Hop til indhold

Storbarmet pige jerslev nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Der er noget, der ikke hænger sammen. Hun er 160 cm høj, vejer 60 kg og har en naturlig G-skål. Det virker ikke sandsynligt, at alle tre ting passer 

Skrevet

Det kan 100% godt lade sig gøre, jeg har en god ven, hans kone er ikke engang 160 cm høj, men hun har Nordeuropas største patter. Men jeg vil så vædde 1000kr på at det ikke er pigen her på billederne du møder. 

Skrevet
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Det kan 100% godt lade sig gøre, jeg har en god ven, hans kone er ikke engang 160 cm høj, men hun har Nordeuropas største patter. Men jeg vil så vædde 1000kr på at det ikke er pigen her på billederne du møder. 

Der skal da være noget at hæfte de patter på og 160/60 er ikke noget særligt. Til gengæld er G=skål overdrevent stor...

Skrevet
warmgun skrev, for 48 minutter siden:

Der skal da være noget at hæfte de patter på og 160/60 er ikke noget særligt. Til gengæld er G=skål overdrevent stor...

Tror sgu min vens kones er en j eller k skål. Og som skrevet, hun er under 160 cm høj, men vejer dog mere end 60 kg:biggrin:

Redigeret af klinikfuckers

Skrevet

Tineye giver 6 hits siden 2015 på det første billede. Så det er vist NO GO

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.