Guest Helipad Skrevet 14. Juli, 2020 Hej Hvordan kan det vær, hvis man vil sende en besked, at man får meddelelsen om, " du har kun mulighed for at sende 0 beskeder i døgnet"? Kræver det en slags rang at sende beskeder eller?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 720 Skrevet 14. Juli, 2020 Jeg kan godt sende dig en besked og jeg er ikke noget specielt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helipad Skrevet 14. Juli, 2020 hehe, underligt - jeg kan bare ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helipad Skrevet 14. Juli, 2020 Tak for testen. Jeg må se i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 14. Juli, 2020 Nye kan ikke skrive beskeder til at begynde med. Jeg ved ikke hvor lang der går, det står sikkert i retningslinjerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helipad Skrevet 14. Juli, 2020 ok, takker. Jeg må læse dem igen i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 15. Juli, 2020 Der skal gå 24 timer fra du oprettede dig til du kan sende en besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 15. Juli, 2020 står der ikke et sted når man opretter sig at man ikke kan sende beskeder de første 24 timer eller tager jeg fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 15. Juli, 2020 BlackMagic2020 skrev, Lige nu: står der ikke et sted når man opretter sig at man ikke kan sende beskeder de første 24 timer eller tager jeg fejl Ikke noget jeg lagde mærke til da jeg oprettede mig i sin tid, og havde samme spørgsmål. Men mæske en opfordring til admin at gære opmærksom på det (eller mere tydeligt) når man opretter sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 15. Juli, 2020 De 24 timer formentlig indført for at hindre spam Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 15. Juli, 2020 (edited) For at være lidt flabet: nye medlemmer skal ikke tro, de er noget. Spøg til side: velkommen til lille EG. Du er forhåbentlig ikke blevet medlem kun for at sende en PM. Under "Fedback om EG" er der på første side 2 tråde om samme spørgsmål. Redigeret 15. Juli, 2020 af Krølle Bølle Jr. Tiljelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helipad Skrevet 15. Juli, 2020 (edited) Hej igen & tak Må bare sige, der er super dejlige og hjælpsomme mennekser her inde, tak alle sammen og nej, jeg har nok tænkt mig at bruge eg til lidt mere end bare 1 pm Redigeret 15. Juli, 2020 af Helipad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg