Hop til indhold

Recommended Posts

I dag besøgte jeg Emma, som jeg efter lidt research ikke kunne finde noget på.  Men jeg havde læst herinde, at hun boede sammen med Playful Violet, og at hun var set og så rigtig sød ud. Samtidig var Violet til GFE, så mon ikke Emma også var det?

Så jeg tog chancen. Jeg håbede jo, at jeg kunne finde guld til drengene. Ligesom @frenchlover1Det kom jeg til at fortryde. 

Stedet er på en gade på Vesterbro kendt for sine mørke udendørs gadepiger. Jeg har aldrig været til gadepiger, men en enkelt gang var jeg forbi i en brandert. Det skal man ikke gøre. En for mig rigtig lækker mørk pige fik mig lokket med, men hun kiggede sig hele tiden omkring sikkert efter hendes pimp, og det viste sig, at hun ikke havde noget sted indendørs. Så vi endte i en nedkørsel til en garage, hvor jeg heldigvis besindede mig og fik sagt pænt nej tak:huh:

Nå, tilbage til Emma. Pigen er til den ret buttede side. Kun få af hendes pics viser dette. Men det kan jeg normalt godt leve med. Billederne er dog misvisende. Hun taler faktisk meget godt engelsk, men jeg skulle hive ordene ud af hende. Altså ikke noget small-talk og ikke nogen særlig kemi. Hendes ansigt er ikke så kønt som på pics, men sødt nok. Pæne bryster i en B - skål. 

Da vi gik i gang med sexen fandt jeg hurtigt ud af, at det var en af de piger, hvor det bare skulle overstås. Lige på og hårdt - ikke noget der bare mindede om kys, nærvær og GFE. Jeg prøvede flere gange med tantekys, men hun vendte kinden til. Selve sexen gjorde hun egentlig meget godt. Jeg fik (vanen tro) både SuperFransk og et godt CowGirl, som blev afsluttet med et handjob. Men så fik jeg bare en vådserviet, og så var hun færdig. Jeg var ude efter 20 min:(

For det ikke skal være løgn, så ser jeg her bagefter, at hun har sat prisen ned med 100 kr, hvilket hun ikke sagde noget om til mig, da jeg stak hende 1000 kr. (800 kr. + ekstra SF). 

Hun er her 14 dage endnu. Så stopper hun helt. Jeg sagde: “Good for you”. Hun svarede: “I know”. Ikke noget tab for branchen;)

Miller’s 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Miller's Crossing skrev, for 31 minutter siden:

I dag besøgte jeg Emma, som jeg efter lidt research ikke kunne finde noget på.  Men jeg havde læst herinde, at hun boede sammen med Playful Violet, og at hun var set og så rigtig sød ud. Samtidig var Violet til GFE, så mon ikke Emma også var det?

Så jeg tog chancen. Jeg håbede jo, at jeg kunne finde guld til drengene. Ligesom @frenchlover1Det kom jeg til at fortryde. 

Stedet er på en gade på Vesterbro kendt for sine mørke udendørs gadepiger. Jeg har aldrig været til gadepiger, men en enkelt gang var jeg forbi i en brandert. Det skal man ikke gøre. En for mig rigtig lækker mørk pige fik mig lokket med, men hun kiggede sig hele tiden omkring sikkert efter hendes pimp, og det viste sig, at hun ikke havde noget sted indendørs. Så vi endte i en nedkørsel til en garage, hvor jeg heldigvis besindede mig og fik sagt pænt nej tak:huh:

Nå, tilbage til Emma. Pigen er til den ret buttede side. Kun få af hendes pics viser dette. Men det kan jeg normalt godt leve med. Billederne er dog misvisende. Hun taler faktisk meget godt engelsk, men jeg skulle hive ordene ud af hende. Altså ikke noget small-talk og ikke nogen særlig kemi. Hendes ansigt er ikke så kønt som på pics, men sødt nok. Pæne bryster i en B - skål. 

Da vi gik i gang med sexen fandt jeg hurtigt ud af, at det var en af de piger, hvor det bare skulle overstås. Lige på og hårdt - ikke noget der bare mindede om kys, nærvær og GFE. Jeg prøvede flere gange med tantekys, men hun vendte kinden til. Selve sexen gjorde hun egentlig meget godt. Jeg fik (vanen tro) både SuperFransk og et godt CowGirl, som blev afsluttet med et handjob. Men så fik jeg bare en vådserviet, og så var hun færdig. Jeg var ude efter 20 min:(

For det ikke skal være løgn, så ser jeg her bagefter, at hun har sat prisen ned med 100 kr, hvilket hun ikke sagde noget om til mig, da jeg stak hende 1000 kr. (800 kr. + ekstra SF). 

Hun er her 14 dage endnu. Så stopper hun helt. Jeg sagde: “Good for you”. Hun svarede: “I know”. Ikke noget tab for branchen;)

Miller’s 

Ikke noget tab for brancen slutter du af med ? Du tænker simpelthen på brancen og ikke på det stalkes pigebarn som sikkert ikke har det godt ? Kunne det tænkes at hun arbejder for bagmænd som har sat prisen ned.

Du overlever nok de 100 kr som du har givet for meget håber jeg.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

For det ikke skal være løgn, så ser jeg her bagefter, at hun har sat prisen ned med 100 kr, hvilket hun ikke sagde noget om til mig, da jeg stak hende 1000 kr. (800 kr. + ekstra SF). 

 

Du forventer en ung, sprød skønhed. GFE, super fransk, tungekys i 30 min til under 1.000.... Beklager der tabte du mig. Pris og kvalitet følges som regel ad. Og hvis 100 kr. betyder meget for dig, undre det mig du ikke har valgt en af de mange der har 30 min til billigere penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 50 minutter siden:

Ikke noget tab for brancen slutter du af med ? Du tænker simpelthen på brancen og ikke på det stalkes pigebarn som sikkert ikke har det godt ? Kunne det tænkes at hun arbejder for bagmænd som har sat prisen ned.

Du overlever nok de 100 kr som du har givet for meget håber jeg.

Jeg tror ikke, du har læst nogen af mine tidligere indlæg, når du kan skrive sådan noget vås:(

Jeg har altid dyb respekt for både pigerne og deres hverv. Men i dette tilfælde er der tale om en pige, som jeg for det første ikke tror har nogle bagmænd. For det andet tror jeg bestemt, hun er her helt frivilligt. Hun virkede ikke som en stakkel, men var selvsikker og ikke tvunget til noget som helst. Nej - jeg fornemmede en pige, der gerne vil tjene nogle hurtige penge, men ikke ønsker at give kunden det, de kommer for. 

De 100 kr havde jeg hellere end gerne givet i drikkepenge, hvis ydelsen havde været god, men at give 100 kr for meget for 20 min., der bare skulle overstås, det var så bare den berømte prik over i’et.

Og en anden gang behøver du ikke at citere hele indlægget, men kun den tekst, du vil kommentere på.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 8 minutter siden:

Du forventer en ung, sprød skønhed. GFE, super fransk, tungekys i 30 min til under 1.000.... Beklager der tabte du mig. Pris og kvalitet følges som regel ad. Og hvis 100 kr. betyder meget for dig, undre det mig du ikke har valgt en af de mange der har 30 min til billigere penge.

Jeg forstår ikke din kritik. En pris på 1000 kr for 30 min er ikke billigt. Det er faktisk i den dyre ende. Det er 200 kr. mere, end hvad Ava tager. Og samme pris som hos Barbara Smile. Og når jeg betaler 1000 kr. forventer jeg da lidt indlevelse og nærvær. Og jeg fik 20 min. uden noget af det. 

De 100 kr. betyder intet for mig, men som jeg lige har svaret, så er det princippet, at hun ikke nævnte den rigtige pris og efterfølgende gav mig en mindre god oplevelse. 

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Miller's Crossing skrev, Lige nu:

Jeg forstår ikke din kritik. En pris på 1000 kr for 30 min er ikke billigt. Det er faktisk i den dyre ende. Og når jeg betaler 1000 kr. forventer jeg da lidt indlevelse og nærvær. Og jeg fik 20 min. uden noget af det. 

De 100 kr. betyder intet for mig, men som jeg lige har svaret, så er det princippet, at hun ikke nævnte den rigtige pris og efterfølgende gav mig en mindre god oplevelse. 

Ikke for at starte en diskussion omkring penge, men der er da rigtig mange der tager både mindre og sandelig også mere. Har selv prøvet begge ender af skalaen og må indrømme at jeg de steder hvor jeg har betalt 1.300 - 1.500 for 30 min har oplevelsen altid været helt i top.

Men beklager hvis jeg var lidt grov på aftrækkeren @Miller's Crossing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Miller's Crossing skrev, for 51 minutter siden:

@Svpe1970 Alt i orden, men jeg blev lidt knotten over to negative indlæg, efter at jeg for en gangs skyld har givet en mindre positiv, men ærlig anmeldelse. 

@Miller's Crossing Forstår dig til fulde. Også derfor jeg beklagede:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 1 time siden:

Ikke for at starte en diskussion omkring penge, men der er da rigtig mange der tager både mindre og sandelig også mere. Har selv prøvet begge ender af skalaen og må indrømme at jeg de steder hvor jeg har betalt 1.300 - 1.500 for 30 min har oplevelsen altid været helt i top.

Men beklager hvis jeg var lidt grov på aftrækkeren @Miller's Crossing.

Jeg kan på ingen måde bekræfte at oplevelsen altid er i top, der hvor prisen er 1.300-1.500 for 30 minutter. Slet, slet ikke!

Og jeg kan tilføje, at der kan fås super betjening hos piger, der pt. er i København til både 800, 900 og 1.100 kr. for en halv time :-) , og vel at mærke hos piger, som ikke kunne drømme om at at undlade at give tilbage, hvis beløbet man betaler er 100 kr. mere end listeprisen.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveThaiMassage skrev, for 16 timer siden:

Ikke noget tab for brancen slutter du af med ? Du tænker simpelthen på brancen og ikke på det stalkes pigebarn som sikkert ikke har det godt ? Kunne det tænkes at hun arbejder for bagmænd som har sat prisen ned.

Du overlever nok de 100 kr som du har givet for meget håber jeg.

 

 

 

Var det virkelig den konklusion du kom frem til efter at have læst hans indlæg? Wow! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 17 timer siden:

Beklager der tabte du mig. 

Hvordan kan det være interessant for andre end dig selv? Det absolut muligt at få det efterspurgte for 1.000 for ½ time. Din filosofi er verdensfjern, hvilket du ville opdage ved at læse eller prøve noget mere.

 

EDIT: Okay, jeg kan se du trak i land senere. Jeg reagerer bare lige så automatisk på den slags automat-indlæg.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 18 timer siden:

hun har sat prisen ned

Jeg havde hende på måske+listen. Men en kort periode pillede hun sex af programmet og så kom det på igen. Måske bare mens, men også et muligt tegn på at hun helst vil undgå det - derfor slettet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Bebop skrev, 1 time siden:

Din filosofi er verdensfjern, hvilket du ville opdage ved at læse eller prøve noget mere.

 

Din mening om min filosofi, hvad jeg har læst og prøvet kunne ikke rage mig mindre.....

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 45 minutter siden:

Din mening om min filosofi, hvad jeg har læst og prøvet kunne ikke rage mig mindre.....

God dag.

Det handler ikke om min mening, men om at din mening er irrelevant og baseret på uvidenhed. Det er ikke "en mening", men et faktum, som kan dokumenteres, fx ved at du læser her på sitet. Du begik to objektive fejl: For det første opstillede du en stråmand om, hvad Millers forventede af sit besøg. Han skrev ikke, at han forventede alle de ting du påstod. Dernæst er det dokumenteret i et hav af anmeldelser, at det som Millers søgte kan findes til den pris (og for den sags skyld også billigere). Dit opkast er derfor komplet irrelevant for samtlige brugere af Eroguide. Inkl. dig selv, egentlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Bebop skrev, for 14 timer siden:

Dit opkast er derfor komplet irrelevant for samtlige brugere af Eroguide. Inkl. dig selv, egentlig.

Dit sprogbrug taler vist for sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...