Guest Aros Skrevet 22. April, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/46739/le ... us-imorgen Hej jeg er en ung pige som søgergratis lektiehjælp i kemi af en som underviser i kemi eller kemistuderende ??Det haster meget i og med eksamen tiden er meget tæt på. Hvis du hjælper mig med kemi på B så får du sex for hjælpen.En som kan hjælpe med en rapport imorgen? hyggedel skal du selv have stedet ... såfrem du ikke er en underviser eller kemstuderende så lade være med at skrive til mig Det er da et tilbud, hvis man ellers ved noget om faget. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2013 På den ene side synes jeg den er sjov. På den anden side, den mere alvorlige, så synes jeg den sender nogle paniske signaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2013 HA... jeg ved temmelig meget om kemi, men jeg synes også det ser en kende desperat ud ... men selvfølgelig - hvorfor ikke :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. April, 2013 Enig i, at det virker en kende desperat, men også noget atypisk. Men om det er pengenød eller læringsnød der er årsagen til at en pige starter i branchen kommer for mig at se ud på et. Jeg ved godt, at det langt fra er alle piger, hvor pengenød er årsagen til at de starter i branchen, men de findes altså også i et vist omfang. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. April, 2013 Men om det er pengenød eller læringsnød der er årsagen til at en pige starter i branchen kommer for mig at se ud på et. Jeg ved godt, at det langt fra er alle piger, hvor pengenød er årsagen til at de starter i branchen, men de findes altså også i et vist omfang. Så sandt Aros... og man må sige at du har ret i at det er en atypisk annonce :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. April, 2013 Lad mig lige støve mine gamle kemi rapporter frem, de var til 10-11 taller Hun forventer at man laver rapporter for hende mens hun give BJ :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 23. April, 2013 Jeg har nu set annoncen før - så mon ikke det er jævnligt hun trænger til lidt hjælp :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. April, 2013 Hun forventer at man laver rapporter for hende mens hun give BJ Så ER hun desperat, for hun risikerer jo i høj grad at få hvide pletter på rapporten :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. April, 2013 Så ER hun desperat, for hun risikerer jo i høj grad at få hvide pletter på rapporten det er jo med gummi ikke :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg