Hop til indhold
HamDenNye11

Monika Aalborg

Recommended Posts

Hej Alle,

Har luret et stykke tid herinde og har længe overvejet at prøve min første GP.

Jeg er faldet over Monika's annoncer flere gange og det er altså bare hende der tiltaler mig mest.

Men jeg kan kun finde en anmeldelse der er 2 år gammel.

Er der nogen der har været ved hende for nyligt og måske kan give en lille anmeldelse?

https://annoncelight.dk/showad/255300
https://annoncelight.dk/showad/230550

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 4 timer siden:

Før jeg lavede dette indlæg havde jeg også brugt søgefunktionen. Men finder kun et par gamle anmeldelser som alle er +1 år gamel.

Som jeg skriver i mit indlæg søger jeg nogen der måske har været der for NYLIGT. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@HamDenNye11 du kan roligt besøge Monika. Hun er super lækker, nede på jorden og fantastisk sød. Jeg har besøgt hende flere gange og går derfra stor smilende hver gang

Giv lige din anmeldelse af hende når du har være der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg også skrive under på, @HamDenNye11- har også været der flere gange, og hun er både køn, sød og lækker. Jeg vil dog sige, at indlevelsen ikke er den mest ægte jeg har oplevet, men jeg besøger hende gerne alligevel. Det er i hvert fald ikke udseendet hun falder på, og billederne er helt ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Monika har min varmeste anbefaling. Super smuk kvinde, lidt genert og stille, men lækker og serviceminded er hun. 
 

Hun er nem at skrive med og lave aftaler med. Holder hvad hun lover o.s.v. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

Lige en sen tilbagemelding.

Jeg prøvede at få en aftale i hus med monika i torsdags sidste uge. Jeg har tidligere læst at man bare skal være bund ærlig, så det var jeg. Forklarede det var min første gang og vi blev enige om 30 min med 2 udløsninger til 1000 kr. Hun sagde jeg skulle skrive 1 time før jeg var der.

Til sidst slutter jeg af med at spørge om der var noget problem i at jeg er en smule overvægtig. Jeg forklare hende at jeg er 182 og vejer 120 kg. Jeg skriver også at hvis det er et problem skal hun blot sige til da det er vigtigt vi begge har en god oplevelse.

Jeg får desværre aldrig et svar tilbage. Rigtig ærgerligt, ville virkelig gerne have mødtes med hende.

Jeg må bare op på hesten igen og finde en anden som vækker min interesse. Tror jeg venter til sweet sophie er tilbage i august

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
HamDenNye11 skrev, for 51 minutter siden:

Hej igen.

Lige en sen tilbagemelding.

Jeg prøvede at få en aftale i hus med monika i torsdags sidste uge. Jeg har tidligere læst at man bare skal være bund ærlig, så det var jeg. Forklarede det var min første gang og vi blev enige om 30 min med 2 udløsninger til 1000 kr. Hun sagde jeg skulle skrive 1 time før jeg var der.

Til sidst slutter jeg af med at spørge om der var noget problem i at jeg er en smule overvægtig. Jeg forklare hende at jeg er 182 og vejer 120 kg. Jeg skriver også at hvis det er et problem skal hun blot sige til da det er vigtigt vi begge har en god oplevelse.

Jeg får desværre aldrig et svar tilbage. Rigtig ærgerligt, ville virkelig gerne have mødtes med hende.

Jeg må bare op på hesten igen og finde en anden som vækker min interesse. Tror jeg venter til sweet sophie er tilbage i august

Tror måske du skal prøve at ringe til hende. Jeg har prøvet før, hvor hun oprigtig påstår, at hun ikke har modtaget beskeden. Har også stået foran hendes opgang og afventet, hvor jeg skulle trykke for til sidst at måtte ringe. Hun har der undret sig over jeg ikke svarede på beskeder, som jeg jo så ikke fik. Men kunne se på hendes telefon, at hun havde sendt dem. Modtog dem så efter vi var færdige :-) 

Det er så træls, hvis der er gået noget galt med beskederne. Ring til hende og spørg. Hun er rigtig sød. 
 

Synes dog ikke du skal satse på to udløsninger på 30 min. Gå efter en og giv dig god tid til at nå frem til den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...