Hop til indhold
Guest naughtypatrick

Et besøg hos Bella i Vejle - tidligere Århus C

Recommended Posts

Guest naughtypatrick

På min tur i Jylland så jeg Bella var smuttet til Vejle. Jeg har besøgt hende nogle gange i Århus, så det var ikke svært at vælge hvem jeg ville besøge.

https://annoncelight.dk/showad/255008

Bellas nye sted i Vejle er et fint sted lidt ude for centrum. Det var ikke svært at finde parkering, så det er et ekstra plus i min verden.

Det er altid dejligt at besøge Bella. Hun tager altid imod en med et stort smil og hun er altid glad. Det lidt som at besøge en man kender godt. Hvis du ikke har besøgt hende før, så kan jeg fortælle det er en pige, der er let at snakke med, hendes engelsk er ganske godt. Hun har en dejlig fræk og sexet krop med et par dejlige bryster og en fræk røv. Hun er nok omkring midt 30erne og en rigtig pæn pige.

Som aftalt starter hun med massagen og den er ganske god. Det løsner lidt op det er dejligt at mærke hende tæt på. Efter lidt tid vender jeg mig om. Hun ligger an til en 69er. Wow jeg må igen sige - blowjob og god service, det kan Bella bare. Måtte lige holde lidt igen, der skulle jo ske mere. Så klar tid en god tur sammen med hende, og jo det mestrer hun i den grad også.

Lidt små sludren og et bad og så videre. Men jeg kommer bestemt igen, uanset om hun er i Vejle, Århus eller et andet sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enige i det der skrives. Var en tur forbi til en gang massage i går i Vejle.

Hun er sød og smilende og man føler sig helt sikkert velkommen. Ganske fint engelsk, så ingen problemer med kommunikationen hverken på SMS eller i tale.
Selve massagen er ok. Ikke den hårdeste, men hjælper lige til at få det værste løsnet op.

Et rigtig godt blowjob blev det til og så en fræk gang sex, som jeg i ihvertfald nød og hun gav udtryk for at nyde det også. Så om ikke andet, så var det god kundeservice :)
Lille fræk kvinde, god krop og god service. Der kunne jeg godt finde på at komme igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Så har jeg besøgt Bella i hendes nye klinik i Vejle (ok diskret)

Fik en middel tur med et super godt blow. Hendes massage er ikke eksisterende men sex ok. Hun skriver at hun er 32 Fint så er jeg kun 25 ;)

Hun er let at kommunikere med og stedet har fine badefaciliteter. Prisen var i den høje ende for byen.

Kommer nok ikke igen.

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 timer siden:

Aften 

Så har jeg besøgt Bella i hendes nye klinik i Vejle (ok diskret)

Fik en middel tur med et super godt blow. Hendes massage er ikke eksisterende men sex ok. Hun skriver at hun er 32 Fint så er jeg kun 25 ;)

Hun er let at kommunikere med og stedet har fine badefaciliteter. Prisen var i den høje ende for byen.

Kommer nok ikke igen.

8000

 

Hun er 44 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...