Hop til indhold
sanook

HVOR MEGET KAN FØLGERE FØLGE MED I ?

Recommended Posts

Hvem kan oplyse mig om hvor meget en følger, kan følge med i af mine aktiviteter her?

Vil også meget gerne vide om man kan slette eller nægte en følger adgang.

Det holder mig tit tilbage at skrive hvad jeg syntes eller mener ifbm. indlæg her, fordi jeg tænker på evt. følgere. (Har kun 2)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 57 minutter siden:

Hvem kan oplyse mig om hvor meget en følger, kan følge med i af mine aktiviteter her?

Jeg følger ikke din profil, men kan stadig se din historik, alle indlæg, alle likes etc. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 46 minutter siden:

Jeg følger ikke din profil, men kan stadig se din historik, alle indlæg, alle likes etc. 

/North 

Men du får ikke en notification - og det kan derfor være mere tilfældigt hvilke indlæg du ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 1 time siden:

Jeg følger ikke din profil, men kan stadig se din historik, alle indlæg, alle likes etc. 

/North 

Tak for det. Men hvad er så ideen med at være følger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Du kan slå funktionen fra, Gudskelov! :D 

20200716_113756.jpg

Du skal ha' mange tak for info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 38 minutter siden:

Tak for det. Men hvad er så ideen med at være følger?

En følger får notifikationer hver gang den fulgte laver et indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er ideen i at være på et offentligt forum, og ikke ønske at andre kan følge en ??? 
Hvis man ikke vil have andre kan se hvad man skriver, kan man bare lade være med at skrive ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hvad er ideen i at være på et offentligt forum, og ikke ønske at andre kan følge en ??? 
Hvis man ikke vil have andre kan se hvad man skriver, kan man bare lade være med at skrive ;) 

Selvfølgelig har jeg intet problem med at at andre kan følge med i hvad jeg skriver. Det kan jeg nemlig selv styre.

Det jeg ikke jubler over er, at alle også kan følge med i det man læser. Hvorfor skal forummet kunne følge hvad jeg netop nu kigger på, eller interesserer mig for.

Hvis jeg nu havde en Seksuel fetichisme, jeg ikke har lyst til at dele med medlemmerne.

Kan du følge mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 1 minut siden:

Selvfølgelig har jeg intet problem med at at andre kan følge med i hvad jeg skriver. Det kan jeg nemlig selv styre.

Det jeg ikke jubler over er, at alle også kan følge med i det man læser. Hvorfor skal forummet kunne følge hvad jeg netop nu kigger på, eller interesserer mig for.

Hvis jeg nu havde en Seksuel fetichisme, jeg ikke har lyst til at dele med medlemmerne.

Kan du følge mig?

Der er ingen der kan se hvad du læser, med mindre du uddeler smileys eller kommentere. 
Hvordan havde du forestillet dig at man kan se hvad du læser? 
Det er da rigtigt at der er en funktion "Ser lige nu på" men jeg ser da mange opslag som ikke ligger i min interesse sfære, men derfor kigger jeg da af og til på dem. Men man skal nærmest være stalker for at få noget ud af den funktion, og stalkere er jo blot sølle mennesker man ikke skal spilde sin energi på
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 1 time siden:

Selvfølgelig har jeg intet problem med at at andre kan følge med i hvad jeg skriver. Det kan jeg nemlig selv styre.

Det jeg ikke jubler over er, at alle også kan følge med i det man læser. Hvorfor skal forummet kunne følge hvad jeg netop nu kigger på, eller interesserer mig for.

Hvis jeg nu havde en Seksuel fetichisme, jeg ikke har lyst til at dele med medlemmerne.

Kan du følge mig?

Lad være med at logge ind når du læser så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...