Hop til indhold

Recommended Posts

Guest 47284746579156

Og jeg HAR hjulpet Tlf-damen med, at hun nu siger den rigtige adresse! ;)

Men ja, beatris er sød!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Og jeg HAR hjulpet Tlf-damen med, at hun nu siger den rigtige adresse! ;)

Men ja, beatris er sød!

Hej er billederne ægte ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Har lige været hos beatris betalte 600 for mega fransk det var penge smidt ud af vinduet for det var det dårligste jeg har oplevet. Det er ikke HENDE på billederne for hun mangler 1 brystvorte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg HAR hjulpet Tlf-damen med, at hun nu siger den rigtige adresse! ;)

Men ja, beatris er sød!

Du er vist den mest troværdige bruger, der har noget at sige om Beatris. Kan du uddybe? Mangler hun en brystvorte og/eller er billederne ægte og up to date?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos beatris betalte 600 for mega fransk det var penge smidt ud af vinduet for det var det dårligste jeg har oplevet. Det er ikke HENDE på billederne for hun mangler 1 brystvorte

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hvad????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Du er vist den mest troværdige bruger, der har noget at sige om Beatris. Kan du uddybe? Mangler hun en brystvorte og/eller er billederne ægte og up to date?

Jeg er lidt i tvivl om det ER samme kvinde på billederne, som i virkeligheden, men hun ligner derhen ad! Og lige meget hvad, var hende jeg mødte mindst lige så lækker, og manglede ikke en brystvorte!? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Jeg er lidt i tvivl om det ER samme kvinde på billederne, som i virkeligheden, men hun ligner derhen ad! Og lige meget hvad, var hende jeg mødte mindst lige så lækker, og manglede ikke en brystvorte!? :lol:

Hendes bryst operation er SÅ dårlig lavet at man ikke kan se hendes højre brystvorte det hele ligner bare noget krøllet papir. I vil give mig ret hvis i ser det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hendes bryst operation er SÅ dårlig lavet at man ikke kan se hendes højre brystvorte det hele ligner bare noget krøllet papir. I vil give mig ret hvis i ser det

Kære James - har du aldrig før set en meget ophidset kvinde, som engang har ammet??

Hun har da bare tændt på dig mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg tror billederne er hugget fra

Isabella Pasini

//mike

Jeg tror du har ret! Men Beatris ser stadig godt ud, og henad som på billederne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...