bjørnebandit 33 Skrevet 14. Juli, 2020 Hej er der nogle der har været hos Hende for nylig. Jeg kan se hendes profil på sugardaters, der skriver hun hun har en piercing, er der nogle der ved hvor hun har den, kan nemlig ikke se den på billederne. Håber nogle kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8620 44 Skrevet 15. Juli, 2020 Nu vil jeg nødigt komme til at virke smart, men har du prøvet at skrive en besked til hende. Jeg har altid kun oplevet hende sød, smilende og kundeminded :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 15. Juli, 2020 Hej 8620 jeg har skrevet til hende både her inde og igennem sugar men har ikke fået svar tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymann 6 Skrevet 15. Juli, 2020 Hun plejer at svare på opkald eller SMS https://annoncelight.dk/showad/294785 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 16. Juli, 2020 Hun er på to do listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 18. Juli, 2020 Slet ingen der ved noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 18. Juli, 2020 bjørnebandit skrev, for 2 timer siden: Slet ingen der ved noget Åh mener dog stivert kom med et brugbart sorry igen min dålige humor, men der ligger faktisk om ikk en så i hvert fald flere tråde om netop hende herinde, søg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers15 Skrevet 3. August, 2020 Tror i hun er klar på en trekant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. August, 2020 Randers15 skrev, for 2 timer siden: Tror i hun er klar på en trekant Gætter JA – men skriv og spørg hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 13. September, 2020 Hun snakker som et vandfald så man næsten taber potenser, og så har hun travlt med at sidde og rode med sin mobil med den ene hånd imens at hun giver massage. Ikke noget der for mig giver lyst til en gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 13. September, 2020 Se min anmeldelse fra i dag: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg