48:

Tak for en god anmeldelse.

kan du give en ca placering i Horsens?

Jeg arbejder i Horsens lige pt og hun lyder interessant. Men jeg skal et smut på gåben fra togstationen. Så bare for at kunne planlægge tiden

Tak

Jeg vil selvfølgelig ikke give adressen ud da den ikke står på annoncen. Jeg kan sige så meget at det er omkring et kvarters til tyve minutters gang fra banegården.

 

Mener også hun giver adressen når man ringer og får aftalt en tid osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Newguy8700 skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil selvfølgelig ikke give adressen ud da den ikke står på annoncen. Jeg kan sige så meget at det er omkring et kvarters til tyve minutters gang fra banegården.

 

Mener også hun giver adressen når man ringer og får aftalt en tid osv.

Det er jeg helt med på. Ville ikke være ok. 
kan du bekræfte at det er i nærheden af Falck? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter FL skrev, den 20.8.2020 at 06:48:

Tak for en god anmeldelse.

kan du give en ca placering i Horsens?

Jeg arbejder i Horsens lige pt og hun lyder interessant. Men jeg skal et smut på gåben fra togstationen. Så bare for at kunne planlægge tiden

Tak

Kigger du godt på billederne kan du se  hun er temmelig gammel og ikke de 40 år hun påstår - for 4 år siden var hun 39 :), kan jeg huske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, den 24.8.2020 at 23:25:

Kigger du godt på billederne kan du se  hun er temmelig gammel og ikke de 40 år hun påstår - for 4 år siden var hun 39 :), kan jeg huske

Hvad land kommer hun fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter FL skrev, for 3 timer siden:

Hvad land kommer hun fra?

Hun er fra Polen. Besøgte hende engang og synes det hele var  mærkeligt. Hun forsøgte sig ed hånden for at gøre mig færdigt og hørte ikke efter da jeg bad hende sætte tempo ned. Så hårdt det smertede så jeg blev nødt til at sige tak for i dag, betale og skride.

Noget underligt, som også andre herinde har beskrevet, er at hun tilsyneladende nyder at se sig selv "arbejde" hvis der er en spejl i nærheden. Hun ligefrem smilede og poserede mens hun gav mig et handjob. Hvis ikke underligt så noget anderledes da.

Hun er ikke venlig trods sine smil  der bare ikke  virker  ægte. Hun taler ikke ligefrem fejlfrit dansk trods mange år DK. Jeg ville springe over hvis jeg skulle få lyster og vælge en anden... men præferencer kan jo være forskellige så godt tur til dem der vil.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...