Hop til indhold

Kemi-nørder se her

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/annonce/46739/le ... us-imorgen

Hej jeg er en ung pige som søgergratis lektiehjælp i kemi af en som underviser i kemi eller kemistuderende ??Det haster meget i og med eksamen tiden er meget tæt på. Hvis du hjælper mig med kemi på B så får du sex for hjælpen.En som kan hjælpe med en rapport imorgen? hyggedel skal du selv have stedet ...:-)

såfrem du ikke er en underviser eller kemstuderende så lade være med at skrive til mig

Det er da et tilbud, hvis man ellers ved noget om faget. ;)

Skrevet

På den ene side synes jeg den er sjov. På den anden side, den mere alvorlige, så synes jeg den sender nogle paniske signaler.

Skrevet

HA... jeg ved temmelig meget om kemi, men jeg synes også det ser en kende desperat ud :)

... men selvfølgelig - hvorfor ikke :)

Skrevet

Enig i, at det virker en kende desperat, men også noget atypisk. Men om det er pengenød eller læringsnød der er årsagen til at en pige starter i branchen kommer for mig at se ud på et. Jeg ved godt, at det langt fra er alle piger, hvor pengenød er årsagen til at de starter i branchen, men de findes altså også i et vist omfang. ;)

Skrevet

Men om det er pengenød eller læringsnød der er årsagen til at en pige starter i branchen kommer for mig at se ud på et. Jeg ved godt, at det langt fra er alle piger, hvor pengenød er årsagen til at de starter i branchen, men de findes altså også i et vist omfang.

Så sandt Aros... og man må sige at du har ret i at det er en atypisk annonce :D

Skrevet

Jeg har nu set annoncen før - så mon ikke det er jævnligt hun trænger til lidt hjælp :D

Skrevet
Hun forventer at man laver rapporter for hende mens hun give BJ :lol:
Så ER hun desperat, for hun risikerer jo i høj grad at få hvide pletter på rapporten :lol::lol: :lol:
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.