Hop til indhold
Sommer79

Kate Aalborg (I Just Fucked the PromQueen)

Recommended Posts

https://www.annoncelight.dk/showad/288405

Anmeldelser for mig er kun ved det ekstraordinære på både godt og ondt. Og HER var der noget ekstraordinært.
"I just fucked the promQueen" virker en smule hoverende, men for mig dækker det over lige at have været intim med den SMUKKESTE og mest fantastiske kvinde. Min række af kvinder både indenfor privaten og glædespiger strækker sig bredt.. Men KATE slår alle med flere længder.. WAUW en skønhed både på udseende, væremåde og frækhed.
Efter min mening sælger hun sig selv alt for billigt.. Men shhhh...

Kate er det bedste sex jeg har fået nogensinde, men der var også en følelse af gensidig kemi og tiltrækning. Der blev gjort ting under akten som slet ikke indgår i hendes "menu" og et par gange hviskede jeg hende i øret.. "I Did not pay for this" Da det bankede på døren og jeg sagde "Is My Time Up" (Og DET var den) skreg hun som svar.. NO, Just fuck me.. Og vi fortsatte... Gik langt over tid.. Også for langt.. Jeg skulle ha betalt for mere.. Desuden ELSKER jeg når en kvinde godt kan se hun ikke kan deepthroate en pik fordi den er for stor, men så aligevel gør et ihærdigt forsøg der betyder savl, gagginglyde og tårer i øjnene.. Sådan en lille petit sag, min pik er jo større end hendes hovede..

Kate: 10 ud af 10 Fantastisk smuk, sød og indlevende..
Sex: 9 ud af 10 Men det point der er trukket fra er udelukkende fordi hun er så fræk at jeg for første gang siden jeg var teenager er kommet på under en times sex.
Sted: 7 af 10 Ved andre rater det lavere pga beliggenhed/synlighed, men kun folk der VED det er et glædeshus tænker over det. Og hvis de ved det så tænker de nok ikke du er nasty. Der er ikke mange boliger omkring der kan følge med. Så det der trækker ned for mig er at Kate hører til et meget mere eksklusivt sted.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Haha 3
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen her til eroguide i dag ;-)

Det er da meget ufint af dig, at du først opretter en profil i dag, og at du først anmelder en pige i dag, når nu din “række af kvinder både indenfor privaten og glædespiger strækker sig bredt“ ;-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 2 timer siden:

min pik er jo større end hendes hovede..

….. har du et meget lille hoved?

Pigebarnet ser da ganske smuk og indbydende ud …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Velkommen her til eroguide i dag ;-)

Det er da meget ufint af dig, at du først opretter en profil i dag, og at du først anmelder en pige i dag, når nu din “række af kvinder både indenfor privaten og glædespiger strækker sig bredt“ ;-) 

Venligst

French

Ha Ha ja.. Men det er udelukkende fordi jeg ikke har haft en trang til at skrive anmeldelser før.. Men måske jeg skal begynde at gøre det.. Har eks en aftale med Danske Anna på Onsdag uge 30. DET glæder jeg mig til...

Og ja så bredt strækker min række af glædespiger sig ikke ha ha.. Tænker jeg er på ca 10. Hvor min debud var Danske Sandra Sommer i Nørresundby for et par år siden.. HUN var også en dejlig kvinde.. Så har der været lidt semi uheldige hist og her, men ikke direkte dårlige..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 2 timer siden:

….. har du et meget lille hoved?

Pigebarnet ser da ganske smuk og indbydende ud …..

ahva... Nu er det HENDE der er en meget petit lille lækkermås hvis hovede ikke er meget større end min pik..
Jeg har da bestemt heller ikke skrevet noget der kunne indikere at hun ikke er smuk..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Sommer79 skrev, for 1 time siden:

Ha Ha ja.. Men det er udelukkende fordi jeg ikke har haft en trang til at skrive anmeldelser før.. Men måske jeg skal begynde at gøre det.. Har eks en aftale med Danske Anna på Onsdag uge 30. DET glæder jeg mig til...

Og ja så bredt strækker min række af glædespiger sig ikke ha ha.. Tænker jeg er på ca 10. Hvor min debud var Danske Sandra Sommer i Nørresundby for et par år siden.. HUN var også en dejlig kvinde.. Så har der været lidt semi uheldige hist og her, men ikke direkte dårlige..

Jeg kan ikke li at du skriver at Sandra Sommer VAR en dejlig kvinde, - hun ER en dejlig kvinde, og jeg besøgte hende med stor fornøjelse og gensynglæde i Vojens, lige inden hun holdt ferie. Når ikke hun holder ferie kan du møde hende i det nordjyske, - privat og diskret mellem Støvring og Hobro. Søde Sandra har annonce på annoncelight link:

https://annoncelight.dk/showad/197374

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Sommer79 skrev, den 14.7.2020 at 14:36:

https://www.annoncelight.dk/showad/288405

Anmeldelser for mig er kun ved det ekstraordinære på både godt og ondt. Og HER var der noget ekstraordinært.
"I just fucked the promQueen" virker en smule hoverende, men for mig dækker det over lige at have været intim med den SMUKKESTE og mest fantastiske kvinde. Min række af kvinder både indenfor privaten og glædespiger strækker sig bredt.. Men KATE slår alle med flere længder.. WAUW en skønhed både på udseende, væremåde og frækhed.
Efter min mening sælger hun sig selv alt for billigt.. Men shhhh...

Kate er det bedste sex jeg har fået nogensinde, men der var også en følelse af gensidig kemi og tiltrækning. Der blev gjort ting under akten som slet ikke indgår i hendes "menu" og et par gange hviskede jeg hende i øret.. "I Did not pay for this" Da det bankede på døren og jeg sagde "Is My Time Up" (Og DET var den) skreg hun som svar.. NO, Just fuck me.. Og vi fortsatte... Gik langt over tid.. Også for langt.. Jeg skulle ha betalt for mere.. Desuden ELSKER jeg når en kvinde godt kan se hun ikke kan deepthroate en pik fordi den er for stor, men så aligevel gør et ihærdigt forsøg der betyder savl, gagginglyde og tårer i øjnene.. Sådan en lille petit sag, min pik er jo større end hendes hovede..

Kate: 10 ud af 10 Fantastisk smuk, sød og indlevende..
Sex: 9 ud af 10 Men det point der er trukket fra er udelukkende fordi hun er så fræk at jeg for første gang siden jeg var teenager er kommet på under en times sex.
Sted: 7 af 10 Ved andre rater det lavere pga beliggenhed/synlighed, men kun folk der VED det er et glædeshus tænker over det. Og hvis de ved det så tænker de nok ikke du er nasty. Der er ikke mange boliger omkring der kan følge med. Så det der trækker ned for mig er at Kate hører til et meget mere eksklusivt sted.

Som en god veninde engang sagde til mig. Dem der praler af en stor pik, har som regel en lille uvirksom en. Hun skulle vide det af stor efaring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

Det er da meget sjovere med "Men det point der er trukket fra er udelukkende fordi hun er så fræk at jeg for første gang siden jeg var teenager er kommet på under en times sex" - jow jow :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sommer79 skrev, den 14.7.2020 at 14:36:

https://www.annoncelight.dk/showad/288405

Anmeldelser for mig er kun ved det ekstraordinære på både godt og ondt. Og HER var der noget ekstraordinært.
"I just fucked the promQueen" virker en smule hoverende, men for mig dækker det over lige at have været intim med den SMUKKESTE og mest fantastiske kvinde. Min række af kvinder både indenfor privaten og glædespiger strækker sig bredt.. Men KATE slår alle med flere længder.. WAUW en skønhed både på udseende, væremåde og frækhed.
Efter min mening sælger hun sig selv alt for billigt.. Men shhhh...

Kate er det bedste sex jeg har fået nogensinde, men der var også en følelse af gensidig kemi og tiltrækning. Der blev gjort ting under akten som slet ikke indgår i hendes "menu" og et par gange hviskede jeg hende i øret.. "I Did not pay for this" Da det bankede på døren og jeg sagde "Is My Time Up" (Og DET var den) skreg hun som svar.. NO, Just fuck me.. Og vi fortsatte... Gik langt over tid.. Også for langt.. Jeg skulle ha betalt for mere.. Desuden ELSKER jeg når en kvinde godt kan se hun ikke kan deepthroate en pik fordi den er for stor, men så aligevel gør et ihærdigt forsøg der betyder savl, gagginglyde og tårer i øjnene.. Sådan en lille petit sag, min pik er jo større end hendes hovede..

Kate: 10 ud af 10 Fantastisk smuk, sød og indlevende..
Sex: 9 ud af 10 Men det point der er trukket fra er udelukkende fordi hun er så fræk at jeg for første gang siden jeg var teenager er kommet på under en times sex.
Sted: 7 af 10 Ved andre rater det lavere pga beliggenhed/synlighed, men kun folk der VED det er et glædeshus tænker over det. Og hvis de ved det så tænker de nok ikke du er nasty. Der er ikke mange boliger omkring der kan følge med. Så det der trækker ned for mig er at Kate hører til et meget mere eksklusivt sted.

Hej sommer.. Jeg vil meget gerne komme med en anmeldelse på Kate men fatter åbenbart ikke hvordan, kan du  hjælpe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...