Hop til indhold
Liderbassen

Generalt om Shemales

Recommended Posts

Men så er det vel også en med et feminint udseende ?!

Mon ikke det er det feminine udseende og krop som mænd tænder på, og at der så er et anderledes vedhæng mellem benene.

Hvis vedkommende havde skægstubbe og tydeligt mandligt udseende så var det vel knapt så interessant....

Det er det feminime.. Man kan ikke se at hun ikke er en helt normal smuk kvinde.. Hun har arbejdet som model pga hendes super lækre krop og smukke ansigt.. Det der tænder mig er nemlig det feminime og så at der er en pik midt i det hele.. Nu er jeg meget ærlig.. men jeg kan sutte på den pik i timevis .. i morges lå vi i en 69 i over en time.. :-))) Og det er vildt fedt når folk bliver forarget det tænder et eller andet i mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er først efter jeg blev meget forelsket i hende at hun fik lov at bolle mig.. og det er sku vildt lækkert at få ordnet gpunktet.. Så idag boller vi begge hinanden :-)) Det er også fedt at sige i vennekredsen : Nøøh jeg fik pik af min kone igår… :-)))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekt for din outing her, altså gående ud fra, at dine skriv ikke bunder i fri fantasi og ønsketænkning.

Det sidste skriver jeg, fordi det skurrer lidt i mine ører, når du et sted beretter om din vidunderlige "kone" og et andet sted nævner, at du i Berlin lejer en trans for hele opholdet, men det er nok bare mig, der klog af skade er sådan lidt skeptisk anlagt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekt for din outing her, altså gående ud fra, at dine skriv ikke bunder i fri fantasi og ønsketænkning.

Det sidste skriver jeg, fordi det skurrer lidt i mine ører, når du et sted beretter om din vidunderlige "kone" og et andet sted nævner, at du i Berlin lejer en trans for hele opholdet, men det er nok bare mig, der klog af skade er sådan lidt skeptisk anlagt. ;)

ha ha det var før jeg mødte min kone.. Jeg mødte hende nemlig i Berlin :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en sjov historie men nok kun for dem der kan li rigtige " Piger " Min kone som er en shemale havde besluttet sig for at holde en pjække dag.

Så vi har virkelig været aktive i soveværelset hele natten.. I morges tog vi en lille tur mere og jeg gik i bad. Da jeg gik ind for at sige farvel sprang hun på mig og begyndte at mund fucke mig og kom i min mund.. ( Næsten ) Jeg tog på arbejde og kommer ind på mit kontor hvor hun siger stop.. du kan godt gå hjem igen du har øjenbetændelse!!! Jeg tænkte nå hvad fanden det smitter jo helt vildt.. Da jeg kommer hjem siger min kone med det samme om der var nogen der havde lagt mærke til at jeg havde hendes sperm i hovedet :-)))))))) Hun mente det var sejt da det er de færeste der kan prale af at komme på arbejde med deres kones sperm i hovedet.. :-)) Ha ha Det ga en fri dag men også et ømt røvhul lidt senere :-))) 

Når man har en kone der tænker som en mand bliver tiden jo ikke spildt..

Ha en god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad er der at indrømme....? At vi er anderledes eller om de godt kan li piger med pik..... ser intet problem i, at mænd gerne vil holde det for dem selv, at de ser os fra en helt anden vinkel end man gør ved en trans - når vi har former, bryster, lyse stemmer og ikke behåret....lever som piger 24/7... er det kun naturligt for os at vi vil tituleres som de piger vi er uanset proffesion og etnisitet. At fyrene godt kan li at hive os i "elastikken" og synes den er sjov og vidunderlig, er jo kun et xtra plus når vi krøller lagner ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Gad vide, hvem ham General T egentlig er :D

Eromon,

jeg ser ikke f. eks. Knallerts indlæg som respektløst, kun som den reaktion man kan blive konfronteret med, når noget er så langt henne i hegnet, at man ikke fatter en bønne af, hvad der foregår.

Ellers er jeg helt på linie med dine betragtninger i resten af indlægget.

Men det er imidlertid forbandet svært at forholde sig neutralt til noget, som kan være lige så svært at forstå som bombeattentatet i Boston.

Tag nu f. eks. toiletsex, jeg er tæt på at brække mig ud over tastaturet bare ved at tænke på det, men det mener jeg godt, at jeg kan give udtryk for uden at blive taget til indtægt for fordømmelse.

Dyresex er et andet ømfindligt emne, jeg ville nok bryde ud i hysterisk latter, hvis jeg så en mand på nakken af en gris eller en pige under maven på en hingst, men det må da til enhver tid være de menneskers egne valg omkring deres lyster.

Pædofili er som bekendt ikke ulovligt, kun at udføre det, og de middelalderlige straffe, mange foreslår indført overfor dem, der bliver taget i at overtræde loven og krænke børn, siger vel også mere om de mennesker end om forbryderne.

Og ja, jeg har ondt af de mennesker, der drevet af deres uimodståelige lyster krænker andre, det må fandeme ikke være rart at stå foran spejlet og børste tænder om aftenen.

Morale, lad være med at fordømme andres seksualitet, men prøv at udvise forståeldse for det uforståelige.

Der er jeg lodret uenig mht. det du skriver om pædofili:

Kald mig bare middelalderlig, men jeg har INGEN forståelse overfor voksne mennesker der misbruger børn ( eller for den sags skyld voksne).

Lad os slå fast;

Tanker og meninger er straffri, man kan straffes for ord og gerninger, 

Hvad 2 eller flere voksne gør med hinanden i fællesskab  er deres sag, vel og mærke så længe de ikke skader sig selv eller andre.

Her har ingen ret til at sætte sig til doms, blot fordi man ikke forstår hvorfor  eller deler moral.

Men børn har krav på beskyttelse og hjælp til at udvikle sig til at blive hele mennesker, det er selve fundamentet for et sundt og levedygtigt samfund. 

I mine øjne er pædofile svage men farlige 'mennesker', der skal behandles eller om nødvendigt isoleres fra befolkningen, hvis de vel og mærke udlever deres farlige lystrer.

At man kan projicere sin seksualitet over på børn siger noget om forbryderne, svage mennesker der ikke kan klare ligeværdige forhold men i stedet udvælger svage ofre.

Selvtægt er ulovligt og det er ligeledes ulovligt at opfordre til selvtægt , men jeg  har  stor sympati med de forældre,  der  af ren afmagt begår selvtægt når deres børn er blevet  udsat for pædofile overgreb.

Jeg er klar til at gå til helvedes porte og et skridt længere, hvis min 10 årige niece (guderne forbyde det ) nogensinde bliver udsat for et pædofilt svins lyster.

Summa summarum:

Jeg forbeholder mig ret til at fordømme pædofile forbrydere, og ret til at kræve særdeles hårde sanktioner.

Og jeg er STOLT af den holdning !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt hjælpe med en date hvis du gerne vil møde en seriøs tpige??

Jeg ku også tænke mig at vide hvor man møder dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...