Fiesta 68 Skrevet 14. Juli, 2020 https://annoncelight.dk/showad/300242 Hun ser skøn ud. Nogen der har været der? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 15. Juli, 2020 Er hun ikke helt ny eller tager jeg fejl, har nogen været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 15. Juli, 2020 Jeg tror jeg vil tage kontakt til hende i morgen for det lyder da lovende og lækkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 16. Juli, 2020 Rudo skrev, for 17 timer siden: Jeg tror jeg vil tage kontakt til hende i morgen for det lyder da lovende og lækkert Når du har været der må du godt skrive hvordan hun er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 16. Juli, 2020 Bull1958 skrev, for 11 timer siden: Når du har været der må du godt skrive hvordan hun er Hun er svær at få en tid ved, optaget hele dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 16. Juli, 2020 Rudo skrev, 1 time siden: Hun er svær at få en tid ved, optaget hele dagen Jeg spidser blyanten og prøver igen i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 20. Juli, 2020 Rudo skrev, den 17.7.2020 at 00:34: Jeg spidser blyanten og prøver igen i morgen Har du fået held med at kontakte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 20. Juli, 2020 Mr. Bean skrev, for 4 timer siden: Har du fået held med at kontakte hende? Nej det er svært at få det til at passe med en tid ved hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 21. Juli, 2020 (edited) Har lige været forbi. Kontakten var nem nok. Det er en dansk pimp du skriver med. Pigen forstår ikke så meget, snakkede tysk med hende. Hvis du går efter tekstens indhold bliver du skuffet - den er nok opfundet af den danske pimp. SÅ HUN ER ER IKKE CERTIFICERET MASSØR Kunne godt være hende på billederne, meget tynd og brysterne var næsten væk Hun var sød nok, men fortrød at jeg ikke gik igen Redigeret 21. Juli, 2020 af Helot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg