Hop til indhold

Black candy Randers

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogle der har været hos Hende for nylig. Jeg kan se hendes profil på sugardaters, der skriver hun hun har en piercing, er der nogle der ved hvor hun har den, kan nemlig ikke se den på billederne. Håber nogle kan hjælpe

Skrevet

Nu vil jeg nødigt komme til at virke smart, men har du prøvet at skrive en besked til hende. 
Jeg har altid kun oplevet hende sød, smilende og kundeminded :)

Skrevet
  • Author

Hej 8620 jeg har skrevet til hende både her inde og igennem sugar men har ikke fået svar tilbage 

Skrevet
bjørnebandit skrev, for 2 timer siden:

Slet ingen der ved noget 

Åh mener dog stivert kom med et brugbart :huh: sorry igen min dålige humor, men der ligger faktisk om ikk en så i hvert fald flere tråde om netop hende herinde, søg :lol:

• 3 weeks later...
Skrevet

Tror i hun er klar på en trekant

Skrevet
Randers15 skrev, for 2 timer siden:

Tror i hun er klar på en trekant

Gætter JA – men skriv og spørg hende ;)

• 1 month later...
Skrevet

Hun snakker som et vandfald så man næsten taber potenser, og så har hun travlt med at sidde og rode med sin mobil med den ene hånd imens at hun giver massage. Ikke noget der for mig giver lyst til en gentagelse. 

Skrevet

Se min anmeldelse fra i dag:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.