Hop til indhold
Joey Joe Joe

Herbertstrasse - helt øde

Recommended Posts

Jeg var henne på Herbertstrasse (Reperbahn) og kigge. Der stod jeg helt alene midt på gaden, hvor der ellers aldrig er øde :) Meget skæg at se det helt øde. Når der kommer liv der igen, så skal jeg en tur derhen igen. Glæder mig rigtig meget.

Det er i øvrigt, nu hvor der ikke var nogen mennesker, så man kunne få et overblik, nok det sted i verden, hvor der er flest hæveautomater per kvadratmeter, tror jeg :) Prøv at lægge mærke til det, næste gang du er der. Jeg tror jeg så ti i gaden og den tilstødende gade :) Der må være brug for kontanter i området :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tror jeg så ti i gaden og den tilstødende gade :) Der må være brug for kontanter i området 

Jeg har aldrig bemærket hæveautomater i selve gaden - ok, har så måske haft øjnene andre steder ;-)

Men jeg har været hos nogle af gadepigerne i de tilstødende gader - og ihvertfald et sted, havde de deres egen hæveautomat inde i opgangen - og mon ikke også pigen tilbød at hæve for mig, hvis hun fik koden - men deres koncept, går jo også kun ud på at lokke mændene til at betale mere og mere, mens de både har pik og pungen fremme og pigen - eller som en "overraskelse" en extra pige hiver i banditten og stikker en patvorte i munden på dig.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har aldrig bemærket hæveautomater i selve gaden - ok, har så måske haft øjnene andre steder ;-)

Men jeg har været hos nogle af gadepigerne i de tilstødende gader - og ihvertfald et sted, havde de deres egen hæveautomat inde i opgangen - og mon ikke også pigen tilbød at hæve for mig, hvis hun fik koden - men deres koncept, går jo også kun ud på at lokke mændene til at betale mere og mere, mens de både har pik og pungen fremme og pigen - eller som en "overraskelse" en extra pige hiver i banditten og stikker en patvorte i munden på dig.

He he - der er i hvert fald tre i selve Herbertstrasse. Du har nok overset det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...