Hop til indhold
carsten75

Storbarmet pige jerslev nordjylland

Recommended Posts

Der er noget, der ikke hænger sammen. Hun er 160 cm høj, vejer 60 kg og har en naturlig G-skål. Det virker ikke sandsynligt, at alle tre ting passer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan 100% godt lade sig gøre, jeg har en god ven, hans kone er ikke engang 160 cm høj, men hun har Nordeuropas største patter. Men jeg vil så vædde 1000kr på at det ikke er pigen her på billederne du møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Det kan 100% godt lade sig gøre, jeg har en god ven, hans kone er ikke engang 160 cm høj, men hun har Nordeuropas største patter. Men jeg vil så vædde 1000kr på at det ikke er pigen her på billederne du møder. 

Der skal da være noget at hæfte de patter på og 160/60 er ikke noget særligt. Til gengæld er G=skål overdrevent stor...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 48 minutter siden:

Der skal da være noget at hæfte de patter på og 160/60 er ikke noget særligt. Til gengæld er G=skål overdrevent stor...

Tror sgu min vens kones er en j eller k skål. Og som skrevet, hun er under 160 cm høj, men vejer dog mere end 60 kg:biggrin:

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...