Hop til indhold
sex2night

Hvem har fået et sutter her?

Recommended Posts

Hvorfor skulle det være fake??

Den er god nok. Var der for nogle måneder siden. 

Pæn ren lejlighed og en behagelig mand, der tog mod pengene.

Pigen sad på knæ i soveværelset og suttede lydigt. Et frækt koncept og godt blow, som sluttede med at jeg lå på gulvet. mens hus suttede løs.

Kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der.. Fedt nok koncept.. 

Men helt til roden er det ikke (er selv ca 18-19 cm) og noget fantastisk blow var det heller ikke. Det var fint nok, men ikke mere end det. Til gengæld sluger hun hele molevitten;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for et par uger siden.,

frækt koncept og en lækker tøs.. hun kyssede godt og et lækkert blow.

og der var ikke travlt..hun er på igen på lørdag..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Kokken1978 skrev, for 1 time siden:

Jeg var der for et par uger siden.,

frækt koncept og en lækker tøs.. hun kyssede godt og et lækkert blow.

og der var ikke travlt..hun er på igen på lørdag..:-)

Det var pænt af dig lige at oprette en profil, og lige gøre os opmærksom på at hun er på igen på lørdag, 4 minutter senere. -_-
Det står ellers ikke nævnt i hendes annonce, så jeg tænker at du må være en god ven af huset. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. 

Det er præcis som en anden skriver. 

Rar mand åbner døren og tager imod penge. Så går man ind i et værelse hvor hun sidder klar på knæ. Hun slutter ganske udemærket. Jeg kom hende i munden men kan ikke huske om hun slugte. 

Hvis det passer i planlægningen kunne jeg sagtens forestille mig at komme igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hun er 100 % ægte og konceptet er frækt og seriøst sat op :)  hun gør det ganske udmærket og med lidt hjælp tager hun den til roden :) 

Hun tænder helt sikkert på at være en lydig tøs og er klar på at tilfredsstille dig og ja hun sluger hver en dråbe og gør rent bagefter :) 

Personligt er jeg ikke til tungekys , men hvis det er noget man tænder på , er jeg helt sikker på at det vil hun gøre ganske godt.

Så alt i alt et frækt koncept hvor hun tænder på at være lydig , både overfor hendes Herre og dig og så til en fornuftig pris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er nu ganske reelt og ja det er mig der er den rare mand
lige på lørdag tilbydees der kun dybe gode blow som beskrevet - men hun har før også tilbudt at stå til rådighed som tøs med brug af alle hendes huller. 
jeg hjælper blot veninden med at lægge værelse til og modtage som den venlige mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 8 timer siden:

Det er en mand på billederne, eller også hedder jeg Ibrahimovic.

Er du slatten, Zlatan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 4 timer siden:

Det var pænt af dig lige at oprette en profil, og lige gøre os opmærksom på at hun er på igen på lørdag, 4 minutter senere. -_-
Det står ellers ikke nævnt i hendes annonce, så jeg tænker at du må være en god ven af huset. B)

Der har været annonce på i nu 3 dage omkring lørdag ! Kokken er ikke en ven af huset i den forstand , har nydt tøsens service en enkelt gang og til forskel fra mange andre - mødte han faktisk op til aftalt tid uden de typiske mange sprøgsmål til annoncen , læste og forstod , henvendte sig , mødte op og var tilfreds. 
forstår ikke tvivlen til tøsen ? Det er som beskrevet man får som der tilbydes og hun er hvad hun nu engang er som man ser på billeder og læser i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Lyder som et frækt setup der må prøves en dag. Nogen der ved om det er tilladt at styre og mundkneppe/gagge hende, eller om hun selv vil styre tempoet/dybden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem har fået en sutter her?   Miiiiiig  ;)  Og var det godt? Jeps.

Hele setuppet er super fint og fuldstændig enkelt og til at forstå og fuldstændigt som beskrevet i annoncen. Manden der styrer det er jo så Doktorlove - en pæn og venlig mand og lejligheden det foregår i er diskret beliggende og i øvrigt ren og pæn.

Hun sutter lækkert, kysser godt og tømmer pikken uden at spilde en dråbe. Når kalenderen passer kommer jeg gerne igen  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 13 timer siden:

Hvem har fået en sutter her?   Miiiiiig  ;)  Og var det godt? Jeps.

Hele setuppet er super fint og fuldstændig enkelt og til at forstå og fuldstændigt som beskrevet i annoncen. Manden der styrer det er jo så Doktorlove - en pæn og venlig mand og lejligheden det foregår i er diskret beliggende og i øvrigt ren og pæn.

Hun sutter lækkert, kysser godt og tømmer pikken uden at spilde en dråbe. Når kalenderen passer kommer jeg gerne igen  :)

 

 

Jern Henrik skrev, for 13 timer siden:

Hvem har fået en sutter her?   Miiiiiig  ;)  Og var det godt? Jeps.

Hele setuppet er super fint og fuldstændig enkelt og til at forstå og fuldstændigt som beskrevet i annoncen. Manden der styrer det er jo så Doktorlove - en pæn og venlig mand og lejligheden det foregår i er diskret beliggende og i øvrigt ren og pæn.

Hun sutter lækkert, kysser godt og tømmer pikken uden at spilde en dråbe. Når kalenderen passer kommer jeg gerne igen  :)

 

 

Jern Henrik skrev, for 13 timer siden:

Hvem har fået en sutter her?   Miiiiiig  ;)  Og var det godt? Jeps.

Hele setuppet er super fint og fuldstændig enkelt og til at forstå og fuldstændigt som beskrevet i annoncen. Manden der styrer det er jo så Doktorlove - en pæn og venlig mand og lejligheden det foregår i er diskret beliggende og i øvrigt ren og pæn.

Hun sutter lækkert, kysser godt og tømmer pikken uden at spilde en dråbe. Når kalenderen passer kommer jeg gerne igen  :)

 

Tak for de pæne ord 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev set lørdag og solen skinnede, mens den søde tøs sad på knæ og suttede min “bip” til den store store guldmedalje.

Setuppet er godt.

Beliggenheden god.

Velkomsten af “master” super - gør en yderst tilpas.

Tøsens præstation var god, hun er lydig og tager dem dybt. Mundkneppede hende til hun slugte dagens portion! Har jeg prøvet bedre - ja (slugeren)  men på trods af det så får hun 4 ud af 6.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tigerdyret123 skrev, for 22 minutter siden:

Så blev set lørdag og solen skinnede, mens den søde tøs sad på knæ og suttede min “bip” til den store store guldmedalje.

Setuppet er godt.

Beliggenheden god.

Velkomsten af “master” super - gør en yderst tilpas.

Tøsens præstation var god, hun er lydig og tager dem dybt. Mundkneppede hende til hun slugte dagens portion! Har jeg prøvet bedre - ja (slugeren)  men på trods af det så får hun 4 ud af 6.

Lyder frækt. Ja, slugeren kunne et eller andet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tigerdyret123 skrev, for 26 minutter siden:

Så blev set lørdag og solen skinnede, mens den søde tøs sad på knæ og suttede min “bip” til den store store guldmedalje.

Setuppet er godt.

Beliggenheden god.

Velkomsten af “master” super - gør en yderst tilpas.

Tøsens præstation var god, hun er lydig og tager dem dybt. Mundkneppede hende til hun slugte dagens portion! Har jeg prøvet bedre - ja (slugeren)  men på trods af det så får hun 4 ud af 6.

Har hun ‘munden åben’ i dag? Annoncen siger onsdag 22.7.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
frenchlover1 skrev, for 5 timer siden:

Har hun ‘munden åben’ i dag? Annoncen siger onsdag 22.7.

Venligst

French

Efter hun var "done" i dag, har hun ændret annoncen, og er ganske rigtigt på igen den 22/7 onsdag - som du selv påpeger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag har jeg så været forbi tøsen. Jeg kan kun bekræfte de ovenstående kommentarer, nemt at finde, venlig mand som tager imod, godt dybt blow af tjenestevillig tøs som sluger ladningen. Enkelt og i fuld overensstemmelse med tekst og billeder i annonce ( gid alle annoncer var sådan).

 
Hvad er der ellers at tilføje? Kommunikation var nemt og hurtig, jeg havde henvendt mig et par dage i forvejen og fik en aftale, som jeg bekræftede i dag. Blev med under en times varsel tilbudt en tidligere tid, hvilket jeg høfligt afslog (nogen havde måske meldt afbud, det skete ofte gav den venlige mand udtryk for).
 
Skulle et fremtidigt arrangement passe med min kalender så går hun lov til at sutte min pik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 16.7.2020 at 02:37:

Det er en mand på billederne, eller også hedder jeg Ibrahimovic.

I da fald skal du ned på kommunen kammerat, en navneforandring venter dig forude :D

 

Det er så absolut en kvinde, har været på flere besøg hos hende til lign. setups

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...