Hop til indhold

Besøg hos Gina Faith

Featured Replies

Skrevet

Jeg har længe set på hendes hjemmeside da flere herinde havde skrevet godt om herinde. Men hendes vagttider passede ikke med mine så der måtte gå lidt inden jeg fik det til at passe og dette skete så i fredags. Hvor jeg fik lavet en aftale sidst på dagen.

Jeg kørte glad af sted til adressen og ankom til det lille hus, ringede på dørklokken, døren blev åbnet og jeg blev vist ind i det flotteste boudoir jeg har set. Jeg spurgte efter en skylder efter en land dag på jobbet.

Der gik lidt inden den skønne Gina kom ind i rummet og jeg må sige jeg bliv glad af at se hende hun er dejlig. Der blev sagt hej med kys og hun kunne se jeg var ny kunde hos hende. Der gik ikke længe før hun synes der var varmt og jeg skulle have det sidste tøj af. Hun gik ellers i gang med at lege med den og den blev hurtig glad. Hvor på der ellers blevet kærlig af den. Lidt leg og hun ville have mig over i den store kongeseng som er den eneste største seng jeg har set, for at forsætte hendes kærlig legen med den. Hvor jeg til sidst ikke kunne klare mere og måtte af med det, stilling 1-0 til hende. Der måtte en lille pause til så var den klar igen til leg og hun begyndte igen at hygge om den, hvor der blev sat gummi på drengen og så i gang med sexen som var fantastisk det har hun styr på kom i den 7 himmel, efter lidt tid måtte hun overgive sig og hun fik en dejlig orgasme det kunne både høres og ses, stilling 1-1.

Der måtte hun have en pause, hun spurgte om hun måtte sutte mig mens og det måtte selvfølgelig, hun var stadigvæk liderlig det kunne man se da hun suttede løs, dejlig syn at hun kan lide det hun laver. Der blev jeg nød til at smage hende og jeg begyndte det var sgu dejligt, hun blev dejlig våd og liderlig og der måtte hun overgive sig igen efter endnu en orgasme, stilling 2-1 til mig.

Det var tid til 3 omgang, der endte med udløsning og orgasme, 3-2 til mig. Der blev hygge snakket lidt inden det var hjemad.

Alt i alt en rigtig god oplevelse af mit første besøg hos Gina, kommer jeg tilbage? Ja, helt bestemt hun vil have revanche og det skal hun da få.

Var 1 time nok? Bestemt ikke, jeg kunne godt have brugt 1 time mere.

Skønhed: I top

Liderlighed: I top

GFE: I top

Sted: I top

kvalitet: I top

Gentagelse: Bestemt

Tak Gina for en dejlig dag.

Skrevet

det er jo som end være der selv :) ihverfal når man har væren der og ved hvad du skriver om

gina er en fantastik pige og garenti for god oplevse

Skrevet

Ja, Gina Faith er topklasse.

Har siden jeg selv var hos hende sammenlignet andre glædespiger med det hun gav. Godt for hende og ikke så godt for de andre.

Det er svært for andre at hamle om med hende. Tror jeg smider en lille note om mine oplevelser hos hende en af dagene.

Dejligt at høre, at hun stadig giver top oplevelser.

Skrevet

Dejligt at høre, at hun stadig giver top oplevelser.

Det har hun gjort i de snart 3-½ år, hvor jeg har har taget til Valby og Rødovre for at besøge hende, topklasse er vist det eneste ord, er dækker mine besøg hos Gina i den tid. Enkelt udtrykt, men sådan har det bare været hver eneste gang. :D

Mvh

smo

Skrevet

link tak :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Pyha kom hjem fra et forrygende besøg hos Gina. Havde booket en time med den skønne, men på vejen drillede kortet, så jeg måtte ind i banken. Det var der rigtig mange andre, der havde fået lyst til, så jeg blev noget forsinket, bankbesøget tog næste 40 minutter. Sendte en SMS, at jeg var forsinket ud i det pekuniære, et venligt svar...vi ses når du kommer.

Vel fremme med tyve minutters forsinkelse mødte jeg endelig Gina. Tænk at få lov til at lege med sådan en pige, fræk, lækker krop, sød o.s.v hæld selv superlativer på.

Efter en dejlig kneppetur, hvor hun mistænkte mig for at være meget ung (fik måske skudt kanonen lidt vel hurtigt af) lå vi og hyggede før anden runde tog sin begyndelse. Gina var meget ihærdig og jeg kom faktisk to gange, men "tørt" ingen safter der væltede ud. Jeg fik både svensk, dansk og en oliemassage. Næste gang skal vi prøve doggy henover sengen og jeg skal da også prøve hendes oliebodymassage, så tror I jeg kommer igen?

Og Gina virkede ikke irriteret over min forsinkelse og jeg fik +fuld time.

Hun er det værd.

Skrevet

Og Gina virkede ikke irriteret over min forsinkelse og jeg fik +fuld time.

Hun er det værd.

Jamen sådan er hun jo bare, så det er derfor at vi er så mange glade og tilfredse gæster, der skriver igen og igen positivt om vore oplevelser på boards som dette. Ingen streess - fuld fokus fra hende når man er blevet lukket ind i boudoiret/kontoret

Og ingen af de positive kommentarer er overdrevne. hun er en ENER, som man er glad for at møde. hver gang.

Mvh

smo

• 1 month later...
Skrevet

Det var tid til 3 omgang, der endte med udløsning og orgasme, 3-2 til mig. Der blev hygge snakket lidt inden det var hjemad.Gentagelse: Bestemt

Tak Gina for en dejlig dag.

Med den præstaton gør du det vel næsten umuligt for andre at komme forbi uden at skulle gå med røde ører. Det bliver svært at matche sådan en indsats. :shock:

Mvh

smo

Skrevet

Med den præstaton gør du det vel næsten umuligt for andre at komme forbi uden at skulle gå med røde ører. Det bliver svært at matche sådan en indsats. :shock:

Mvh

smo

Nu er det jo sjældent at der skrives på pergamenterne herinde uden at der også små pyntes lidt på de mandlige præstationer og udstyrsniveau. En ganske naturlig ting.

Og så er det vel ikke en konkurrence. Så længe det besøg du har er en succes i dine øjne, så kan det vel i realiteten være ligegyldigt at gudinden "kom" 18 gange his den tidligere gæst.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.