Hop til indhold

Herbertstrasse - helt øde

Featured Replies

Skrevet

Jeg var henne på Herbertstrasse (Reperbahn) og kigge. Der stod jeg helt alene midt på gaden, hvor der ellers aldrig er øde :) Meget skæg at se det helt øde. Når der kommer liv der igen, så skal jeg en tur derhen igen. Glæder mig rigtig meget.

Det er i øvrigt, nu hvor der ikke var nogen mennesker, så man kunne få et overblik, nok det sted i verden, hvor der er flest hæveautomater per kvadratmeter, tror jeg :) Prøv at lægge mærke til det, næste gang du er der. Jeg tror jeg så ti i gaden og den tilstødende gade :) Der må være brug for kontanter i området :D

Skrevet
Joey Joe Joe skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror jeg så ti i gaden og den tilstødende gade :) Der må være brug for kontanter i området 

Jeg har aldrig bemærket hæveautomater i selve gaden - ok, har så måske haft øjnene andre steder ;-)

Men jeg har været hos nogle af gadepigerne i de tilstødende gader - og ihvertfald et sted, havde de deres egen hæveautomat inde i opgangen - og mon ikke også pigen tilbød at hæve for mig, hvis hun fik koden - men deres koncept, går jo også kun ud på at lokke mændene til at betale mere og mere, mens de både har pik og pungen fremme og pigen - eller som en "overraskelse" en extra pige hiver i banditten og stikker en patvorte i munden på dig.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har aldrig bemærket hæveautomater i selve gaden - ok, har så måske haft øjnene andre steder ;-)

Men jeg har været hos nogle af gadepigerne i de tilstødende gader - og ihvertfald et sted, havde de deres egen hæveautomat inde i opgangen - og mon ikke også pigen tilbød at hæve for mig, hvis hun fik koden - men deres koncept, går jo også kun ud på at lokke mændene til at betale mere og mere, mens de både har pik og pungen fremme og pigen - eller som en "overraskelse" en extra pige hiver i banditten og stikker en patvorte i munden på dig.

He he - der er i hvert fald tre i selve Herbertstrasse. Du har nok overset det :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.