Hop til indhold

Recommended Posts

Er inde i en heldig stime med søde piger som Sandy, Cherry, Yaya, June, Nanna mf. 
Men af og til skal jeg kaste mig ud i nyt. Så er der noget spændende fra Chaba og Siam, eller andre af de gamle klinikker som ikke er på AL?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Er inde i en heldig stime med søde piger som Sandy, Cherry, Yaya, June, Nanna mf. 
Men af og til skal jeg kaste mig ud i nyt. Så er der noget spændende fra Chaba og Siam, eller andre af de gamle klinikker som ikke er på AL?

Dejligt du er inde i en god stime; Hr. Aarhuselsker; jeg er også Aarhusianer med megastort Aa; spenderer mine sysler hos Jasmine, PP, samt kbh..piger, når jeg er der ifm. arbejde - her er favoritterne (Kate, ankommer i morgen; Miranda, Lena og Lizbeth).

De respektive 5 piger du nævner, hvor holder de til?

Go´ aften til dig …..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 7 minutter siden:

Dejligt du er inde i en god stime; Hr. Aarhuselsker; jeg er også Aarhusianer med megastort Aa; spenderer mine sysler hos Jasmine, PP, samt kbh..piger, når jeg er der ifm. arbejde - her er favoritterne (Kate, ankommer i morgen; Miranda, Lena og Lizbeth).

De respektive 5 piger du nævner, hvor holder de til?

Go´ aften til dig …..

Find de 3 første på AL. De er i Århus. June er på hjørnet på Aldersrovej og Nanna er eller var på Siam. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Find de 3 første på AL. De er i Århus. June er på hjørnet på Aldersrovej og Nanna er eller var på Siam. 

TAKKER; har fundet pigerne …..  go´ vind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 4 minutter siden:

TAKKER; har fundet pigerne …..  go´ vind

der er lige et lille aber dabei, rigtig århusianer er man med bolle Å - det der dobbelt A er noget oppe fra Aalborg :) hehe

(og noget moderne smart, forbi vi gerne vil være internationale og tiltrække flere kinesiske studerende :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 6 minutter siden:

der er lige et lille aber dabei, rigtig århusianer er man med bolle Å - det der dobbelt A er noget oppe fra Aalborg :) hehe

(og noget moderne smart, forbi vi gerne vil være internationale og tiltrække flere kinesiske studerende :) )

Det var Nikklaj Vammel som fik det indført, sammen med "Aarhus- Danish for progress". Jeg har dårligt fået krøllet tæerne ud endnu :mrgreen:
I helt gamle dage hed det Aros, så Aarhus, og Århus da bolle å blev indført. Og vi boller gerne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det var Nikklaj Vammel som fik det indført, sammen med "Aarhus- Danish for progress". Jeg har dårligt fået krøllet tæerne ud endnu :mrgreen:
I helt gamle dage hed det Aros, så Aarhus, og Århus da bolle å blev indført. Og vi boller gerne :D

"Aarhus- Danish for progress" det der slogan havde jeg lykkeligt glemt 

nok noget at det mest latterlige slogan og kan huske de havde taget det fra en anden reklame dengang 

det er tæt på at være oppe omkring Letbanen i dumhed  - men det er en helt anden tråd, 

nej nej NEJ, slet ikke tænke på Letbanen og hvad de milliarder kunne være brugt bedre til før man skal sove, det er ikke godt for blodtrykket  :) haha

(som foreksempel at lave nogle busbaner som udryknings køretøjer også kunne bruge og El busser og undgå trafikkaos i hele midtbyen og så ville der stadig være et par millioner i overskud til ældreplejen )

nu skal jeg nok lade være med at afsporer mere ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Enig mht. Nikolaj Klammen;

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Dejligt at nogle holder gang i omsætningen i Århus ... een som jeg har kun råd til et måske to besøg om måneden ... mere rækker pensionen IKKE til ... men det er også godt nok, når man er er nærmere de 4 snese end de de 3 1/2 ... God jagt ... har lige været syd for grænsen, hvor de fleste steder er lukket pga Covid-19!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Update

Da der ikke er nogle af jer unge potente gutter der aner hvad der sker i byen, må den gamle mand her jo fyre op under elknallerten og suse til byen. 

Siam: Der er Nanna endnu, og hun kan det der med at pirre. Desværre er hun blevet meget focuseret på at få kondomet på og sad næsten og viftede med det fra starten. Sådan var det ikke sidst, så en eller anden må have forsøgt noget hun ikke var med på. 

Chaba: Der var ikke lys i bling-bling skiltet kl 10, men det var der da jeg kørte forbi igen ved godt 11 tiden. 
Af hensyn til batterikapacitet på den 3 hjulede elkabineknallert nåede jeg ikke rundt og fik checket andre steder, nu jeg var i staden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...