Hop til indhold
autobahn

Kraków ... i koronaens tid

Recommended Posts

Denne tråd er til @Jernhesten, @frenchlover1 og andre, som også er interesserede i hvordan forskellige rejsedestinationer trives pt., hvor intet er helt normalt. Undskylder den noget cheesy overskrift, men har vedhæftet et foto fra igår som beskriver situationen meget godt :-) 

Her til morgen, jeg havde udset mig tre piger som jeg ville prøve at kontakte, som alle tilbyder rigtig tantra. Den første i selve centrum (Tina - body-to-body) som i annoncen fokuserer meget på det seksuelle. Hun besvarede ikke mit opkald (jeg bruger bare mit danske nummer, har ikke anskaffet et polsk taletidskort). 
Den næste var Alicja - tantra massør. Hun besvarede opkaldet, og vi aftalte problemfrit, at jeg kunne komme 2,5 timer senere, hendes første ledige tid. Hun taler fint engelsk. 
Få minutter efter jeg havde lavet aftalen fik jeg et hurtigt opkald fra Tina-B2B. Kun to ring, hvilket i Budapest i hvert fald betyder "jeg var optaget men dette er mit ping til at du kan ringe nu". Meget diskret og professionelt.

Mødte op hos Alicja til aftalt tid (præcis adresse på SMS fra hende), det pisregnede og jeg er så heldig at have egen bil med. Men taxi tror jeg ikke ville have kostet særligt. Imponerende lejlighed, supermoderne, ren - hun deler den med Ania - og med godt badeværelse og et lækkert massagerum, sliding mattress på gulvet, lav trance, dæmpet belysning og spejl i fuld længde. 
Og først og fremmest: Alicja. Hvad man ikke kan se på fotos (men beskrevet på et polsk tantra-forum), hun er lille, slank, naturlige faste bryster, veltalende og varm - og ualmindeligt køn, jeg vil sige smuk.
Hendes massage var meget sensuel, fjer, varm olie, hun fandt en masse seksuelle energipunkter, med hænder og bryster. På et tidspunkt lå jeg og forestillede mig at jeg havde hver af mine fødder oppe i en stor kusse mens hendes bryster masserede alle følsomme punkter af baller og scrotum. Om på ryggen, og det samme, men nu kunne jeg også kigge på hende direkte, følsomme smil og en form for seksuel ro som er helende. Til sidst, naturligvis mere pikfikseret men stadig med den ene hånd legende med andre følsomme områder (nosser, baller, brystvorter). Hun fik mig tæt på udløsning 3 gange. Da jeg kom rejste jeg overkroppen, kiggede hende ind i øjnene og hørte mig selv udbryde "this is beautiful". Hun fortsatte nogle minutter. Normalt er jeg ikke til super meget efter orgasme, men hun bevarede en seksuel energi. 
Da jeg kørte derfra var det med en følelse i kroppen af at jeg var komplet seksuelt tilfredsstillet, en mæthedsfølelse på den fede måde. Men fysisk, jeg ville have været i stand til tage direkte hen og knalde en anden pige nårsomhelst!  

Hendes pris for denne oplevelse er 200 zloty!
Efter råd fra andre, jeg har bortfiltreret alle billigere tilbud end 200 fra roksa. For FS faktisk alt under 300. Men der var ikke én tantramassør over 250! 

Kraków generelt: 

Kraków har i den gamle bydel den højeste rate af barer og restauranter pr. m2 i hele Europa. Og alt er åbent, men stadig kun få turister! Dette varer ikke ved, der er nu åbnet for indrejse til Polen fra UK, som alle barejere satser på, Ryanair er begyndt at flyve fra adskillige lufthavne i UK, men med 2/3 belægning (de holder midtersæderne fri). 

Mht. piger, der er langt flere udbydere på Roksa her end i Gdansk! Mine erfaringer fra i går (første hele dag): 

Jeg sendte SMS til tre piger om formiddagen. Fik intet svar, hvilket jeg heller ikke ville have gjort i Budapest i normale tider, fra et dansk telefonnummer. Så der skal ringes! 

Ringede til to piger i går til aften, den ene tog telefonen og vi aftalte 20.00, jeg skulle ringe igen 30 min. inden og bekræfte. Det var iøvrigt denne pige. Jeg spurgte hende direkte i telefonen om hun var seriøs med deep throat, cum face og lettere facefuck. Hun svarede grinende "of course I do". 
Jeg ringede 19.30 og bekræftede. Hun svarede straks, alt OK. Jeg skulle så have adressen!!! Det var nummer 39, og hun ville vente udenfor på slaget 20.00. Men intet clue om hvad vejen hed, et par maps søgninger på hvad jeg troede hun havde sagt gav intet. Så ringede igen. bad hende stave. Hvilket hun gjorde, og jeg havde stadig ingen ide om hvad damen sagde! Så bad hende sende SMS ("we don't do that"), hvilket hun indvilligede i. Men der kom aldrig en SMS. 
Med adskillige nr 39 i city i gader som starter med "ro" (her er jeg ikke engang sikker :-) ) var gode råd dyre. Så jeg ringede til "VIP Angel" (tidligere anmeldt på EG). Hun tog straks telefonen. Men havde ingen tider før sent på aftenen. Og jeg var nu splittet mellem sex eller "en" kold øl (et af mine eneste principper i livet: jeg drikker aldrig alkohol inden jeg skal møde en pige). Så valgte øl !! 

Det er mit indtryk, at det er forholdsvist nemt at lave aftaler, sikkert meget nemmere hvis man køber et polsk taletidskort.  Jeg har som sagt frafiltreret:
- piger i den helt billige ende (råd om, at risikoen for at pigen udgiver sig for en anden er større jo billigere)
- piger som ikke skriver direkte at de taler engelsk (betyder: tager udenlandske gæster)
- piger som ikke er "verified"
- piger som ikke er "on work now"

Jeg har en aftale med en hottie lørdag aften, ifølge billeder med bryster i Katryynaa/ukrainske "...mina..."-klasse. 300 zloty + ekstra for lingeri. Ikke sikker på at jeg når mere, før det går sydover.    

Epilog:
Jeg vill gerne have skrevet en beretning om hvordan jeg endte med i går at spise en to-retters menu på en udendørsrestaurant med en polsk kvinde på 75+. Hun havde ikke talt engelsk i 40 år! Men kunne tale så fint, at jeg stort set forstår konteksten og kunne foreslå præcis det rigtige ord hver gang hun havde glemt det. Vi talte om kommunisttiden ("komunard"), coronavirus, Leonardo og Kopernicus, polske aristokrater, matematik  og en langt række andre interessante emner. Da jeg skulle gå sagde hun, at hun var lykkelig over vores samtale på engelsk. Jeg fortalte så hende, at vores tilfældige middag var den bedste oplevelse jeg havde haft under hele mit besøg i Polen. Og jeg mente hvert ord !
Sommeren 2020 er også tid til eftertænksomhed ! 

 

700636167_IMG_09513.thumb.jpeg.a20f2f545674cdaf8c59c9e3754f889f.jpeg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 5 timer siden:

Jeg sendte SMS til tre piger om formiddagen. Fik intet svar, hvilket jeg heller ikke ville have gjort i Budapest i normale tider, fra et dansk telefonnummer. Så der skal ringes! 

Har du prøvet at skrive til dem på WhatsApp? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 2 timer siden:

Har du prøvet at skrive til dem på WhatsApp? 

Nej, jeg tænkte på det - kun fordi en anden pige selv skrev det i sin annonce - men prøvede ikke engang at tjekke om de var oprettede. Rigtig god ide, vil klart prøve det næste gang (hvis jeg når mere efter min - forhåbentlig - hottieaftale på lørdag).   

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 15 timer siden:

Massage 200 zloty for en time - hvad indbefatter det?

Det kommer an på hvem man vælger at besøge og hvad man ønsker.
Mit besøg hos Alicja var helt specifikt tantra, og det er hvad hun tilbyder, og beskriver helt tydeligt i sin annonce. Hun er helt klart uddannet, og behersker genren. 
Men der er andre massører, som også lægger op til noget mere "interaktive" seancer. Og hvis man læser pigernes kommentarer (evt. på polske fora - google translate) nogle gange nok heller ikke udelukker egentlig penetration.
Men hvis det er det man søger, ville jeg nok hellere booke en egentlig sex-aftale, og vælge en af de piger som tilbyder at mikse med massage.

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ autobahn thank you very much for the great review! 


I was confused between Gdansk and Krakow but now I decided to plan a visit to Krakow in November. Damn, look at the price for the flights! It, s cheap!

One question, It will be my first time to Poland. Roska is the place that I should use for the girls? 

image.thumb.png.00267c3a2ba00794b3488d36cd42cb92.png

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jok7r, Wow that's cheap. Krakow isn't expensive either for a city with such great architecture, history and other things to do. 
And for mongering I believe it's also the better destination. 

Roksa.pl is one of the major sites and the only one I used. There's another one https://www.odloty.pl but their user registration process seemed to be more complicated. 
On roksa I just registered with an email address and could start right away using their features for keeping track of my favourites etc. 

I've sent you a PM. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man studerer roksa.pl nøje, så er der ofte 3 og flere annoncer for samme model på siderne. Det kan man se på de personlige oplysninger og billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just hjemme fra Krakow og fik besøgt super dejlige Angela ikke mindre end 2 gange.

Hun er en total ener og super smuk, høj 180 cm og har virkelig også noget mellem ørerne. Lækker super ren lejlighed og top hygiejne hele vejen.

Billederne hun viser er 100% hende og jeg har hende mistænkt for at være både nymphoman og ekshibtionist på en og samme tid - god kombination.

Som sagt i en tidligere anmelselse af Angela, så er det vigtigt at betale en fair pris, de fleste andre jeg før har mødt, har været mindst 10 år ældre end deres profil siger og langt fra lignet de flotte billeder. 

10 stjerner til Angela. Hun har profil på både Roksa.pl og Odloty.pl 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...