Hop til indhold
Anna - fræk og sexet

Må min ven komme og knalde dig, imens jeg hører på i telefonen?

Recommended Posts

Sådan en henvendelse fik jeg. “Ja, det må din ven gerne”, svarede jeg. Der var tale om et kvarter og betaling ved fremmøde via MobilePay. Vennen ville Der udover blive betalt 700 kr. af Ham der skulle lytte med. Det var deres indbyrdes aftale. 

Vennen kom som planlagt. Herefter skulle han ringe til den mand, der skulle lytte med,  så han vidste, at vennen var ankommet hos mig. Jeg skulle sige god for der, og herefter ville betaling ske via MobilePay. 
 

MEN der kom ingen betaling. Vennen stod kun iført underbukser og ventede på at komme i gang. Det viser sig så, at de IKKE er venner, de kender ikke hinanden. Den lyttende mand har fundet “vennen” på nettet og tilbudt ham betaling for at knalde imens han selv lyttede på. Jeg sendte herefter “vennen” hjem igen. 
 

Grunden til dette opslag er, at jeg efterfølgende er blevet kontakter af flere mænd, der har talt med den lyttende mand og her har fået tilbud om penge for at knalde. Alle disse mænd bliver svindlet af den lyttende mand. Det har jeg det ikke spor godt med.

Så kære mand, hvis du får et sådan tilbud, så er det svindel. Den lyttende mand ringer fra er grønlandsk nummer. Eller kontakter dig på mail og skriver, at han sidder på Grønland og derfor ikke selv kan knalde GPer. 

En af mine gæster ringede i går og fortalte, at han også havde været i kontakt med den lyttende mand på mail. I det her tilfælde var der ankommet en GP hjemme hos min gæst. Aftalen var den samme som jeg skrev i overskriften. Heller ikke der kom der penge. Så pigen måtte køre den lange tur hjem igen, og min gæst fik ingen betalt sex. 

knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker også naivt at hoppe på at en fremmede vil betale en anden fremmede for det du skriver om.
De mænd burde bede om forudbetaling . Så er sagen jo en anden.

Tænker bare at de mænd i bund og grund spilder din tid og det er rigtig æv for dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 minutter siden:

Det virker også naivt at hoppe på at en fremmede vil betale en anden fremmede for det du skriver om.
De mænd burde bede om forudbetaling . Så er sagen jo en anden.

Tænker bare at de mænd i bund og grund spilder din tid og det er rigtig æv for dig.

 

@Frodige Ida helt enig, det er naivt. Men som sagt er der flere mænd, der har ringet, derfor føler jeg behov for at lave det her opslag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok underligt...... Hvad får dog folk til at prøve at snyde andre på den måde? Og hvad får dog ofrene til at hoppe på den slags? Det virker helt vildt hele vejen omkring......

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kald mig bare naiv, men det troede jeg virkelig ikke at nogen kunne få sig selv til at gøre. 

Håber ikke det ødelagde din dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan man vide hvilke fantasier folk vil udleve og hvad der bare er en fantasi der forbliver en fantasi? For mange år siden da de forskellige chatrum på nettet var blevet meget populære snakkede jeg med en mand der godt kunne tænke sig at se en anden mand kneppe en gp... Det skulle så foregå et sted på Albanigade i Odense (ja, DET sted der senere blev ret omtalt pga ejeren). Han ville så ringe til stedet og høre hvad de sagde til det. Det var helt ok og hvis han beholdt bukserne på og kun kiggede skulle det koste 50 % ekstra. Jeg var lidt mistroisk ang. om han nu også dukkede op. Men søreme om han ikke dukkede op og betalte hans del af gildet (husker ikke vores aftale ang. deling). Hun fik en seriøs tur på lagenet mens han rykkede nærmere og nærmere for bedre at kunne se hvad der skete. Da forestillingen var ovre takkede han pænt for at han måtte kigge med og bød på en gang at drikke på et nærliggende værtshus. Her sad vi og snakkede lidt hvorefter vi gik hver til sit. :P

Så ja, hvordan kan man vide hvad folk egentlig vil og ikke vil. Ang. Annas oplevelse var det selvfølgelig irreterende at blive "holdt for nar" og få spildt sin tid, men gætter på det ikke er første gang hun er blevet snydt og nok heller ikke sidste. Ud over det var skaden nok ikke så stor... :D

God sommerferie herfra. Håber den byder på flere "våde piger" end regnbyger. Desværre tyder det indtil videre på det sidste. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Kald mig bare naiv, men det troede jeg virkelig ikke at nogen kunne få sig selv til at gøre. 

Håber ikke det ødelagde din dag. 

Nej, det gjorde det ikke. Der skal noget mere til for at ødelægge min dag.
 

Jeg har selvfølgelig blokeret det grønlandske nummer, og jeg tager i forvejen ikke hemmeligt nummer. Men der ringer stadig mænd der fortæller, at de er blevet kontakter af “svindleren”, og herefter spørger, om de kan få en aftale med mig. Så må jeg forklare dem, at manden er svindler, og at jeg derfor ikke kan lade dem booke tid til et besøg. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 50 minutter siden:

Hvordan kan man vide hvilke fantasier folk vil udleve og hvad der bare er en fantasi der forbliver en fantasi? For mange år siden da de forskellige chatrum på nettet var blevet meget populære snakkede jeg med en mand der godt kunne tænke sig at se en anden mand kneppe en gp... Det skulle så foregå et sted på Albanigade i Odense (ja, DET sted der senere blev ret omtalt pga ejeren). Han ville så ringe til stedet og høre hvad de sagde til det. Det var helt ok og hvis han beholdt bukserne på og kun kiggede skulle det koste 50 % ekstra. Jeg var lidt mistroisk ang. om han nu også dukkede op. Men søreme om han ikke dukkede op og betalte hans del af gildet (husker ikke vores aftale ang. deling). Hun fik en seriøs tur på lagenet mens han rykkede nærmere og nærmere for bedre at kunne se hvad der skete. Da forestillingen var ovre takkede han pænt for at han måtte kigge med og bød på en gang at drikke på et nærliggende værtshus. Her sad vi og snakkede lidt hvorefter vi gik hver til sit. :P

Så ja, hvordan kan man vide hvad folk egentlig vil og ikke vil. Ang. Annas oplevelse var det selvfølgelig irreterende at blive "holdt for nar" og få spildt sin tid, men gætter på det ikke er første gang hun er blevet snydt og nok heller ikke sidste. Ud over det var skaden nok ikke så stor... :D

God sommerferie herfra. Håber den byder på flere "våde piger" end regnbyger. Desværre tyder det indtil videre på det sidste. :huh:

@22 cm and thickJeg føler mig ikke som offer i den her sag. Det er ikke mig, der er blevet snydt. 
 

Det handler for mig om at advare de MÆND, som svindleren kontakter. Det er DEM, der bliver snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anna - fræk og sexet skrev, for 10 timer siden:

@22 cm and thickJeg føler mig ikke som offer i den her sag. Det er ikke mig, der er blevet snydt. 
 

Det handler for mig om at advare de MÆND, som svindleren kontakter. Det er DEM, der bliver snydt. 

Det  er  vel  både  manden  som  mødte  op  hos  dig  og  dig  selv  som  er  blevet  snydt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Det  er  vel  både  manden  som  mødte  op  hos  dig  og  dig  selv  som  er  blevet  snydt? 

Sådan ser jeg det ikke @Nemtøs der var booket et kvarter. Det er ikke værre end folk, der booker og ikke kommer. Det får mig ikke til at føle mig snydt. 

Jeg har siden mit opslag blev lavet hørt, at den pågældende svindler har chikaneret andre piger på en ret grov måde, så jeg finder det relevant at holde fokus på, at mit opslag er en advarsel til andre. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anna - fræk og sexet skrev, for 12 minutter siden:

Sådan ser jeg det ikke @Nemtøs der var booket et kvarter. Det er ikke værre end folk, der booker og ikke kommer. Det får mig ikke til at føle mig snydt. 

Jeg har siden mit opslag blev lavet hørt, at den pågældende svindler har chikaneret andre piger på en ret grov måde, så jeg finder det relevant at holde fokus på, at mit opslag er en advarsel til andre. 


 

Synes  det  er  godt  du  advarer. 

Hvis  jeg  har  lavet  en  aftale  og  den  ikke  bliver  holdt,  ja  så  vil  jeg  føle  mig  snydt.  Men  sådan  er  vi  jo  forskellige.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ulovligt at dele nr. i forum eller/og i privat beskeder på såån en som ham, når det så åbenlyst er scam...???  

spørger jeg lige forsigtigt af nysgerrighed... :huh: Har aldrig haft brug for at Sætte mig ind i reglerne, så kender dem ikke... :mellow:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Jeanette skrev, for 27 minutter siden:

Er det ulovligt at dele nr. i forum eller/og i privat beskeder på såån en som ham, når det så åbenlyst er scam...???  

spørger jeg lige forsigtigt af nysgerrighed... :huh: Har aldrig haft brug for at Sætte mig ind i reglerne, så kender dem ikke... :mellow:

 

 

Diskretion  begge  veje,  der  er  altid  2 sider  af  samme  sag.  Så  ligemeget  hvor  mange  gange  han  brænder  en  af  deler  man ikke  private  oplysninger,  det  er  totalt  no-go  i  min  optik.

Der  står  dette  i retningslinjerne  herinde,  mon  ikke  det  gælder  begge  veje 

1.2 Det er forbudt på nogen måde at krænke en glædespige, gigolo eller transvestits privatliv. Derfor må glædespigens, gigoloens eller transvestittens rigtige navn, privatadresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 56 minutter siden:

Diskretion  begge  veje,  der  er  altid  2 sider  af  samme  sag.  Så  ligemeget  hvor  mange  gange  han  brænder  en  af  deler  man ikke  private  oplysninger,  det  er  totalt  no-go  i  min  optik.

 

De etiske regler er jeg helt med på... Er afgjort af samme opfattelse...  Også derfor jeg aldrig har haft brug for at vide “om”

Blev bare nysgerrig på om det er ulovligt... -Om man krænker en eller anden form for rettighed, hvis man deler i et forum eller i privat besked uden at kende folk personligt, med det formål at forhindre en i at lykkes med deres scam... 

Kunne også have spurgt: må jeg dele min nabos tlf nr. offentligt eller i private beskeder, til Ande mennesker online, til skræk og advarsel, hvis jeg ved som et faktum, at min nabo sidder og ringer rundt og svindler andre mennesker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Anna.

Hvorfor smed de mænd ,ikke bare de penge og fik en dejlig tid med dig, jeg forstår ikke mine såkaldte venner/mænd i denne verden

Mænd er mærkelige..... Og du er skøn

Mvh Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 14.7.2020 at 09:54:

Sådan en henvendelse fik jeg. “Ja, det må din ven gerne”, svarede jeg. Der var tale om et kvarter og betaling ved fremmøde via MobilePay. Vennen ville Der udover blive betalt 700 kr. af Ham der skulle lytte med. Det var deres indbyrdes aftale. 

Vennen kom som planlagt. Herefter skulle han ringe til den mand, der skulle lytte med,  så han vidste, at vennen var ankommet hos mig. Jeg skulle sige god for der, og herefter ville betaling ske via MobilePay. 
 

MEN der kom ingen betaling. Vennen stod kun iført underbukser og ventede på at komme i gang. Det viser sig så, at de IKKE er venner, de kender ikke hinanden. Den lyttende mand har fundet “vennen” på nettet og tilbudt ham betaling for at knalde imens han selv lyttede på. Jeg sendte herefter “vennen” hjem igen. 
 

Grunden til dette opslag er, at jeg efterfølgende er blevet kontakter af flere mænd, der har talt med den lyttende mand og her har fået tilbud om penge for at knalde. Alle disse mænd bliver svindlet af den lyttende mand. Det har jeg det ikke spor godt med.

Så kære mand, hvis du får et sådan tilbud, så er det svindel. Den lyttende mand ringer fra er grønlandsk nummer. Eller kontakter dig på mail og skriver, at han sidder på Grønland og derfor ikke selv kan knalde GPer. 

En af mine gæster ringede i går og fortalte, at han også havde været i kontakt med den lyttende mand på mail. I det her tilfælde var der ankommet en GP hjemme hos min gæst. Aftalen var den samme som jeg skrev i overskriften. Heller ikke der kom der penge. Så pigen måtte køre den lange tur hjem igen, og min gæst fik ingen betalt sex. 

knus

Anna

 

Rent spekulativt så kunne det vel også være ham der mødte op der havde ringet oprindeligt for at lave aftalen ?:blink:   Altså den samme person som du havde talt i tlf. med.     Eller hørte du en anden mand tale fra tlf samtidigt med ham der var på besøg `?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
ZEUS skrev, for 8 timer siden:

 

Rent spekulativt så kunne det vel også være ham der mødte op der havde ringet oprindeligt for at lave aftalen ?:blink:   Altså den samme person som du havde talt i tlf. med.     Eller hørte du en anden mand tale fra tlf samtidigt med ham der var på besøg `?

 

Men næppe, når der nu var en af hendes andre gæster som også havde været i kontakt med ham 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha.. Det er en ret sjov historie.. hold op hvor må fyren have stået og set noget lang ud i ansigtet.. :D Han troede lige han skulle have en lækker runde med en lækker pige, og endda få penge for det.. :lol: 

Men altså, så naiv må man slet, slet ikke være.. Hvis man hopper på det, som manden gjorde, så må det give stof til eftertanke...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...