Hop til indhold

Engtoften 16 A, 8260 Viby

Featured Replies

Skrevet

Billederne svarer til hende der hed Viola før.

Ved ikke om billederne er ægte.

Skrevet

Jeg var forbi Evelin.

Jeg tror ikke billederne er ægte, hvis de er, har de været igennem photoshop er mit bud.

Desværre er det jo lidt sådan på det sted, at billederne ikke altid er ægte, det er ldit forskelligt afhængig hvilken pige, der er der. Omvendt er pigerne deroppe jo rimelig attraktive og giver god service. Tror de ville vinde mere på at have ægte billeder på alle piger og ikke kun nogle af dem.

Da jeg tog derop havde jeg besluttet mig for at gå igen, hvis ikke pigen levede op til mine forventninger.

Men hun var både køn, rigtig sød, lækker og havde store ægte bryster, så jeg blev ikke skuffet, og jeg vil skyde på hun er i starten af 20'erne. Sex'en klarede hun også godt.

Så hun kan godt anbefales.

Skrevet
  • Author

Jeg var forbi Evelin.

Jeg tror ikke billederne er ægte, hvis de er, har de været igennem photoshop er mit bud.

Desværre er det jo lidt sådan på det sted, at billederne ikke altid er ægte, det er ldit forskelligt afhængig hvilken pige, der er der. Omvendt er pigerne deroppe jo rimelig attraktive og giver god service. Tror de ville vinde mere på at have ægte billeder på alle piger og ikke kun nogle af dem.

Da jeg tog derop havde jeg besluttet mig for at gå igen, hvis ikke pigen levede op til mine forventninger.

Men hun var både køn, rigtig sød, lækker og havde store ægte bryster, så jeg blev ikke skuffet, og jeg vil skyde på hun er i starten af 20'erne. Sex'en klarede hun også godt.

Så hun kan godt anbefales.

Tak for det. Håber jeg kan svinge forbi hende i morgen onsdag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.