Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Og jeg HAR hjulpet Tlf-damen med, at hun nu siger den rigtige adresse! ;)

Men ja, beatris er sød!

Skrevet

Men ja, beatris er sød!

Hej er billederne ægte ?

Skrevet

er billederne op til date eller 5-10 kg siden???

Skrevet

Har lige været hos beatris betalte 600 for mega fransk det var penge smidt ud af vinduet for det var det dårligste jeg har oplevet. Det er ikke HENDE på billederne for hun mangler 1 brystvorte

Skrevet

Men ja, beatris er sød!

Du er vist den mest troværdige bruger, der har noget at sige om Beatris. Kan du uddybe? Mangler hun en brystvorte og/eller er billederne ægte og up to date?

Skrevet
  • Author

Har lige været hos beatris betalte 600 for mega fransk det var penge smidt ud af vinduet for det var det dårligste jeg har oplevet. Det er ikke HENDE på billederne for hun mangler 1 brystvorte

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hvad????

Skrevet

Du er vist den mest troværdige bruger, der har noget at sige om Beatris. Kan du uddybe? Mangler hun en brystvorte og/eller er billederne ægte og up to date?

Jeg er lidt i tvivl om det ER samme kvinde på billederne, som i virkeligheden, men hun ligner derhen ad! Og lige meget hvad, var hende jeg mødte mindst lige så lækker, og manglede ikke en brystvorte!? :lol:

Skrevet

Jeg er lidt i tvivl om det ER samme kvinde på billederne, som i virkeligheden, men hun ligner derhen ad! Og lige meget hvad, var hende jeg mødte mindst lige så lækker, og manglede ikke en brystvorte!? :lol:

Hendes bryst operation er SÅ dårlig lavet at man ikke kan se hendes højre brystvorte det hele ligner bare noget krøllet papir. I vil give mig ret hvis i ser det

Skrevet

Hendes bryst operation er SÅ dårlig lavet at man ikke kan se hendes højre brystvorte det hele ligner bare noget krøllet papir. I vil give mig ret hvis i ser det

Kære James - har du aldrig før set en meget ophidset kvinde, som engang har ammet??

Hun har da bare tændt på dig mand.

Skrevet

Jeg tror billederne er hugget fra

Isabella Pasini

//mike

Jeg tror du har ret! Men Beatris ser stadig godt ud, og henad som på billederne :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.