Hop til indhold
ÆgteSarahCassiopeia

ADVARSEL FOR ALLE PIGER! SØNDERJYLLAND

Recommended Posts

Jeg er glædespige i Syd og Sønderjylland. (Og i kbh)

Han hentede mig, og så kørte vi ud i skoven. Vi havde sex, dog forstod han ikke, at jeg ikke gjorde uden kondom. Alligevel ville han gerne til sidst have med kondom. 

Efter sex ville jeg sætte mig ind i bilen, han slog mig og smed min telefon ud af vinduet og læste døren. Jeg fik ikke mine penge, for dem tog han. 

Han efterladte mig ude i skoven.

 

Manden er normal bygget, 170-180, sort bmw (muligvis BMW x 5), store blå øjne og sort kasket. Barnesæde i bilen på venstre side. Mere kan jeg ikke huske. Det skete kl 17.00-17.20. 

Han hentede mig i Aabenraa. 

 

Jeg er utrolig rystet. Hvis nogen kan bruge denne information til noget, eller kender en med lignende beskrivelse, så må i gerne skrive. 

 

Kh Sarah.

Redigeret af Bryan Mills
Nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
ÆgteSarahCassiopeia skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er glædespige i Syd og Sønderjylland. (Og i kbh)

Han hentede mig, og så kørte vi ud i skoven. Vi havde sex, dog forstod han ikke, at jeg ikke gjorde uden kondom. Alligevel ville han gerne til sidst have med kondom. 

Efter sex ville jeg sætte mig ind i bilen, han slog mig og smed min telefon ud af vinduet og læste døren. Jeg fik ikke mine penge, for dem tog han. 

Han efterladte mig ude i skoven.

 

Manden er normal bygget, 170-180, sort bmw (muligvis BMW x 5), store blå øjne og sort kasket. Barnesæde i bilen på venstre side. Mere kan jeg ikke huske. Det skete kl 17.00-17.20. 

Han hentede mig i Aabenraa. 

 

Jeg er utrolig rystet. Hvis nogen kan bruge denne information til noget, eller kender en med lignende beskrivelse, så må i gerne skrive. 

 

Kh Sarah.

Frygtelig oplevelse. Er virkelig rystet over der findes så sølle mænd. Håber du har nogle flere data på ham du ikke kan dele her så du kan gå til politiet. Telefonnummer eller lign? Og øv du ikke fik registreringsnummeret på bilen. Så havde det været nemmere for politiet for han optjener virkelig at blive straffet. Og ikke kun af politiet hvis du forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 5 minutter siden:

han optjener virkelig at blive straffet. Og ikke kun af politiet hvis du forstår.

Det er ikke op til politiet at straffe - kun at fange forbrydere. Retssystemet vil derimod, hvis han fanges, kunne idømme ham en passende straf ;-)
Selvtægt skal man normalt holde sig fra, da det hurtigt stiller en i et dårligere lys end forbryderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:


Selvtægt skal man normalt holde sig fra, da det hurtigt stiller en i et dårligere lys end forbryderen.

Langt hen af vejen enig med dig. Der er dog situationer hvor vores såkaldte retssystem ikke slår til med passende straf for ugerningen. Har mange eksempler på dette og ikke kun ved vold. Men også med, typisk for den skyldige, mindre pengebeløb der ikke betales for udført arbejde. Dette kan ikke anmeldes og at anlægge sag i sådanne tilfælde koster en del tid og penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
ÆgteSarahCassiopeia skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har overvejet at kontakte politiet. Vi er jo kørt forbi lyskryds med kamera, så de kan fange hans nummerplade der, tænker jeg. 

"Overvejet"..?

Hvorfor skriver du så her - når du kun overvejer..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÆgteSarahCassiopeia skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har overvejet at kontakte politiet. Vi er jo kørt forbi lyskryds med kamera, så de kan fange hans nummerplade der, tænker jeg. 

Du skal gå til politiet. Nu siger jeg lige et men, kontakt først en advokat og snak med HENDE om hvilken paragraf du vil sigte ham efter, jeg ved godt du ikke kan sigte ham, man hvis du har "sigte" kortet med er det svære for politiet at henlægge sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bør politianmelde sådan en hændelse. Det hjælper også meget i forhold til at få erstattet din telefon af forsikringsselskabet. Hvis du ikke har noget på ham, telefonnummer eller nummerplade, tror jeg dog, det bliver svært for politiet. Men det er vel ret beset sex uden samtykke og helt bestemt vold han kan tiltales for. Så de vil forsøge at opklare sagen for at få manden sigtet for den grove hændelse.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
WhoKnowsWhat skrev, for 17 minutter siden:

"Overvejet"..?

Hvorfor skriver du så her - når du kun overvejer..?

Hun skriver vel her for at advare andre glædespiger, hvilket jeg personligt er glad for. 

Redigeret af Nannas Hjørne
Autocorrect

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jenslillemandhansenv2 skrev, for 41 minutter siden:

Du skal gå til politiet. Nu siger jeg lige et men, kontakt først en advokat og snak med HENDE om hvilken paragraf du vil sigte ham efter, jeg ved godt du ikke kan sigte ham, man hvis du har "sigte" kortet med er det svære for politiet at henlægge sagen.

Det er op til politiet og anklagemyndigheden om der skal rejses sigtelse/tiltale.

I så fald vil det højst sandsyndligt blive efter straffelovens §§ 244 og 291, stk. 1.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 2 minutter siden:

Det er op til politiet og anklagemyndigheden om der skal rejses sigtelse/tiltale.

I så fald vil det højst sandsyndligt blive efter straffelovens §§ 244 og 291, stk. 1.

Politiet sigter og anklagemyndigheden tiltaler. Men lad os ikke afspore tråden med en debat om det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Joey Joe Joe skrev, Lige nu:

Politiet sigter og anklagemyndigheden tiltaler. Men lad os ikke afspore tråden med en debat om det :)

Det er også det jeg skriver. Bemærk /.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bedste trådstarter kan gøre er, at tage på hospitalet og få dokumenteret slag. Dernæst saml de oplysninger, der kan være relevante og så meld det til politiet. I så fald vil der være størst chance for at kunne dømme gerningspersonen og der vil være større chance for at han ikke udsætter andre piger for lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sutteålen skrev, Lige nu:

Det er også det jeg skriver. Bemærk /.

Ælsker  jeres  skarphed  - godt  der  findes  intelligente  mennesker  i sådan  et  forum. 

Hvad  siger  de  2 paragraffer  du  har  nævnt  i tidligere  indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Tak for du advarede os. Jeg håber du er ok. Kram. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sarah, surt du skulle udsættes for sådan et svin. :(

han skal anmeldes til politiet, han bør sigtes for vold og røveri. 

har du kondomet? Dna

 

Redigeret af La Capra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man slår bare ikke på en kvinde! For helvede, jeg håber manden bliver fanget og dømt til fængsel, så han kan få den rette behandling derinde.
Ækle satan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÆgteSarahCassiopeia skrev, 1 time siden:

Jeg har overvejet at kontakte politiet. Vi er jo kørt forbi lyskryds med kamera, så de kan fange hans nummerplade der, tænker jeg. 

Du skal sgu ikke overvejer det, du SKAL tag fat i politiet med det her..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Ælsker  jeres  skarphed  - godt  der  findes  intelligente  mennesker  i sådan  et  forum. 

Hvad  siger  de  2 paragraffer  du  har  nævnt  i tidligere  indlæg?

§ 244 er ordinær vold, som omfattet slaget. § 291 er hærværk, som evt. kunne finde anvendelse hvis mobilet er beskadiget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ÆgteSarahCassiopeia det er vigtigt at du giver politiet mobilnummeret. Selvom det sikkert er et taletidskort, kan han spores alligevel. Hvis han har brugt en gammel telefon, kan det spores hvilke andre sim-kort der eventuelt har været brugt i samme telefon (og politiet kan gå til de "tidligere" ejere for at se om bilen matcher). Er det en ny telefon, hvor kun det ene simkort er brugt, kan det spores hvor/hvornår den er købt. Er den købt på kort, er det ligetil. Er den købt kontant, ligger butikken muligvis inde med overvågningsbilleder politiet kan bruge.

Det er vigtigt du går til politiet. Det er også vigtigt at du får dem til at indse at manden er farlig. Indser de det, vil de bruge tiden på at spore ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...