Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa allesammen 

jeg havde i sidste uge besøg af https://annoncelight.dk/showad/176309.  I 2 timer. 
‘sød og pæn pige.  
god sex og alle de gange jeg kunne.  God massage

minus hun er nok 7-10 år ældre end det der står og har taget lidt på. 
pigen  7(mest fordi hendes alder ikke passede )

sex 9

massage 9

gentagelse ja måske. Men kun hvis jeg kan se hun ligger nye billeder og retter hendes alder. 
 

pris for dettte 2800 kr for 2 timer med kørsel. Ok pris 

er faktisk ved at være pisse træt af at når men enten besøger en eller får besøg af en så er det bare ikke det der er i annoncen. 
hvis jeg ikke havde været så liderlig så havde jeg nok sendt hende hjem igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Det du ikke ene om med de falsk billed. Selv hvis de skriv 100% ægte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft besøg af hende nogle gange  Syndes hun er fantastisk sød og behaglig selskab. Jeg har ofte betalt for en overnatning, hvor vi har talt godt sammen i løbet af aftenerne. 
Hendes servicer er også rigtig godt, som i rigtig godt ;-)
Hendes billeder er nu ægte nok, men ja de har måske 3 til 4 år på bagen, hun har måske taget lille smule på, men ikke meget og slet ikke noget der gør noget, måske højest 4 til 5 kg vil jeg gætte på. Hun er stadig en lille nips i min verden. 
Der står hun er 28 år, men hun er 33 år siger hun, men hendes forklaring er ret logisk: Alle piger lyver sig yngre og kunderne regner også med, at det forholder sig sådan. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Treasure hunter skrev, for 2 timer siden:

Har haft besøg af hende nogle gange  Syndes hun er fantastisk sød og behaglig selskab. Jeg har ofte betalt for en overnatning, hvor vi har talt godt sammen i løbet af aftenerne. 
Hendes servicer er også rigtig godt, som i rigtig godt ;-)
Hendes billeder er nu ægte nok, men ja de har måske 3 til 4 år på bagen, hun har måske taget lille smule på, men ikke meget og slet ikke noget der gør noget, måske højest 4 til 5 kg vil jeg gætte på. Hun er stadig en lille nips i min verden. 
Der står hun er 28 år, men hun er 33 år siger hun, men hendes forklaring er ret logisk: Alle piger lyver sig yngre og kunderne regner også med, at det forholder sig sådan. 
 

Kig lige ordenlig efter... Det er kun det det sidste billede der er ægte!

Prøv bare at kigge på navlen - så kan du se en forskel 

Men uanset hvad er hun er dejlig dame! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Er det mig der er blind eller??

Hvor i Jylland kommer hun fra, det er jo ikke helt lige meget hvis hun tager betaling pr km!

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 18 timer siden:

For hendes privatlivs skyld, vil jeg ikke sige andet, end at den skønne dame høre til i Region midtjylland

Region Midt - Århus eller Viborg eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, den 17.7.2020 at 19:37:

For hendes privatlivs skyld, vil jeg ikke sige andet, end at den skønne dame høre til i Region midtjylland

Fint nok, men der er sgu langt fra Aarhus til Ringkøbing :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 2 minutter siden:

Fint nok, men der er sgu langt fra Aarhus til Ringkøbing :lol:

Dem der måtte være interesserede kan jo kontakte hende og få en pris. 

Når ikke hun selv opgiver sin lokation, så er det fint at andre heller ikke udleverer den. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke en fast lokation, sometider er hun også på besøg i Nordjylland, man skal bare bede hende om at skrive til en når hun er på de kanter man ønsker besøg, så en lille smule besværligt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er virkelig skøn, besøg af hende mange gange gennem årene, sød og ordentlig. Selvfølgelig render årene også fra hende. hun fortjener alt godhed i livet, tror ikke det har været en dans på roser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...