Hop til indhold

Recommended Posts

Sommertiden er over os og ja så sker det ikke rigtigt noget - eller hvad''

Fik lyst til en lille udflugt på landet og fandt lille hyggeligt hus i skovbrynet, huset bebos af den yndigste  petit pige på bare 155 cm

Efter lige at have sikret mig at hun var hjemme ville jeg komme på besøg men ak og ve hun var i brugsen på indkøb og ikke lige hjemme men om 40 min så ville hun være tilbage,  ok hun var virkelig sød i telefonen vi aftalte at ringe sammen lidt senere. 

Der er virkelig dårlig signal i området så der gik vel en time før vi, efter flere forsøg fik en forbindelse der var stabil og aftalen kunne komme i stand.

Det skulle vise sig at være hele ventetiden værd, hun er virkelig sød, petit og veldrejet. Tog en hurtig skyller og derefter tilbage i rummet hvor vi som det mest naturlige faldt i hinandens arme. Hun fik afmonteret stilletter top og bund alt i medens der blev udforsket..  dejligt blow med hende sidende på sengekanten (og der kunne det hele nemt have sluttet) -  efterfølgende montage af regnfrakke med munden, dejligt og frækt. 

Efter lige at have smagt på herligheden var det tid til lidt mere....  Og ja det varede ikke længe !  Det syn og den veldrejet krop løb helt af med min kontrollen.

Det var en af de rigtig gode oplevelser og så i ferie tiden....

Jeg skal have aftalt et nyt møde på et senere tidspunkt det er helt sikkert, hun får de bedste anbefalinger herfra med et stort 10 tal og pil op.

Fin dialog på Engelsk - og en fra naturens side petit, naturlig uden alt mulig hjælp, sød pige.

Link skal i ikke snydes for, selv om jeg helst ville holde hende for mig selv.

 https://annoncelight.dk/showad/245952

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil umiddelbart vurdere at det er retvisende og billederne giver et meget godt fingerpeg men syntes hun er noget kønnere i virkeligheden, tror de er ægte.

Kan varmt anbefale et besøg og husk.. lad os hører om udfaldet. 

Go tur

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 4 timer siden:

Hun skriver selv Italien.. 

/North

Hvor skriver hun da det henne ?  ikke i hendes annonce ihvert fald 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Ole m. skrev, for 6 minutter siden:

Hvor skriver hun da det henne ?  ikke i hendes annonce ihvert fald 

Tror lige du skal kigge igen :) 

image.png.55d7619f779f273bd0109846b5b92340.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Andersen1 skrev, for 2 timer siden:

Hej 

Var på besøg i går ,sød smuk dejlig ,rigtig god oplevelse alle penge værd ,kysser ikke ,corona.

Ærgerligt at hun ikke kysser... Tror nu ikke at undlade kys hjælper særlig meget hvis man er sammen med en med Covid :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hun så flyttet til Aarhus, men jeg fik besøgt hende i ugens løb i Vejle og kan bekræfte ovenstående. Aisha er et virkelig nips, lille og slank og utrolig veldrejet. Altså ikke tund, men bare slank på den helt rigtige måde. Helt flad og fast mave, den fineste talje og små rigtigt flotte bryster. Langt bedre end billederne viser, for en gangs skyld! Højden på de 155 og alderen på 24 skal nok passe. 

Oveni er hun endda både køn, sød og sympatisk og for at det ikke skal være løgn, så levede hun endda med i sexakten. 

Der er 100% gentagelsesgaranti herfra, og hun får mine varmeste anbefalinger. Jeg vil endda sige, at for nipseelskere er hun simpelthen et must. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Hvor diskret er stedet hun holder til i Aarhus? I overskriften på hendes nyeste annonce står der også at hun tungekysser, er der en der kan bekræfte det? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig sports positive anbefaling. Var der i morges kl 8 til en fræk halv time med Aisha. Hun er frisk og let at snakke med. Har aldrig set en bedre hvepse talje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da jeg skal forbi den smukke tøs i aften hun ser dejlig ud og Valhalla er et godt sted og komme har været der over 20 gange og aldrig mødt andre kunder endnu 

 

pigerne er altid søde og frække og dejlige ligesom pigerne i hampen når dem fra Letland er oppe de er bare noget dyrer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter veloverstået ferie kom tiden til en lille udflugt på landet og huset's yndige beboer.

Jeg havde, belært de telefoniske udfordringer vi havde sidst, sikret mig en aftale på forhånd.

Fandt hurtigt det lille hyggeligt hus i skovbrynet og blev modtaget af en smilende yndig petit pige med ordne, dig har jeg vist mødt før.

Så var isen tø'et op og steningen lagt til et forrygende genvisit, detaljer holder jeg for mig selv men uden overdrivelse, det var på ingen måder dårligere end første gang.

Det er en udsøgt fornøjelse at tilbringe tid sammen med en så veldrejet pige som tillige er nem at tale med og har en holdning og mening til livet og tilværelsen i almindelighed.

Ja, jeg nyder at tilbringe tid sammen en der ikke alene er ser godt ud men også har omløb i øverste etage. 

(Og ja termer som ser godt ud og er veldrejet er naturligvis i min optik - hvor vi alle har forskellig smag) 

Jeg smiler stadig ved tanken og er igang med at tømme sparegrisen for vi skal ses igen en dag i september, når efteråret så småt kommer snigende og det er rart at have en at varme sig med.

Ja hun kysser skam, hvis lysten og kemien er tilstede men hun er selektiv hvilket jeg syntes er i orden, al respekt for det  -  det her intet med Covid at gøre skulle jeg hilse at sige.

Så vi ses til September Aisha

Efter veloverstået ferie kom tiden til en lille udflugt på landet og huset's yndige beboer.

Jeg havde, belært de telefoniske udfordringer vi havde sidst, sikret mig en aftale på forhånd.

Fandt hurtigt det lille hyggeligt hus i skovbrynet og blev modtaget af en smilende yndig petit pige med ordne, dig har jeg vist mødt før.

Så var isen tø'et op og steningen lagt til et forrygende genvisit, detaljer holder jeg for mig selv men uden overdrivelse, det var på ingen måder dårligere end første gang.

Det er en udsøgt fornøjelse at tilbringe tid sammen med en så veldrejet pige som tillige er nem at tale med og har en holdning og mening til livet og tilværelsen i almindelighed.

Ja, jeg nyder at tilbringe tid sammen en der ikke alene er ser godt ud men også har omløb i øverste etage. 

(Og ja termer som ser godt ud og er veldrejet er naturligvis i min optik - hvor vi alle har forskellig smag) 

Jeg smiler stadig ved tanken og er igang med at tømme sparegrisen for vi skal ses igen en dag i september, når efteråret så småt kommer snigende og det er rart at have en at varme sig med.

Ja hun kysser skam, hvis lysten og kemien er tilstede men hun er selektiv hvilket jeg syntes er i orden, al respekt for det  -  det her intet med Covid at gøre skulle jeg hilse at sige.

Så vi ses til September Aisha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte i dag Aisha efter div. anbefalinger herinde. Billederne i annoncen er helt klart af hende, og jeg synes faktisk ikke de yder hende retfærdighed. Hun er smukkere i virkeligheden og billederne viser heller ikke hvor lækker hendes røv og tynde talje er. <3
 

som det mindre gode, må jeg sige at vores kemi måske ikke var den bedste. Ikke meget kæreste oplevelse der, altså med mindre man har en kæreste, der ikke deltager aktiv i akten. Hun gav et godt blow, men det var også det eneste aktive hun bidragende med. Snøft. :unsure: 
Hun er vild lækker, men det er klart det dårligste købesex jeg nogensinde har fået. Var på gaden igen efter 25 min (inklusiv bad) og havde købt en halv time.

Skønt for jeg der har haft gode oplevelser med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Aisha i weekenden, havde holdt øje med hvor hun befandt sig og krydset af med kalenderen for et passende tidspunkt.  Hun er smukkere end på billederne, i virkeligheden og virkeligheden er nu engang det bedste, husk at nyde nuet, samle på gode oplevelser så bliver livet ikke kedeligt.

Blev mødt med et stort smil -  og et Nå... er det dig kom ind det regner derude. Ja vejret er skiftet med indenfor steg temperaturen ret hurtig i dejligt selskab med en virkelig veldrejet pige som tillige er nem at tale med og har en holdning og mening til livet og tilværelsen i almindelighed det har jeg stor respekt for. Det er nemt at nyder den tid man tilbringer sammen en pige der ikke alene er ser godt ud men også har omløb i øverste etage ( Citat fra tidligere ) men om end endnu mere virkelig som vi lærer hinanden bedre at kende. Tiden fløj afsted og med nærvær og ikke mindst nærkontakt på den gode måde, heldigvis er der god tid til ferien så et genbesøg kan arrangeres.

Vi ses snart igen Aisha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...