Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi Maneewan i Randers et par gange her på det sidste. Hvis man trænger til en god og hård massage er det eet af stederne man skal vælge i Randers. Ning som har butikken er en lille thai pige på omkring 45- 50 år  hun er frisk og kvik , og vil gerne snakke.  Massage 1 1/2 - 2 timer for 500kr og hj + 200

Ha en god sommer derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonthai skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været forbi Maneewan i Randers et par gange her på det sidste. Hvis man trænger til en god og hård massage er det eet af stederne man skal vælge i Randers. Ning som har butikken er en lille thai pige på omkring 45- 50 år  hun er frisk og kvik , og vil gerne snakke.  Massage 1 1/2 - 2 timer for 500kr og hj + 200

Ha en god sommer derude...

har du et telefon nummer. ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hulk79 skrev, for 5 timer siden:

Så den er ikke Grøn som ejer selv har skrevet her inde :P

Nok sådan gul, hj er ikke sex, som hun siger ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har lige været forbi i dag men der stod i døren at hun var flyttet til Rådhustorvet 2a i midtbyen. Men der kunne jeg ikke finde hende. Er hun stoppet eller er der nogle der ved noget, her havde jeg ellers lige glædet mig til en omgang massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bjørnebandit skrev, for 11 timer siden:

Hej jeg har lige været forbi i dag men der stod i døren at hun var flyttet til Rådhustorvet 2a i midtbyen. Men der kunne jeg ikke finde hende. Er hun stoppet eller er der nogle der ved noget, her havde jeg ellers lige glædet mig til en omgang massage 

Hej min ven ,hvis du  nu ringer til hende ,  saa  kan hun sikkert svare dig ,  Nummer finder du  hvis du  scroller op i chatten (  CUmonthai skrev !! )

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

Hej min ven ,hvis du  nu ringer til hende ,  saa  kan hun sikkert svare dig ,  Nummer finder du  hvis du  scroller op i chatten (  CUmonthai skrev !! )

Hej jeg forsøgte at ringe til hende flere gange men kunne ikke komme i gennem. Men hun skrev til mig i går aftes, så nu er mysteriet løst, og hun er ikke flyttet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...